Kauan olet ollut naimisissa ja oletko onnellinen?
Minä olen ollut jo 23 vuotta naimisissa. Ja olen todella onnellinen. Olemme parhaita ystäviä ja meillä on samanlainen huumorintaju. Rakkautta ja lempeä piisaa, joka päivä. On toki riitojakin, kellä ei olisi. Mutta niitä on hyvä sovitella rakkauden teoilla ja anteeksi pyytämällä. Tunnen olevani rakkauden täyttämä ja olen kiitollinen aviomiehestäni. Entä miten muilla?
Kommentit (40)
Meilläkin on 23v avioliittoa takana, mutta siis vasta 23v.
Onnellinen olen ihanasta miehestäni! Olemme kumpikin rauhaa rakastavia, joten emme viitsi edes riidellä. Jutellaan mieluummin asiat halki jos jotain erimielisyyksiä jostain on.
Toivottavasti edessä on vähintäänkin vielä toiset 23v.
16 vuotta yhdessä, 12 naimisissa. Onnellisia ollaan.
Ou fak aina tätä samaa pskaa Pasi Koistinen
Ette te edes tiedä, mitä onni on. Se on se fiilis kun ripottelee puolison tuhkat sammalikkoon ja heittää mennessään uurnan roskikseen.
Yhdessä 20.v naimisissa 17.v ja kyllä olen onnellinen
44 vuotta ja onnellisempi kuin koskaan. Ja hyvin jo sopeutunut mieheni kotimaahan - itsekin vaihtanut kansallisuutta. Hyva elake tulee myos joten ei tarvitse valittaa "cost of living crisis".
26 vuotta naimisissa oloa. Meillä menee paremmin kuin koskaan. Ikinä emme ole pettäneet toisiamme ja intohimoa löytyy vieläkin.
16 vuotta naimisissa. Onnellinen.
Kesällä naimisissa 22v, yhdessä 26v. Ja kyllä, parempaa miestä en olisi voinut löytää. Sama työpaikkakin meillä. Ei riitoja.
17 vuotta 2kk, yhdessä 19 vuotta. Olen onnellinen viisi ihanaa lasta ja kuudetta toivotaan tulevaksi. Fiksu mies, mikäs tässä.
24 vuotta yhdessä, naimisissa 15 vuotta. Olen onnellinen, meillä on hyvä olla yhdessä.
Mikä muka yhdistää miestä ja naista? Seksikö?
6kk naimisissa, onnellisia ollaan molemmat!
14 vuotta oltu naimisissa. Kyllä olen onnellinen. Mulla on ihana mies.
Me ollaan oltu yhdessä 18v, naimisissa 10.
Ollaan onnellisia.