Minkä asian itsessäsi tiedät ärsyttävän muita?
Kommentit (72)
Mun ulkonäkö tuntuu ärsyttävän muita naisia suunnattoman paljon :D ja huomio jota miehiltä saan :D
Ihmisiä ärsyttää minussa, kun olen kuulemma liian ahkera ja aikaansaava ihminen.Sekin myös, että en valita joko turhista asioista.Olen siivooja ammatiltani.Tykkään työstäni, mutta se tuntuu joittenkin mielestä ihan ihmeelliseltä asialta,että joku voi tykätä siivoojana olemisesta.
En lähde mukaan esim. seksistiseen leikinlaskuun työpaikalla. Tästä syystä minua pidetään siellä tosikkona. Ihan sama, tulee selkärangasta. Hyvään käytökseen ei kuulu lounastunnilla sen kertominen, miltä nuori työntekijänainen näyttää syödessään banaania.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:23"]
Puhun jatkuvasti päälle ja keksin aina samasta aiheesta oman kokemukseni. Tein sitä vuosia kunnes tajusin äitini tekevän niin ja huomasin myös oman tapani. Nykyään pinnistelen jotta pystyn kuuntelemaan toisten jutut loppuun ja parhaimassa tapauksessa onnistun olemaan lisäämättä perään omaa juttuani ja jos oikein puserran voin tilalle jopa kysyä toisen kertomasta jutusta jotain. Olen huono kuuntelija ja keskustelija.
[/quote]
Teen tätä samaa ja se hävettää minua suunnattomasti. En vaan osaa lopettaa ja aina huomaan tekeväni samaa!!! Pitkään ajattelin, että se on ok tapa ja että vaan osallistun keskusteluun sillä tavalla ja osoitan empaattisesti tietäväni vähän, mitä toinen käy läpi, mutta nyt tajuan että se ei olekaan niin ainakaan joka tilanteessa. Äitini tekee tuota myös ja isälläni on aina mahtavimmat kokemukset ja tapaukset eikä muut ole mitään ja sanoo suoraankin sen, joten ei tarvitse miettiä, mistä olen perinyt tämän tavan.....
Viihdyn miesporukassa ja olen sisäisesti sellainen poikatyttö, ulkoisesti kai ihan nätti? Tämä ärsyttää muita naisia.
Minua ärsyttää joidenkin naisten dramaattisuus.
Puhun liikaa..
En osaa innostua nais ystävieni hehkuttamista asioista..
Olen varmaan aikamoinen kummajainen pyörimissäni piireissä; olen nimittäin ylipainoinen. Lapsi on hienossa yksityisessä päiväkodissa ja kalliissa harrastuksissa, missä muut äidit ovat hoikkia ja kauniita. Minä ylipainoinen ja tavallisissa rytkyissä kulkeva hiirenharmaa ohuttukkainen paksukainen. Olen kyllä ihan tosi mukava, vaikka en niin fiiniltä näytäkään, mutta voin kuvitella, mitä minusta ajatellaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 23:58"]Viihdyn miesporukassa ja olen sisäisesti sellainen poikatyttö, ulkoisesti kai ihan nätti? Tämä ärsyttää muita naisia.
Minua ärsyttää joidenkin naisten dramaattisuus.
Puhun liikaa..
En osaa innostua nais ystävieni hehkuttamista asioista..
[/quote]
Ainiin ja vielä tuo sama mikä parilla muulla että en soittele usein tai pyydä käymään.. aika ajoin kuitenkin otan yhteyttä. Jos ystävällä on hätä, olen 100% tukena :)
Olen varmaan aikamoinen kummajainen pyörimissäni piireissä; olen nimittäin ylipainoinen. Lapsi on hienossa yksityisessä päiväkodissa ja kalliissa harrastuksissa, missä muut äidit ovat hoikkia ja kauniita. Minä ylipainoinen ja tavallisissa rytkyissä kulkeva hiirenharmaa ohuttukkainen paksukainen. Olen kyllä ihan tosi mukava, vaikka en niin fiiniltä näytäkään, mutta voin kuvitella, mitä minusta ajatellaan.
Muita ärsyttää kun pyydän liikaa anteeksi. Miestäni ärsyttää kun nalkutan/hoen samoista asioista jatkuvasti.
Sekin ärsyttää muita, kun voin olla todella tunteikas mutta samaan aikaan täysin välinpitämätön jostain toisesta asiasta, jopa kylmä. Ilkeäksi on kutsuttu usein, vaikka en mielestäni ole sellainen ollut. Esim. jos joku on riidellyt kanssani ja olen antanut samalla mitalla takaisin, aina vaan minä olen se "ilkeä".
Olen hoikka ja syön terveellisesti. Jotkut läskit hyppii seinille.
Lisäksi olen hyvin rauhallinen, olen aina hyvätuulinen, tämäkään ei ole ok.
Fakta: hoikkuus tai ylipainoisuus itsessänsä ei tee ketään ärsyttäväksi. Kyllä ne on ne muut ominaisuudet, sori vaan.
-besserwisseriys
-samojen tarinoiden kertominen useaan kertaan
-suorapuheisuus
-hyvät lähtökohdat elämään