Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AHDISTAA

Vierailija
06.08.2014 |

Mua ahdistaa ihan kaikki ja ahdistaa vielä lisää se, että jotain voi esim. ahdistaa snickersin kalorimäärä, vaikka ilmankin niitä elää ja mua ahdistaa kans se että oon syöny tänä iltana 6 amppari- mehujäätä ihan kun ei riittäisi yksi ahdistava asia ja ahdistaa että tän tekstin kirjoittaminen on niin hankalaa ja hidasta ja haluan mennä nukkuun ja ahdistaa kun tuntuu että menkkaveret menee siteen ohi kun se on huonosti nyt vaan ahdistaa ja pitää odottaa vielä päivä tän ahdistuksen keskellä ja saan tietää olenko nolannut itseni täysin ja nyt ahdistaa kun mietin montako alapeukkua tämä viesti saa ja ahdistaa kun tuntuu että unohdan kaiken koko ajan ja ahdistaa kun mulla on tekemättömiä töitä ja ahdistaa kun tuntuu että mulla ei ole parin päivän päästä enää aikaa millekkään ja ahdistaa jo valmiiksi paljonko sellainen stressaa ja AHDISTAA. Nyt mietin että pitäisikö minun tekstini perusteella hakeutua hoitoon mutta en oikein voi ja se ahdistaa. Kuitenkin jotenkin helpotti oloa tämä viesti. Stressaan ihan koko ajan kaikesta turhasta ja sitten taas ahdistaa. Oi voi sitten kun tästä aikuiseksi kasvan niin en voi edes kuvitella kuinka silloin ahdistaa ja stressaa kaikki kun olen vasta 15 vuotias eikä tämän ikäisellä pitäisi mitään suuria stressinaiheita olla. Provon huutelijat voitte painua vittuun ahdistamasta mua lisää. Itkettää kun ahdistun jokaisesta asiasta eikä kukaan jaksa mun hermoilua enkä voi avautua kellekkään kun ahdistaa ja se ahdistaa. Jos luit kokonaan nostan sinulle hattua koska tekstissäni ei ollut varmaan ainuttakaan pilkkua kappalejaoista puhumattakaan, koska en ahdistuksissani jaksanut niitä laittaa kun tällä puhelimella on niin vaikea kirjoittaa. Anteeksi myös jos tekstistäni puuttui sanoja tai jotain. En oikein tiedä mitä hain tällä viestillä, vertaistukea ehkä? Tai ehkä tämä oli vaan avautuminen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kun noin nuorta ahdistaa noin paljon :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä