Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullisissa naisissa käyminen - turn-off?

Vierailija
27.07.2021 |

Mitä mieltä olette: vähentääkö vai lisääkö maksullisissa käyminen miehen viehätysvoimaa? Omasta mielestäni h*orien palveluita käyttäneet miehet ovat ns. damaged goods. Ei kiinnosta sellaiset lainkaan.

Kommentit (836)

Vierailija
301/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentithan tekevät senkin, että ne likaavat niitä rakkauden ja kiintymyksen tunteita, joita naiset ovat tunteneet elämänsä läheisiä miehiä kohtaan. Se kaunis ja hyvä, mitä nainen on uskonut olevan miesten kanssa, ikään kuin saastuu, kun nainen joutuu ajattelemaan: ovatko minunkin elämäni tärkeät miehet, isät, veljet, aviomiehet, miehet joita olen rakastanut ja kunnioittanut, tuollaisia? Näinkö pohjimmiltaan ajattelevat ne kivat, kunnolliset miehet, nekin joiden kanssa on jakanut omaa elämäänsä?

Sopii katsoa peiliin.

Turhan monet naiset tuntevat parhaina vuosinaan vetoa komeisiin ja itsevarmoihin k*sipäihin, eivätkä kiinnostu kunnollisista miehistä jotka saavat vuoronsa vasta kolmekympisinä kun tarvitaan luotettava betamies perheenisäksi.

Tämä tekee miehet kyynisiksi naisia kohtaan.

Vierailija
302/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut ennenkin, että tämä palsta on todella silmiä avaava kokemus miesten psyykeen. Täällä miehet myöntävät aivan avoimesti sadisminsa ja alhaisuutensa, ja vieläpä ylpeänä rinta rottingilla, ilolla liassa ja saastassa rypien.

Paradoksaalisesti tämä sama porukka valittaa siitä, että naiset pelkäävät ja epäilevät miehiä.

Todellakin. He varmaankin kokevat oikeasti olevansa tuossa saastassa kylpiessään ihan ”kunnon miehiä”, joista naisen tulisi kiinnostua. Hämmentävää.

No, itsesuojeluvaistoa nämä ketjut kasvattavat. Väkivaltaiset ja alistavat taipumukset kun tuodaan tarjottimella näytille.

Tuskin kasvattavat.

Te vain olette jatkossa tarkempia miehen ulkonäöstä, komea mulkvisti saa pesää kuten ennenkin.

ps. Maksullisillehen mennnään tyypillisesti siksi koska halutaan dominoiva nainen, eikä sellaisia ole tosielämässä. Te naiset kun juurikin haluatte alistua miehelle :D

Sinä raukka et ymmärrä naisista mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on hyvä mies kotona ettei täysin mee usko koko vastakkaiseen sukupuoleen 😄

Ja ei, se ei käy missään, mä en jätä siitä muille edes jämiä 😄

Luulet vain... Mäkin olen aina "töissä" ja vaimon mielestä hyvä mies ja isä lapsille. Mutta joka viikko käyn vieraissakin. Vaikka ei omassa valittamista, seksi on parasta oman vaimon kanssa. Mies 36v

Mitähän lapset susta ajattelee, kun puuhailusi selviää heille.

En kirjoittanut tuota, mutta veikkaan, että poikalapset, jos sellaisia on, varttuessaan pitää ihan heimopäällikkönä ja esikuvana.

Mutta tunnollinen isä ei näistä toki muille kerrokaan.

Vierailija
304/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentithan tekevät senkin, että ne likaavat niitä rakkauden ja kiintymyksen tunteita, joita naiset ovat tunteneet elämänsä läheisiä miehiä kohtaan. Se kaunis ja hyvä, mitä nainen on uskonut olevan miesten kanssa, ikään kuin saastuu, kun nainen joutuu ajattelemaan: ovatko minunkin elämäni tärkeät miehet, isät, veljet, aviomiehet, miehet joita olen rakastanut ja kunnioittanut, tuollaisia? Näinkö pohjimmiltaan ajattelevat ne kivat, kunnolliset miehet, nekin joiden kanssa on jakanut omaa elämäänsä?

Sopii katsoa peiliin.

Turhan monet naiset tuntevat parhaina vuosinaan vetoa komeisiin ja itsevarmoihin k*sipäihin, eivätkä kiinnostu kunnollisista miehistä jotka saavat vuoronsa vasta kolmekympisinä kun tarvitaan luotettava betamies perheenisäksi.

Itsevarma mies ei kyynisty vaan keskittyy elämään omaa täyttä elämää ja ottaa kumppanin vastaan avosylin ja rakkaudella, jos sellainen sattuu eteen. 

Vierailija
305/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi omassa elämässä on ollut vanhan ajan herrasmiehiä, joille toisen ihmisen kaunis kohtelu on ollut kunnia-asia. Vieraisiin miehiin suhtaudun kyllä yhä epäluuloisemmin. Elämällä on ikävä mutta terveellinen taipumus opettaa.

Vierailija
306/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii katsoa peiliin.

Itsevarma mies ei kyynisty vaan keskittyy elämään omaa täyttä elämää ja ottaa kumppanin vastaan avosylin ja rakkaudella, jos sellainen sattuu eteen. 

Älä puhu p*skaa.

Eivät naisetkaan odota kuuliaisesti josko joku mies armollisesti ottaisi heidät sen jälkeen kun on käynyt panemassa baarinaisia ja maksullisia riittävästi.

Vierailija
307/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut ennenkin, että tämä palsta on todella silmiä avaava kokemus miesten psyykeen. Täällä miehet myöntävät aivan avoimesti sadisminsa ja alhaisuutensa, ja vieläpä ylpeänä rinta rottingilla, ilolla liassa ja saastassa rypien.

Paradoksaalisesti tämä sama porukka valittaa siitä, että naiset pelkäävät ja epäilevät miehiä.

Todellakin. He varmaankin kokevat oikeasti olevansa tuossa saastassa kylpiessään ihan ”kunnon miehiä”, joista naisen tulisi kiinnostua. Hämmentävää.

No, itsesuojeluvaistoa nämä ketjut kasvattavat. Väkivaltaiset ja alistavat taipumukset kun tuodaan tarjottimella näytille.

Tuskin kasvattavat.

Te vain olette jatkossa tarkempia miehen ulkonäöstä, komea mulkvisti saa pesää kuten ennenkin.

ps. Maksullisillehen mennnään tyypillisesti siksi koska halutaan dominoiva nainen, eikä sellaisia ole tosielämässä. Te naiset kun juurikin haluatte alistua miehelle :D

Ota Svetlana. Varmasti saa tulta ja tappuraa. Ei piru, sehän vaatisikin oikeata miestä. Täällä käy vain hiiriä mitkä eivät kestä olla kotona oman vaimon ja lasten seurassa.

Vierailija
308/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin puit sanoiksi sen, mikä tekee maksullisissa käyvästä miehestä niin vastenmielisen. Naisesta ja sen tarpeista viis, tarve on vaan käyttää naisen kehoa. Yököttävää, että sillä toisella ihmisellä ei ole mitään väliä, se on vaan esine johon pussit tyhjennetään. Jos pystyy tekemään näin toiselle ihmiselle, on parisuhdemielessä täysin pilalla.

Sitten sinun pitää tuomiota myös kaikki ne komeiden miesten irtomunaa etsivät naiset Tinderissä joita on satoja tuhansia.

Ovatko nämä naisetkin siis täysin pilalla?

Ovat, mikäli säännönmukaisesti hankkivat itselleen nautintoa ja jättävät sen miehen ilman.

Vierailija
309/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii katsoa peiliin.

* sellaisen kumppanin joka ei ole paneskellut menneisyydessä yhdenkään komean ja itsevarman k*sipään kanssa.

Vierailija
310/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii katsoa peiliin.

Sinä puhut nyt ihmiselle, jolla ei koskaan ole ollut intiimiä suhdetta. Elämän sivustakatsojana näkee joskus hyvin tarkasti, ja huomaan, että nämä havainnut suututtavat miehiä. Ette te alfabeta-oppianne julistavat ole koskaan mitään muuta olleetkaan kuin kyynisiä ja vihamielisiä, ja jos itse näkee ihmissuhteet pelkkänä kaupankäyntinä ja ei varmaan ole yllättävää, että luulee muidenkin niin tekevän.

Toki olen tuntenut lämpimiä tunteita lähisukulaismiehiäni kohtaan, joten sillä tavalla tämä koskettaa tietysti minuakin.

Vierailija
311/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoituja käyttävät miehet kiukutelkoon ja vetäkööt vaikka itkupotkuraivarit, silti naiset edelleenkin halveksuvat teitä eivätkä halua kaltaisianne suhteeseen. Ei, vaikka vetoaisitte herkkiin sydämiimme uhkailemalla universaalilla raiskauskulttuurilla, jos ette pillua saa ostaa.

Vierailija
312/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valhehtelu, pelailu, nöyriittäminen ja manipulointi, kaikki anteeksiannetaan, mutta annas kun on joku mies rehellisesti maksanut seksista, niin että nainenkin tietää missä mennään, niin johan onhan maailman kuvottavin olio.

Vierailija
313/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin puit sanoiksi sen, mikä tekee maksullisissa käyvästä miehestä niin vastenmielisen. Naisesta ja sen tarpeista viis, tarve on vaan käyttää naisen kehoa. Yököttävää, että sillä toisella ihmisellä ei ole mitään väliä, se on vaan esine johon pussit tyhjennetään. Jos pystyy tekemään näin toiselle ihmiselle, on parisuhdemielessä täysin pilalla.

Sitten sinun pitää tuomiota myös kaikki ne komeiden miesten irtomunaa etsivät naiset Tinderissä joita on satoja tuhansia.

Ovat, mikäli säännönmukaisesti hankkivat itselleen nautintoa ja jättävät sen miehen ilman.

Kummat päättävät onko mies pilalla, te naiset vai me miehet itse? Te naiset? Ok.

Sitten me miehet päätämme milloin nainen on pilalla. Ette te naiset itse.

Teille voi olla ok jos haetaan irtomunaa Tinderistä, kun taas maksullinen seksi on väärin. Me miehet emme allekirjoita tuota.

Vierailija
314/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii katsoa peiliin.

* sellaisen kumppanin joka ei ole paneskellut menneisyydessä yhdenkään komean ja itsevarman k*sipään kanssa.

Naisen pitää jäädä hiljaa kotiin hoitamaan lapsia. Mieslapsen täytyy antaa mennä menojaan. Onhan hänellä siihen oikeus.

Vierailija
315/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituoituja käyttävät miehet kiukutelkoon ja vetäkööt vaikka itkupotkuraivarit, silti naiset edelleenkin halveksuvat teitä eivätkä halua kaltaisianne suhteeseen. Ei, vaikka vetoaisitte herkkiin sydämiimme uhkailemalla universaalilla raiskauskulttuurilla, jos ette pillua saa ostaa.

Aika harvoin miehet itkevät tuosta.

Yleisin itkun aihe on kun miehet tuomitsevat Tinder-komistusten kanssa paneskelleet naiset. Te alatte itkemään ettei menneisyydestä saa tuomita jne.

Vierailija
316/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii katsoa peiliin.

Älä puhu p*skaa.

Eivät naisetkaan odota kuuliaisesti josko joku mies armollisesti ottaisi heidät sen jälkeen kun on käynyt panemassa baarinaisia ja maksullisia riittävästi.

Ei tässä ole mistään nöyristelystä tai alistumisesta kyse. Ei kenenkään perusoikeus ole saada kumppania, sellaisen joko saa tai ei saa. Siitä ei voi suuttua. Oletko tosissasi sitä mieltä, että sen sijaan että keskittyy elämän hyviin asioihin, itseensä ja kehittää itseään, kannattaa alkaa vihata naisia koska ei herunut? Aikamoista. 

Vierailija
317/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin ostaminen kertoo siitä, ettei mies kunnioita naisia. Oikea ja kunnollinen mies ei koskaan maksaisi seksistä. Hyvä mies ymmärtäisi realiteetit, että kyseessä on joku epätoivoinen nainen, joka on joko joutunut ihmiskaupan uhriksi tai sitten hänen oma elämänsä on ollut niin traumaattinen, että myy itseään, koska ei rakasta itseään yhtään. Hyvä mies haluaisi suojella kaikkia näitä naisia, eikä hyväksikäyttää heitä. Mielestäni on uskomatonta, että mies ei tajua tekevänsä pahaa kun maksaa seksistä. En ymmärrä miten joku edes pystyy harrastamaan seksiä toisen kanssa tietäen, että toinen ei tee sitä halusta tai rakkaudesta. 

Höpöhöpö. Naisten liisaaminen kevyeen huvikäyttöön on ihan parasta viihdettä. Se myös säästää valtavasti aikaa, kun ei tarvitse kuluttaa aikaa jonkun eukon treffailuun ja sen tyhjänpäiväisten jorinoiden kuunteluun.

Vierailija
318/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummat päättävät onko mies pilalla, te naiset vai me miehet itse? Te naiset? Ok.

Sitten me miehet päätämme milloin nainen on pilalla. Ette te naiset itse.

Teille voi olla ok jos haetaan irtomunaa Tinderistä, kun taas maksullinen seksi on väärin. Me miehet emme allekirjoita tuota.

Söpöä. Kiviäkin kiinnostaa sun nolot arviot.

Vierailija
319/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa parisuhteista nykyään täyttää prostituuion määritelmän, vaikka mikään aineellinen ei vaihtaisikaan omistajaa.

Vierailija
320/836 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo höpinä jostain miesten fyysisistä tarpeista on ihan jonninjoutavaa. Miehet aina luulee olevansa oiketettuja seksiin sen takia, että ovat miehiä. Itse olen nainen ja minulla on joka ikinen päivä tarve yhdyntään. Tarvitsisin päivittäin 1-3 yhdyntää. Ja kyllä, tarve on fyysinen. Useampaan vuoteen en ole saanut. Kyllä, tekee pahaa. Mutta en minä silti alennu maksamaan. Kun minäkin selviän, niin selviää myös joka ikinen mies. Miehet aina liioittelee omia tarpeitaan ja on valmiita uhraamaan naisen tarpeen omansa alle.

Kyllä sinulle tulee ehdokkaita jotka haluavat sinua panna vaikka heti nyt 10 minuutin sisällä. Minäkin suostun, ihan näkemättä ulkonäköäsi tai tietämättä ikääsi.

Aha, mutta ei kelpaakaan! Sinulla on varaa nirsoilla ja kieltäytyä sadoista eri ehdokkaista.

Minulle sen sijaan kelpaa nainen kuin nainen, enkä sitä silti saa. Ymmärrätkö nyt, minkä takia sinun tilanteesi ei vertaudu mitenkään minun tilanteeseeni, ja käyn maksullisissa pari kertaa kuussa?

Kuinka alas mies voikaan ihan itse itsensä alentaa. Sivistys on todella vain pintaraapaisu.

Asialla ei ole mitään tekemistä sivistyksen kanssa. Tässä maassa on vähintään 5000 miestä jotka panisivat sinua nyt seuraavan vartin sisällä, mutta sinä valittelet että olet ollut ilman miehen kehoa vuosia. Sinä olet nirso.

Ne 5000 miestä eivät saa naista vaikka pyörisivät siellä Tinderissä viisi vuotta. Sinä et voi käsittää miten erilaisessa tilanteessa olette keskenänne, ja silti jatkat nirsoilua, vaikka näille kelpaa liki mikä tahansa nainen jolla on pulssi.

Tämä jättää rehellisesti sanoen sanattomaksi. Säälin teitä miehiä.

Siinähän se ongelma on kun säälit miehiä sen sijaan että olisit niistä kiinnostunut.

Mikä ongelma se on? Olen feministi, ette te minun kiinnostustani kaipaa.

Feminismi ei tarkoita miesten säälimistä ja polkemista alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan