Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuatteko te wt:t mitä hotellien tähtiluokitus tarkoittaa?

Vierailija
06.08.2014 |

Ihme juntteja täällä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että se on niiin vaikea järjestelmä ettei kukaan muu kuin sinä ymmärrä?

Tosin moni pihi suomalainen menee 3 tähden hotelliin ja luulee saavansa 5 tähden huoneen ja palvelun ;)

Vierailija
2/4 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse taitaa olla wt. Täällä oli jokunen viikko sitten ketju, jossa kerrottiin mitä hotellien tähtiluokitus todellisuudessa tarkoittaa. Ap sai siitä vasta tietää totuuden ja esittää nyt muka viisasta ja sivistynyttä ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miksi tämä ketju on taas täällä? Oli jo viime viikolla. Ja tässäkin ap vastasi heti itselleen.

Vierailija
4/4 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä montako julkkista sinne mahtuu kerralla yöpymään?..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä