Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytän 5dl kuohukermaa jonka päiväys on tänään?

Vierailija
06.08.2014 |

Päivän ruoka on jo tehty, eli siihen ei käy.

Vinkkejä, ideoita :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuohuta, lisää 300g maustamatonta tuorejuustoa ja laita sekaan vaikka murustettua piparia tai suklaata tai kahvia tai kaakaota (: nam!

Vierailija
2/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaset hakemassa rahkaa ja hedelmiä ja teet hedelmävaahdon :)

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miksikään mene, käy huomenna ruokaan :)

Vierailija
4/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:35"]kuohuta, lisää 300g maustamatonta tuorejuustoa ja laita sekaan vaikka murustettua piparia tai suklaata tai kahvia tai kaakaota (: nam!

[/quote]

Hmm, jääkaapissa sattuukin olemaan tuorejuustoa.. :) Vedetäänkö sitä mössöä sitten ihan paljaaltaan vai häh?

Nimim. Välillä tosin teen taikinoita vain syödäkseni niitä raakana/AP :D

Vierailija
5/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen marjarahka, dippinä mansikoille, creme brulee, panna cotta...

Vierailija
6/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku hae jostain ihanien amerikkalaisten pannukakkujen ohje, kerman voi käyttää siihen taikinaan nesteenä, tulee ihanan paksuja ja pehmeitä. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatkaat vaahdoksi ja sekaan pari tl vaniljasokeria ja sokeria maun mukaan. Sekaan purkki mascarpone-juustoa (ei pakollinen), marenkeja muruina, marjoja (mansikka, vadelma, mustikka) ja minttua. NAM!

Vierailija
8/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöä!

Vierailija
10/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vohveleita tai lättyjä + kermavaahtoa ja ehkä hilloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:38"]Ei se miksikään mene, käy huomenna ruokaan :)

[/quote]

Hmm.. Olen aina ollut vähän nipo maitotuotteiden päiväyksien suhteen, kauppaan on jääneet jos päiväykseen on alle kolme päivää.. :D

Mutta kiitos vastaajille, maitorahkaakin jääkaapissa on, tosin panna cotta alkoi houkuttelemaan! Ehkä etsin reseptin ja kokeilen sitä :)

Kiitos ideoistanne!

Vierailija
12/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasta pienissä erissä. Sieltä sitten käytät esim kastikkeisiin tai keittoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo sellaisenaan, niin karva kiiltää.

Vierailija
14/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkashotteja keskiviikon kunniaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee yllätystäytekakku/torttu tai huomiseksi valkosipuliperunat ja hyvät pihvit.

Vierailija
16/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pannari kermasta ja voista, ja päälle mansikkahilloa. Nom.

Vierailija
17/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kermavaahtoa seksileikkeihin. Jos siis sulla on miestä. Tai naista, jos oot lespo.

Vierailija
18/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettuja, kermavaahtoa ja mansikkahilloa...avot :)

Vierailija
19/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain keittoa, esimerkiksi linssikeittoa. Nam!!

Vierailija
20/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättyjä tai pannaria, jos viitsit lämmittää uunin tai käryttää keittiössä. Tai kinuskikastiketta jäätelön ja marjojen kanssa. Tai huomisen ruokaan. Tai pakastimeen myöhemmin käytettäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi