600 mätsiä vajaa 2kk, 39v nainen + 1x 12 vuotias
Olen viehättävä, urheilullinen 39 v nainen jolla on yksi 12 vuotias lapsi (Lapsella on myös isä!)
Aloitin Tinderin käyttäjänä vajaa pari kk sitten ja minulla on 600 mätsiä. Käytän Tinderiä "piilossa" eli vain ne joista tykkään näkevät minut ja voivat tykätä minusta.
Onko tämä siis paljon?
Kommentit (39)
onko nää nyt niinkuin vaihtareita vähän kuin baseball yms kortit?
vai miksi niitä keräät?
Luuletko että tuo 600 miestä olisi jo riittävän suuri määrä kumppanin löytämiseen? Vai oletko vain jäänyt koukkuun yhä uusien ja uusien matchien saamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tykännyt sadoista miehistä?
MIksi kysyt tällaista? Ookkonä pölöjä?
ei ap
Pidin päällä vastikään noin 5 tuntia tinderiä, mätsejä tuli reilu 30, pelästyin ja poistin tinderin. M32, lapseton. Omasta mielestäni ulkonäkö keskiverto/vähän rumaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Eiko tarkoitus ole nimenomaan tutustua ihmisiin?
Näen kuvan, enkä tunne ihmistä, ainoa tapa tutustua on antaa tykkäys, muutenhan asia ei mihinkään etene.
Pitäsisikö siellä patsastella vaan näytillä? Tai syynätä jokainen mies etsien vikoja?
Ei sillä tavalla parisuhdetta saa. Minusta potentiaalisia miehiä on ollut paljon. Vaikka en esim käytä alkoholia ja pidän että mies on yhtä urheilullinen kuin minä olen. Älykkyys on myös tärekää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että tuo 600 miestä olisi jo riittävän suuri määrä kumppanin löytämiseen? Vai oletko vain jäänyt koukkuun yhä uusien ja uusien matchien saamiseen?
Minustako se vain on kiinni?
Minulla on ollut moniakin hyviä keskusteluita. Viimeisen kuukauden olen tapaillut erästä miestä.
Hän on muuten ihan täydellinen mutta ikäeroa on liikaa.
Olen samalla käyttänyt tinderiä vaihtelevasti.
ap
mies, 1 match 2 vuoden aikana. sekin oli ulkomaalaisen näköinen ja teksti sitä luokkaa, että kohta kysellään pankkitunnuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiko tarkoitus ole nimenomaan tutustua ihmisiin?
Näen kuvan, enkä tunne ihmistä, ainoa tapa tutustua on antaa tykkäys, muutenhan asia ei mihinkään etene.
Pitäsisikö siellä patsastella vaan näytillä? Tai syynätä jokainen mies etsien vikoja?
Ei sillä tavalla parisuhdetta saa. Minusta potentiaalisia miehiä on ollut paljon. Vaikka en esim käytä alkoholia ja pidän että mies on yhtä urheilullinen kuin minä olen. Älykkyys on myös tärekää.
ap
600 matchin kanssa voi olla aika vaikea ylläpitää kummoista keskustelua. Miten muka tutustus tuollaiseen määrään ihmisiä?
Lähinnä mietin, että kannataisiko tutustua vaikka 10 ihmiseen kerralla. Jos ei sitten lähde liikkeelle niin katsoo uudet. Syväluotaavampaa vuorovaikutusta siis ja treffeillä käymistä. Tuota 600 matchia voi olla aika vaikea käsitellä ja löytää sieltä sitä oikeeta.
Määrälllisesti taitaa olla aika perus. Naiset saa todella paljon tykkäyksiä ja jos nainen tykkää oikein kenestäkään niin yleensä sieltä tulee match.
0 mätsiä, mutta en ole ollut tinderissä, joten onko paljon vai vähän jos olen a) nainen b) mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut moniakin hyviä keskusteluita. Viimeisen kuukauden olen tapaillut erästä miestä.
ap
Tinderiä käyttänyt vajaan kaksi kuukautta ja nyt kuukauden tapaillut erästä miestä. Silti ehtinyt 600 matchin joukosta keskustellakin monen kanssa, jokin tässä ei nyt täsmää.
Vierailija kirjoitti:
vai miksi niitä keräät?
Miten muuten niitä mätsejä saa ja tapaamaan pääsee kun tykkäämällä. Huvittavaa.
Öööö... ...mikä merkitys?
En oikein keksi järjellistä syytä miksi pitäisi 600 matchia olla?🤔
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
Jos matchejä 600, niin oletettavasti tykkäyksiä enemmän. Vaikea uskoa kaikkien olleen aidosti kiinnostavia.
Maailmassa on siis 600 miestä jotka haluavat pilluasi. Onnittelut, voit valita niistä vaikka 50 komeinta aluksi seksiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vai miksi niitä keräät?Miten muuten niitä mätsejä saa ja tapaamaan pääsee kun tykkäämällä. Huvittavaa.
Vaikea uskoa satojen ihmisten profiilien olleen oikeasti kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tinderiä käyttänyt vajaan kaksi kuukautta ja nyt kuukauden tapaillut erästä miestä. Silti ehtinyt 600 matchin joukosta keskustellakin monen kanssa, jokin tässä ei nyt täsmää.
Mikä siinä nyt ei täsmää? Suurin osa mätseistä on ajalta ennen tapaamaani miestä, koska viimeaikoina olen ollut hyvin laiska koko apin kanssa.
Välillä iltaisin mätsäilen ja olen aktiivinen, muuten sille ei juuri aikaa ole.
On treenit useamman kerran viikossa ja miestä olen tavannut noin kerran viikossa.
Töissäkin toki käyn.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä nyt ei täsmää? Suurin osa mätseistä on ajalta ennen tapaamaani miestä, koska viimeaikoina olen ollut hyvin laiska koko apin kanssa.
ap
2-3 viikossa siis 600 mätchiä, joista ehditty tutustua ainekin siis yhteen. Ahkeraan olet sitten ollut sovelluksessa viestittelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
Jos matchejä 600, niin oletettavasti tykkäyksiä enemmän. Vaikea uskoa kaikkien olleen aidosti kiinnostavia.
Sanoisin että noin 80-90% joista tykkään, tykkää minusta takaisin.
ap