Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa oon raskaana ihan "väärälle" miehelle..

Vierailija
03.09.2014 |

Ja oon itsekkin "vasta" 18v...Pystyisin varmasti huolehtimaan lapsesta mutta se on täysin väärän ihmisen kanssa ainakin...Kuinka pitkälle saakaan tehdä abortin, ja eikö mitä aijemmin niin sen parempi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu näitä aloituksia

Vierailija
2/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "väärälle miehelle"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin saa viikolle 20 asti. Jos lapsella havaitaan jokin kehitysvamma, abortin saa viikolle 24 vielä. Toivottavasti tilanne selkiintyy! En ota kantaa, pitäisikö sinun tehdä abortti, mutta sen verran voinen sanoa että kevein perustein sitä ei tule tehdä.

Vierailija
4/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 09:33"]

[/quote]
No ihmiselle josta en oo kiinnostunut yhtään, ja joka seurustelee.

Vierailija
5/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osaa käyttää ehkäisyä, oletko ns. heikkolahjainen?

Vierailija
6/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Abortin saa viikolle 12 asti. Erikoistapaukset ovat viikolle 20 ja vammaiset viikolle 24. Varaa aika neuvolaan heti tänään niin saat aborttiasian etenemään ja saat nauttia nuoruudestasi. Abortti ei ole murha vaan tässäkin tapauksessa kolmen onni.

Vierailija
7/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 09:33"]

[/quote]
No ihmiselle josta en oo kiinnostunut yhtään, ja joka seurustelee.
[/quote]

Hyppäsit kuitenkin sänkyyn miehen kanssa joka seurustelee.

Vierailija
8/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 09:38"]

Miksi et osaa käyttää ehkäisyä, oletko ns. heikkolahjainen?

[/quote]
Missä kohtaa kirjotin että ehkäsyä ei käytetty?

Vierailija
9/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tehdä abortin, soitat terveyskeskukseen, mieluiten heti tai mahdollisimman pian. Jos haluat pitää lapsen, soitat neuvolaan. T. Teininä abortin tehnyt, yhden lapsen äiti

Vierailija
10/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt aborttiin niin tee se niin aikaisessa vaiheessa kun mahdollista. Älä viivyttele.

Vierailija
11/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 09:38"]

Höpöhöpö. Abortin saa viikolle 12 asti. Erikoistapaukset ovat viikolle 20 ja vammaiset viikolle 24. Varaa aika neuvolaan heti tänään niin saat aborttiasian etenemään ja saat nauttia nuoruudestasi. Abortti ei ole murha vaan tässäkin tapauksessa kolmen onni.

[/quote]

Kolmen onni? 

Ootko niin sairasmielinen että tarkoitat tässä yhtenä itse vauvaa? Tää maailma on niin sairas että mua ihan tosissaan oksettaa olla edes samaa rotua teidän kanssa. 

Vai perustelette te vajaaälyiset jo aborttia lapsen onneksi! 

Vierailija
12/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meet abiksene vaan.

turha pilata omaa elämää nuoruuden haksahuksen takia.

Vierailija
13/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 09:38"]

[/quote]

Kolmen onni? 

Ootko niin sairasmielinen että tarkoitat tässä yhtenä itse vauvaa? Tää maailma on niin sairas että mua ihan tosissaan oksettaa olla edes samaa rotua teidän kanssa. 

Vai perustelette te vajaaälyiset jo aborttia lapsen onneksi! 
[/quote] Kyllä voin rehellisesti väittää, että teininä tekemä aborttini oli myös lapsen onni. Koulut kesken, ei omaa kämppää, tasapainoisuus oli kaukainen termi vain, parisuhde vähän kiikunkaakun, taloudellinen tilanne olematon. En ollut lainkaan itsenäinen vaan täysin muiden helmoissa ja muutenkin koko maailmankuva oli todella naiivi. Toki olisin raskausaikana näitä voinut kehittää, mutta mitä jos en olisi kyennyt? Olisiko lapselle ollut hyvä elämänalku? En usko, en usko sitä tänäkään päivänä vaikka nyt olen lapsen halutusti saanut. Ei tämä ole mitään nukkeleikkiä ja edelleen olen sitä mieltä, että kymmenisen vuotta sitten tekemäni abortti todella oli lapsen onni ja etu. T. 10

Vierailija
14/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti, ja asia jo heti tänään vireille. Soita neuvolaan.

Vierailija
15/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikielto kaikille alle 25v, jotka ei ole valmiita kantamaan vastuuta (lue: huolehtimaan mahdollisesta vauvasta), koska kun nussii, on AINA mahdollisuus raskauteen.

Vierailija
16/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:01"]

Seksikielto kaikille alle 25v, jotka ei ole valmiita kantamaan vastuuta (lue: huolehtimaan mahdollisesta vauvasta), koska kun nussii, on AINA mahdollisuus raskauteen.

[/quote]
Kyllä oon valmis, mutta lapsi on täysin väärän ihmisen kanssa niinkun sanoin...ja edelliselle, et kyllä voi päättää aborttia mun puolesta..

Vierailija
17/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:01"]

[/quote]
Kyllä oon valmis, mutta lapsi on täysin väärän ihmisen kanssa niinkun sanoin...ja edelliselle, et kyllä voi päättää aborttia mun puolesta..
[/quote]

Miksi panet varattua miestä, josta et ole edes kiinnostumut. Tajuatko pilaat siinä toisten suhteen, tietenkin myös mies on osallinen. Aivan järkyttävää huoran toimintaa.

Vierailija
18/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:01"]

[/quote]
[/quote]

tarvitsetko välttämättä miehen? Jos kerta olet valmis, pidä lapsi ja anna miehen elää huoripukki-elämäänsä. Tuskin lapsikaan tarvitsee moista petturia elämäänsä.

Vierailija
19/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
[/quote]
No jos olet kerta valmis niin mitä täällä abortista kyselet?

Vierailija
20/27 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:01"] Seksikielto kaikille alle 25v, jotka ei ole valmiita kantamaan vastuuta (lue: huolehtimaan mahdollisesta vauvasta), koska kun nussii, on AINA mahdollisuus raskauteen. [/quote]
Kyllä oon valmis, mutta lapsi on täysin väärän ihmisen kanssa niinkun sanoin...ja edelliselle, et kyllä voi päättää aborttia mun puolesta.. [/quote] No jos olet kerta valmis niin mitä täällä abortista kyselet?

[/quote]
Mietin kaikki vaihtoehdot..Ja en tarvi miestä, mutta se kuitenkin olis lapsen isä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä