Matkakohde jonne sydämesi on jäänyt
Kommentit (204)
Bali, Länsi-Australia, Uusi-Seelanti, Havaiji, Chiang Mai.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:56"] Aachen.
[/quote]
Terveydeksi!
Olen käynyt: Ruotsi, Viro, Belgia, UK, Kypros, Venäjä, Kreikka, Korea, Japani, Australia ja Uusi-Seelanti.
Ja sydämeni jäi Uuteen-Seelantiin ja Japaniin ♥
Santorini, Barcelona, Pariisi, Venetsia, Kööpenhamina <3
New York <3 Nevadan ja Arizonan karut maisemat ja niiden kruununa Grand Canyon.
Lontoo, niin palavasti, että olen käynyt 10 kertaa ja aina lomalle lähtiessä varaamassa lippuja sinne. Nyt varasin sydän verellä lomamatkan, mutta mies kauniisti vihjaisi josko muualle niin annetaan nyt sitten mahdollisuus uudelle rakkaudelle.
Lontoo <3 ensi keväänä jälleen sinne...
Thaimaa minullakin, ihania ystäviä löytynyt ja sinne sydän halajaa uudelleen
Soul, niin kuin äidinkieltään osaavat suomalaiset sen kirjoittavat. Jos haluaa päteä, voi toki sanoa myös 서울.
Kanadan Kalliovuoret ja Uusi-Seelanti, jossain perässä Iitävallan ja Italian Alpit. Paljon olen matkustellut myös rantalomilla, mutta järvet ja vuoret on kyllä sanoin kuvaamatonta turkooseine vesineen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 23:30"]Kanadan Kalliovuoret ja Uusi-Seelanti, jossain perässä Iitävallan ja Italian Alpit. Paljon olen matkustellut myös rantalomilla, mutta järvet ja vuoret on kyllä sanoin kuvaamatonta turkooseine vesineen.
[/quote]
Mahtava oli myös Okawana Delta Botswanassa
Lontoo Heathrow
en koskaan unohda sitä kuinka koneita laskeutuu tasan 60sekuntin välein, heti kun toinen kone on laskeutunut tulee uusia ja aina uusia. Ihmiset asuvat, kulkevat ja liikkuvat ympäriinsä kun koneita lentää suoraan yläpuolella aivan maan tuntumassa. Saastaista mutta silti ainutlaatuista, konebongarin todellinen paratiisi.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 23:43"]Israel.
[/quote]
sama täällä. Mielettömän upea maa. Harmi, kun taas tilanne vähän huono..
Kansas - siellä ison taivaan alla oli Sitä Jotain
Islanti ja Pohjois-Norja