Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkakohde jonne sydämesi on jäänyt

Vierailija
06.08.2014 |

tai ainakin osa siitä :)

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi. Hieno ja siisti maa, mahtavia maisemia, kauniit pikkukaupungit ja isoista etenkin Tukholma on upea. :)

Vierailija
202/204 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taormina on hieno paikka (tosin olen käynyt siellä 80-luvulla). Varmaan kukaan ei ole maininnut Turkkia ja Alanya (!!!). Paikkana aivan hirveaä turistirysä, jonka jatkossa kierrän kaukaa, mutta ne hotellimme maisemat vuoren rinteeltä (esteetön näköala merella ja koko kaupunkiin) aivan kerrassaan upeat. Toinen positiivinen muisto jäi pienen syrjäisen marketin henkilökunnasta (perhe), jotka olivat aidosti ystävällisiä tuputtamatta yhtään mitään. Kävimme jotain pientä ostamassa päivittäin ja he antoivat läksiäislahjaksi hedelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa ja erityisesti Baijerin ja Alppien alue, minusta se on sitä aidointa Saksaa. Olin viidettä kertaa Saksassa enkä voi vielä sanoa kyllästyneeni, paljon olen nähnyt mutta enemmän on näkemättä. Viimeksi puolitoista viikkoa sitten katselin lentokoneesta alas kun se laskeutui Saksaan ja tuntui kuin olisi kotiin tullut.:) Olen kiertänyt paljon eri puolilla Eurooppaa mutta silti Saksassa on tuntunut aina kodilta, ja toivon että voisin vielä joskus muuttaa sinne.

Dubai on toinen kohde jonne sydämeni on jäänyt. Kävin siellä edellisen (ja toistaiseksi ainoan) kerran kaksi vuotta sitten ja siitä lähtien olen halunnut palata takaisin sinne. Viikossa ei millään ehtinyt nähdä kaikkea mitä halusi, mutta minuun teki suuren vaikutuksen se, miten kaupungissa on yhdistetty vanhoja perinteitä ja uutta.:)

Vierailija
204/204 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska. Jäi sydän ja mä itsekin ;)