Millä tavalla olet erilainen kuin suurin osa suomalaisista?
Kommentit (136)
Olen akateeminen, varakas ja aviossa varakkaan ulkomaalaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Erilainen? Pitääkö olla erilainen kuin muut suomalaiset?
Olipa kerrassaan outo vastaus.
Peruskoulu pohjalla aina ollu työelämässä, en ole tarvinnut tukia.
En tykkää ruskettuneesta ihosta. Enkä ylipäätään tummemmista ihoista. Oli se sitten luonnostaan tai ei.
Olen pukeutumistyyliltäni Kekkosen ajalle uskollinen boheemi intellektuelli. Näytän siltä että elämänhallintani olisi hukassa, mutta tyylini on harkittu ja tietoinen.
Menin puolisoni kanssa naimisiin 19 vuotiaana. Meillä on 4 lasta, jotka kaikki sain alle 25 vuotiaana. Minulla on ylempikorkeakoulututkinto.
N33
Kaikki siis olettavat, että meillä on uusioperhe ja järkyttyvät kun kuulevat kaikkien lasteni olevan koululaisia. Itse sain yhdistettyä lastenhoidon ja opiskelun.
Hurraan Kaj:n voittoon Euroviisuissa!
Kahvi mustana jos joudun sitä juomaan
Käyn hyväpalkkaisessa työssä enkä ulise palstalla tukien pienuutta.
Olen akateeminen , varakas mutta en usko aivopesua jota media koko ajan tekee. Valtaosin auktoriteettiuskovainen, varsinkin akateeminen suomalainen uskoo kaiken. Erona siis oma ajattelu, kriittisyys, historian muistaminen ja tiedon hakeminen muualtakin kuin mediapoolilta tai demarien jenkkimediasta.
Vierailija kirjoitti:
Hurraan Kaj:n voittoon Euroviisuissa!
Niin minäkin.
Uskallan olla eri mielta. Perustellusti.
En kannata melko vapaata aborttia, en eutnasiaa, en woketusta ja imastobluffia.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen , varakas mutta en usko aivopesua jota media koko ajan tekee. Valtaosin auktoriteettiuskovainen, varsinkin akateeminen suomalainen uskoo kaiken. Erona siis oma ajattelu, kriittisyys, historian muistaminen ja tiedon hakeminen muualtakin kuin mediapoolilta tai demarien jenkkimediasta.
Eroat useimmista suomalaisista siinä, että tuuttaat aamusta iltaan valtamediaulinaasi nettiin.
En kaiken aikaa mieti mitä muut ajattelevat. Pystyn kysymään neuvoa, en tunne menettäväni siinä kasvojani. Voin myös kehua ja kiittää jos siltä tuntuu. Pystyn tervehtimään naapureita ja vaihtamaan muutaman sanan. Pystyn myös olemaan hiljaa jos huomaan, että eivät tykkää. Itsensä esitteleminen ei ole tuskaa. Tässä nyt muutamia.
Koulutus, elämänkokemukset? Eikö sinulla siis ole näitä? Koulutus ja monipuolinen elämänkokemushan on normijuttu suomalaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen persu olet ja muutenkin metsäsuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroat useimmista suomalaisista siinä, että tuuttaat aamusta iltaan valtamediaulinaasi nettiin.
Varmaan aika moni. Se harmittaa? Miksi haluaisit kaikkien olevan samaa mieltä? Kannattaisiko kuunnella muitakin kuin yleä...
Maailmankuva voi järkkyä, mutta totuus vapauttaa.
Olen jo yli viisi vuosikymmentä yhtäjaksoisti ulkosuomalainen.
Erilainen? Pitääkö olla erilainen kuin muut suomalaiset?