Minkä asian itsessäsi tiedät ärsyttävän muita?
Kommentit (72)
Hoikkuus. Lihavat työkaverit katselevat minua nenänvarttaan pitkin.
Ei ehkä mun ystäviä mutta vähemmän tuttuja todennäköisesti mun kova ääni ja nauru. Tilanteen mukaan tietenkin.
Se, että en usko ihmisten viisauteen, en pokkuroi enkä jaksa pönkittää kenenkään egoa. Kieltäydyn noudattamasta kirjoittamattomia velvollisuuksia naisille.
En suostu kuulumaan yhteenkään kuppikuntaan töissä. Tämä ärsyttää monia.
Vastaan kaikkeen "En tiiä" tai "Ihan sama" :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:23"]
Puhun jatkuvasti päälle ja keksin aina samasta aiheesta oman kokemukseni. Tein sitä vuosia kunnes tajusin äitini tekevän niin ja huomasin myös oman tapani. Nykyään pinnistelen jotta pystyn kuuntelemaan toisten jutut loppuun ja parhaimassa tapauksessa onnistun olemaan lisäämättä perään omaa juttuani ja jos oikein puserran voin tilalle jopa kysyä toisen kertomasta jutusta jotain. Olen huono kuuntelija ja keskustelija.
[/quote]
Itse työstän samaa ongelmaa. Vaikeaa.
Vääristelen asioita. Vähättelen ja arvostelen itseäni
Olen liian onnellinen, tyytyväinen ja hyväntuulinen. Tämä ärsyttää monia, myös tyhmänä pidetään.
Olen varakkaampi ja paremmin koulutettu kuin tyokaverini. Matkustelen ulkomailla paljon. Minulla on ihana, sivistynyt ja huomaavainen aviomies. Nama asiat arsyttavat tyokavereita. Siispa toissa en puhu asioistani mitaan. Enka puhu paljon muustakaan, vain tyoasioihin liittyvista jutuista.
Olen taysin varautunut siilen, etta alapeukkuja sataa paljon kateelllisilta palstalaisilta.
Laiskuuden, hitauden ja arkuuden.
En ärsyynny juuri mistään. Joitakuita sekin ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:44"]
Hoikkuus. Lihavat työkaverit katselevat minua nenänvarttaan pitkin.
[/quote] Läskiperseet kävivät tätä alapeukuttamassa.
Kauneuteni, synnyttämätön vartaloni, onnellisuuteni ja se etten osallistu juorupiireihin tuntuvat ärsyttävän.
Mulla on isot rinnat vaikka muuten olen normaalivartaloinen. Voi kuinka oonkaa saanu kuulla kautta rantain että mulla ois kuulemma silikonit tai että esittelen rintojani. Todella rasittavaa,etenkin kun inhoan isoja tissejäni enkä todellakaan tuo niitä esille.
Mulla on isot rinnat vaikka muuten olen normaalivartaloinen. Voi kuinka oonkaa saanu kuulla kautta rantain että mulla ois kuulemma silikonit tai että esittelen rintojani. Todella rasittavaa,etenkin kun inhoan isoja tissejäni enkä todellakaan tuo niitä esille.
-Olen liian hiljainen ja ujo
-En ole todellakaan mikään järjestyksen ihminen. Siivoan kyllä, kun vieraita on tulossa tai sitten, kun itseäni alkaa ärsyttämään kaaos. Muutoin arkena saa olla tiskit tiskaamatta ja lattiat vähän pölyiset. (Tärkeähköt) paperit mulla säilyy laukussa epämääräisesti taiteltuina.
-Osaan olla äkkipikainen ja todella v-mäinen. Oon kyllä rauhoittunut in myötä ja epäilen, että jotkut pitää varmaan liiankin verkkaisena. Ikinä ei hyvä. :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 23:03"]
Vastaan kaikkeen "En tiiä" tai "Ihan sama" :D
[/quote] He heh... tunnistan tuon työkaverissani. On muuten todella ärsyttävää :)
Valitan aika usein kaikesta ja uuden ihmisen kanssa keskustellessa lähden usein negatiivisen kautta liikkeelle esimerkiksi koulussa ("olipa tosi kiva tääkin tehtävä, ei kellään oo aikaa paneutua tähän"). Tämä on piirre, joka ärsyttää minua itseänikin ja yritän siitä kovasti pois. Toinen asia on välillä tapahtuva kömpelö möläyttely ("näytät tässä kuvassa hoikemmalta kuin nykyään") ja tästä sitten hakkaan päätäni seinään useita päiviä möläytyksen jälkeen. Alkoi ärsyttää vielä enemmän kun kirjoitin nämä asiat itsellenikin näkyville. Kai nuo asiat voisi tiivistää huonoiksi käytöstavoiksi.
Varmaan liika puhuminen sillon kun olisi parempi pitää suunsa kiinni. Ehkä liika itseen keskittyminen. Myös möläyttely mahdollisesti.