Matkakohde jonne sydämesi on jäänyt
Kommentit (204)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:44"]
Sisilia
[/quote] olen käynyt siellä 3 kertaa ja tykkäsin Palermosta eritoten.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:12"]Täällä näköjään saman henkisiä kuin minä, ja jotkut tietenkin jo kiukuttelee (taas). Siksi laitan selityksen mukaan.
1. Praha (olen ollut seitsemän kertaan ja yksi oli pidempi reissu kun työskentelin siellä. En koskaan kyllästy)
2. Skotlanti (vain kerran 1kk yhdistetty työ ja lomamatka, mutta haluan todella uudelleen).
3. New York (vain kerran 11pv lomalla. Liian lyhyt aika, niin paljon nähtävää ja shoppailtavaa. haluan uusinnan)
Ja Firenze myös ihana! Mutta ennenkuin teilaatte että tulen tänne brassailemaan ja "millä rahalla" jne. Olen lapseton, ja vanhempi kuin suurin osa täällä olevista. Nuorena ehtii:).
Puolustauduin jo valmiiksi, kuten huomaatte:).
[/quote]
Tuttuni on käynyt Prahassa nyt kaksi kertaa, ylistää maasta taivaaseen. On vissiin käymisen arvoinen :)
Monella tutullani on myös jäänyt sydän Roomaan.
[/quote] Prahassa olin läpikulkumatkalla ja menossa Israeliin aikoinaan ja Roomassa paljon nähtävää mutta sydän ei jääynyt. Israelissa oon käynyt useita kertoja.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:49"]
Sisilia minullakin. Kaksi erilaista kaupunkia, joissa molemmissa olen pari viikon pätkää käynyt: Palermo ja Taormina. Omalla tavallaan upeita kaupunkeja molemmat.
[/quote] Taormina on kuvankaunis verrattuna Palermoon ja liian steriili.
Floridan itärannikko, Praha, Oslo. Voi kun pääsis uudelleen <3
Nairobi, Kenia. Ikävä niitä sarvikuonoja ja norsuja! Muutenkin mukavia ja rentoja ihmisiä. Tällä hetkellä en tosin lähtisi kyseiseen maahan. En olisi yllättynyt jos kohta alkaisi jonkin sortin sota Somialian kanssa. Alkoi levottomuudet oman käynnin jälkeen. Toivottavasti pääsen joskus takaisin!
Yhdysvallat, erityisesti New York ja Etelä-Florida. En ole Oregonissa tai Kaliforniassa käynyt, mutta tiedän että pitäisin niistäkin, sekä North/South-Carolinan pakeista :) Kanadaakin varmasti rakastaisin.
Mutta nyt niiden perusteella missä olen käynyt ja minne oikeasti sydämeni olen jättänyt niin Manhattan, West Palm Beach ja Terracina.
Rooma! "Kaikki tiet vie Roomaan!" :)
Skotlannille ääni täältäkin. Hyvänä kakkosena Cortina d'Ampezzo ja ylipäätään Dolomiitit.
Skotlanti ja irlanti, totaalisesti. Ilman miestäni lähtisin välittömästi jompaan kumpaan enkä takaisin tulisi!
ihan uteliaisuuttani, te jotka skotlannissa olette olleet, niin missä päin?
Kotor (Montenegro), Sihanoukville (Kambodza), Amsterdam, Berliini, eräs italialainen kaupunki ja eräs eteläamerikkalainen vuoristo
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:44"]
Sisilia
[/quote] olen käynyt siellä 3 kertaa ja tykkäsin Palermosta eritoten.
[/quote]
oltiin autolla 11 päivää kiertelemässä. Agrigento, Mascali (Etnan ja Taorminan lähellä) ja pieni paikka Palermon lähellä. Aika vaan loppui kesken, eikä ehditty käymään Palermossa :( Seuraavalla kerralla!!!
Pallas, Ahvenanmaa ja pohjois-Norja. <3
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 20:19"]
Skotlanti ja irlanti, totaalisesti. Ilman miestäni lähtisin välittömästi jompaan kumpaan enkä takaisin tulisi!
ihan uteliaisuuttani, te jotka skotlannissa olette olleet, niin missä päin?
[/quote]
Olen asunut Edinburghissa ja Glasgow'ssa, joten nämä ovat tulleet sitä kautta tutuksi. Muuten olen pyörinyt lähinnä siellä länsipuolella Highlandsilla ja muutamilla saarilla. Isle of Skye ja Orkney ovat aika mahtavia!
Osa sydämestä jää jokaiseen uuteen paikkaan, mutta muita enemmän olen jäänyt kaipaamaan St. Thomasia, Chicagoa ja Lontoota.
Ei mikään. Kärsin matkoilla ja uuvun. En pysty nauttimaan.
No en ainakaan Lontoota. Asuin siellä puoli vuotta ja en tykännyt. Likainen, roskainen, meluisa, liian suuri. Ei.
Etelä-afrikka, kapkaupunki