Maksullisissa naisissa käyminen - turn-off?
Mitä mieltä olette: vähentääkö vai lisääkö maksullisissa käyminen miehen viehätysvoimaa? Omasta mielestäni h*orien palveluita käyttäneet miehet ovat ns. damaged goods. Ei kiinnosta sellaiset lainkaan.
Kommentit (836)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen miehen maailmankuva on vääristynyt. Eli todellakin turn off.
Laitetaan sinut elämään miehen kehoon miehen haluilla vaikka pariksi vuodeksi siten, että naamasi on sitä tasoa, ettet saa tinderistä yhtä ainuttakaan matchia keneltäkään.
Katsotaan sitten mitä mieltä olet maksullisissa käymisestä, kun jokainen solu kropassa vaatii fyysistä kontaktia naiseen etkä pysty enää ajattelemaan muuta. Aivan sairas ihminen olet nimenomaan sinä, kun luulet että fyysisyyden tarve on joku asia jonka voi vain kytkeä pois.
"Fyysisyyden tarve" heh. Seksintarvetta tarkoitat. Fyysisyyttä saa vaikka parturilta tai hierojalta, eikä maksa edes niin paljoa.
Miehen kehossa on 20x enemmän testosteronia kuin naisella, ja se paneminen on aivan fyysinen tarve siinä missä syöminen tai juominen. Se mies kilahtaa ennenpitkää jos sitä toosaa ei tule tavalla tai toisella.
Näen todella harmittomana ratkaisuna maksulliset, kun katsoo historian aikana mitä muita juttuja naisille on voinut tapahtua sen seurauksena ettei sitä toosaa ole saatavilla.
Kieltääkö uskontosi r*nkkaamisen, kun alat oikein pelotella naisia kilahtamisen seurauksilla, jo toosaa ei ole tarjolla?
En minä mitään pelotellut, vaan kerroin sinulle biologisia faktoja. Katso esim. mitä Berliinissä tapahtui miljoonille naisille kun sinne valui miehiä jotka eivät kelvanneet kellekään. Tai Nanjingissä Kiinassa toisen maailmansodan aikana, jossa miljoonia naisia otettiin väkisin.
Yrität selittää seksuaalista väkivaltaa biologialla?
Alan ymmärtää feministejä..Miehelle se paneminen on fyysinen tarve. Usko nyt jo. Siinä missä vaikka ruuan syöminen. Ei siinä mikään käsi auta, sen enempää kuin jonkun hampurilaiskyltin katselu kadun varressa taltuta nälkää.
Sen takia jo raamatussa on mainittu prostituoidut. Se on maailman vanhin ammatti, koska miehillä on aivan jatkuva tarve sille naisen keholle. Naisilla ei ole vastaavaa tarvetta miehen keholle joten et voi koskaan asiaa ymmärtää.
Kuole siihen tarpeeseesi. Seksi naisten kanssa EI ole miesten ihmisoikeus.
Kuole siihen feminismiisi. Olen ruma lyhyt mies, ja saan hyvännäköisiltä, hyväkroppaisilta ja kaunisnaamaisilta nuoria naisia edestä ja takaa kuin heppi jaksaa panna. Mahtaa ottaa päähän :) Seuraava aika varattu sunnuntaille!
Olemme vai onnellisia että aika ei ole varattu meille. Ja surullisia sen naisen puolesta, jolle aika on varattu.
Voin kuvitella millainen väpättävä, ylipainoinen, riipputissinen, silmälasipäinen feministi siellä rillit huurussa kirjoittelee. Ei sinulle kukaan mitään maksaisikaan, älä huoli.
Epäilenpä tuota lausumaa, kun tiedossa on mikä kaikki joillekin miehille kelpaa ihan maksettunakin... Ja ilmoittautuihanntäälläkin joku ukko, joka kertoi ihan kaiken jolla on pulssi kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella yleistä ilmeisesti nykypäivänä, riittää kun seuraa tiettyjä miesvoittoisia keskustelupalstoja. En usko, että mies voi olla tuosta(kaan) asiasta rehellinen, joten olen päättänyt pysyä sinkkuna. Se on ihan hyvä vaihtoehto myös.
Internetin luomaa todellisuusharhaa, kun samat anonyymit keskustelevat keskenään.
Suuri turn-off on myös se, kun ruvetaan ihan missä tahansa kysymään hintaa oletuksena, että sellainen saattaa löytyä ja sitä on ihan ok kysyä. Suurin turn-off on se, kun kuulee että sitä on kysytty omalta teini-ikäiseltä tytöltä.
En ikinä ottaisi miestä, joka on käynyt maksullisissa. Kertoisi siitä ettei arvomaailmamme kohtaa. Olen seksipositiivinen ihminen, mutta maksullisissa käyntiä en sulata, koska siinä ollaan ihmiskaupan kanssa tekemisissä. Mistä voi tietää 100% varmasti ettei ole ihmiskaupan uhrin kanssa tekemisissä?
Olen sanonut ennenkin, että tämä palsta on todella silmiä avaava kokemus miesten psyykeen. Täällä miehet myöntävät aivan avoimesti sadisminsa ja alhaisuutensa, ja vieläpä ylpeänä rinta rottingilla, ilolla liassa ja saastassa rypien.
Paradoksaalisesti tämä sama porukka valittaa siitä, että naiset pelkäävät ja epäilevät miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ottaa kovasti tässä ketjussa päähän se että ruma, lyhyt ja lihava mies saa seteliä vilauttamalla nuorta hyvännäköistä naista. He kokevat että he portinvartijoina saavat evätä ihmiseltä kokonaan läheisyyden hautaan asti jos tämä ei ole heidän mielestään "sopiva".
Siksi tämä aihe aiheuttaa nimenomaan naisissa raivoa.
Herättää säälin sekaista huvitusta tämän tyypin fantasiointi naisten raivosta milloin minkäkin ääliömäisen harhakuvitelmansa tiimoilta. Ihan kuin ketään kiinnostaisi sen ruman, lyhyen ja lihavan miehen tekemiset pennin vertaa.
Johtopäätös on se, että perusnaista ottaa todella pahasti päähän se että ihan kuka tahansa mies saa oikeasti sitä naista hetkellä millä hyvänsä sormia napsauttamalla jos lompakosta löytyy sata euroa.
Ei. Ei ota. Senkun menet ja elät noita voimafantasioitasi, omat on rahasi. Niin kauan kuin valitsemasi palveluntarjoaja tekee työtään omasta vapaasta halustaan niin kynnä vaan vakoa niin paljon kun lompakko kestää.
Seksityö on työtä siinä missä kaikki muutkin ammatit. Kun vielä kaikkialla päästäisiin pisteeseen, jossa seksityö olisi laillista ja ns. päivänvalossa tapahtuvaa, loppuisi myös ihmiskauppa ja hyväksikäyttö.
Voin ihan fyysisesti pahoin luettuani tämän palstan "miesten" kommentteja. Minulla ei ollut aavistustakaan millaisia kauheuksia jotkut pystyvät kirjoittamaan ja ajattelemaan naisista. Olen aidosti järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut ennenkin, että tämä palsta on todella silmiä avaava kokemus miesten psyykeen. Täällä miehet myöntävät aivan avoimesti sadisminsa ja alhaisuutensa, ja vieläpä ylpeänä rinta rottingilla, ilolla liassa ja saastassa rypien.
Paradoksaalisesti tämä sama porukka valittaa siitä, että naiset pelkäävät ja epäilevät miehiä.
Todellakin. He varmaankin kokevat oikeasti olevansa tuossa saastassa kylpiessään ihan ”kunnon miehiä”, joista naisen tulisi kiinnostua. Hämmentävää.
No, itsesuojeluvaistoa nämä ketjut kasvattavat. Väkivaltaiset ja alistavat taipumukset kun tuodaan tarjottimella näytille.
Miettikääpä, jos kaikki se väkivaltafantasia ja vihapuhe mitä täällä on naisiin kohdistettu, esitettäisiin vaikka jostakin etnisestä ryhmästä. Äkkiä olisi poliisikuulustelussa. Mutta meillä ei ole edes laissa kiihotuksesta kansanryhmää vastaan mainittu sukupuolta.
Naisiin kohdistuvan väkivallan lietsomisesta netissä on tullut uusi normaali, eikä siihen puututa edes lainsäädännön tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Voin ihan fyysisesti pahoin luettuani tämän palstan "miesten" kommentteja. Minulla ei ollut aavistustakaan millaisia kauheuksia jotkut pystyvät kirjoittamaan ja ajattelemaan naisista. Olen aidosti järkyttynyt.
Tavallaan noiden kommentteja ei pitäisi edes poistaa, koska ainakin nyt naiset saavat tietää, miten iso joukko miehistä ajattelee ja haluaa tehdä. Nämähän toimivat varoituksena pysyä kaukana miehistä ja epäillä, varmistaa selustaansa aina.
Käyt maksullisilla koska kaipaat "läheisyyttä". Seksiä sinä kaipaat, mutta tollasena tunnekylmänä perus kieromiehenä vaan yrität markkinoida sitä läheisyydenkaipuuna, ja oikeuttaa näin vaimosi pettämisen ja maksullisen naisen hyväksikäytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miksi rumalla ja pienimunaisella vätyksellä on tarvetta nöryyttä ja kiusata maksullisia naisia?
Taitaa vaan rumaa, A-kuppista outiepillunaista ärsyttää kun mies saa hyvää seksiä ammattilaiselta.
Rahalla ostaa runkkausoikeuden naiseen sellainen mies, joka ei kykene naista tyydyttämään. Sitten pitää kuvitella harrastavansa seksiä, vaikka harrastaa vain masturbointia toisen kehoon. Molemminpuolisesti nautinnollinen seksi on jotain, mitä ette raukat tule koskaan kokemaan, koska sitä ei rahalla saa.
Sitä saa syntymällä geenikomeaksi.
Jos minulta kysytään niin rahan tienaaminentyöllä, taidolla ja hankitulla kokemuksella on hemmetisti arvostettavampaa kuin se että saa tuurilla geenilotossa pituutta ja komean naaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. He varmaankin kokevat oikeasti olevansa tuossa saastassa kylpiessään ihan ”kunnon miehiä”, joista naisen tulisi kiinnostua. Hämmentävää.
No, itsesuojeluvaistoa nämä ketjut kasvattavat. Väkivaltaiset ja alistavat taipumukset kun tuodaan tarjottimella näytille.
Tuskin kasvattavat.
Te vain olette jatkossa tarkempia miehen ulkonäöstä, komea mulkvisti saa pesää kuten ennenkin.
ps. Maksullisillehen mennnään tyypillisesti siksi koska halutaan dominoiva nainen, eikä sellaisia ole tosielämässä. Te naiset kun juurikin haluatte alistua miehelle :D
Nämä kommentithan tekevät senkin, että ne likaavat niitä rakkauden ja kiintymyksen tunteita, joita naiset ovat tunteneet elämänsä läheisiä miehiä kohtaan. Se kaunis ja hyvä, mitä nainen on uskonut olevan miesten kanssa, ikään kuin saastuu, kun nainen joutuu ajattelemaan: ovatko minunkin elämäni tärkeät miehet, isät, veljet, aviomiehet, miehet joita olen rakastanut ja kunnioittanut, tuollaisia? Näinkö pohjimmiltaan ajattelevat ne kivat, kunnolliset miehet, nekin joiden kanssa on jakanut omaa elämäänsä?
Täällä puhutaan nyt tosi eri asioista, kun niputetaan yhteen vaimoa pettävät aviomiehet ja yksinäiset ihmiset, joille kaupallinen seksi on ainoa tapa saada seksiä. Ja sitten sotketaan vielä keskenään liitot, joissa seksiä ei enää ole ja sellaiset, joissa tietoisesti petetään vaikka moraalisesti hyvää syytä ei ole. Ainoa ryhmä, jonka kaupallisissa käynnin itse tuomitsen, on noi vaimonsa (tai miehensä) pettäjät.
Seksin ostaminen kertoo siitä, ettei mies kunnioita naisia. Oikea ja kunnollinen mies ei koskaan maksaisi seksistä. Hyvä mies ymmärtäisi realiteetit, että kyseessä on joku epätoivoinen nainen, joka on joko joutunut ihmiskaupan uhriksi tai sitten hänen oma elämänsä on ollut niin traumaattinen, että myy itseään, koska ei rakasta itseään yhtään. Hyvä mies haluaisi suojella kaikkia näitä naisia, eikä hyväksikäyttää heitä. Mielestäni on uskomatonta, että mies ei tajua tekevänsä pahaa kun maksaa seksistä. En ymmärrä miten joku edes pystyy harrastamaan seksiä toisen kanssa tietäen, että toinen ei tee sitä halusta tai rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan noiden kommentteja ei pitäisi edes poistaa, koska ainakin nyt naiset saavat tietää, miten iso joukko miehistä ajattelee ja haluaa tehdä. Nämähän toimivat varoituksena pysyä kaukana miehistä ja epäillä, varmistaa selustaansa aina.
Kyllä. Koskaan ei näköjään voi olla liian varovainen. Edes parisuhteessa. Ei kannata luottaa liikaa. Ei tästä oikein muutakaan voi oppia eikä tuokaan ole asia jota erityisesti haluaisi oppia..
Dominahommat ja fantasiat on asia erikseen, mutta perus maksullinen seksi niin siihen ei ole mitään tekosyytä eikä oikeutusta. Sellainen mies, joka maksullisissa käy vihaa naisia.
Olemme mieslapsen regressiossa ”mun isä on sun isää vahvempi ja me tullaan hakkaamaan sut yhessä” -tyyppisen uhon vaiheessa.