Matkakohde jonne sydämesi on jäänyt
Kommentit (204)
Berliini ja Skotlanti jaetulla ykköspaikalla. Lähtisin kumpaankin ihan koska vaan, ja välillä iskee niin kova kaipuu Skotlannin syyssumuihin että sattuu.
Jaetulla kakkossijalla on Budapest ja Krakova, nekin molemmat ihan tavattoman ihania.
Mun sydän on kyllä palasina pitkin Eurooppaa, ei voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:52"]
Aiemmin pidin Pariisista, sitten siitä tuli liian kulunut ja väsynyt SUOMIBLOGIKOHDE ja joka paikassa tyrkytetään turistimacaron-Ladureen turistituotteita ja jotain puistopiknik-koreja. Sen jälkeen löysin Berliinin, joka ei onneksi ole VIELÄ näiden blogisopuleiden suosiossa. Jos ne alkaa käydä siellä, niin etsin itselleni uuden suomisopulivapaan kaupungin jostain :-D
[/quote]
Miksi annat "blogisopuleiden" vaikuttaa noin paljon omiin ajatuksiisi ja tekemisiisi? Pariisihan on ihana, rakastan sitä ihan blogisuosiosta huolimatta.
Ketjussa käynnissä kisa siitä, kuka mainitsee harvinaisimman kohteen, jossa mahdollisimman harva av-mamma olisi käynyt. Esim. toi Villefranche-sur-Mer on turistipaikka heti Nizzan kyljessä.
Minä olen käynyt Villefrance-Sur-Merissä. Muistan yhden kaupan ulkopuolella häkissä olleen upean papukaijan.
Rodos, Lontoo, Rooma, Tukholma, Praha.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:00"]Ketjussa käynnissä kisa siitä, kuka mainitsee harvinaisimman kohteen, jossa mahdollisimman harva av-mamma olisi käynyt. Esim. toi Villefranche-sur-Mer on turistipaikka heti Nizzan kyljessä.
[/quote]
Ehkä niillä vähäturisteisemmilla alueilla on helpompi tutustua paikalliseen kulttuuriin ja matkasta saa enemmän irti. Olisikohan selitys ihan vaan tässä? Uskon kuitenkin, että sydän voi jäädä Thaimaahan tai Karibiallekin.
New York, Florida, Curacao, Mauritius nyt ainakin.
Uusi-Seelanti
Sitten jossain kaukana perässä Kanada (Ontario,Quebec), New York, Berliini ja Lissabon
Täällä näköjään saman henkisiä kuin minä, ja jotkut tietenkin jo kiukuttelee (taas). Siksi laitan selityksen mukaan.
1. Praha (olen ollut seitsemän kertaan ja yksi oli pidempi reissu kun työskentelin siellä. En koskaan kyllästy)
2. Skotlanti (vain kerran 1kk yhdistetty työ ja lomamatka, mutta haluan todella uudelleen).
3. New York (vain kerran 11pv lomalla. Liian lyhyt aika, niin paljon nähtävää ja shoppailtavaa. haluan uusinnan)
Ja Firenze myös ihana! Mutta ennenkuin teilaatte että tulen tänne brassailemaan ja "millä rahalla" jne. Olen lapseton, ja vanhempi kuin suurin osa täällä olevista. Nuorena ehtii:).
Puolustauduin jo valmiiksi, kuten huomaatte:).
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:00"]Ketjussa käynnissä kisa siitä, kuka mainitsee harvinaisimman kohteen, jossa mahdollisimman harva av-mamma olisi käynyt. Esim. toi Villefranche-sur-Mer on turistipaikka heti Nizzan kyljessä.
[/quote]
Ehkä niillä vähäturisteisemmilla alueilla on helpompi tutustua paikalliseen kulttuuriin ja matkasta saa enemmän irti. Olisikohan selitys ihan vaan tässä? Uskon kuitenkin, että sydän voi jäädä Thaimaahan tai Karibiallekin.
[/quote]
Tottakai, mutta miksei vaan sano, että Ranskan Riviera tai Nizza? Ai niin, silloinhan joku saattaisi luulla kirjoittajaa massaturistiksi. :D
Uudessa-Seelannissa asuneena sanoisin, että koko maa. Aucklandiin voisin muuttaa uudestaan. <3
New York, Nizza, Pariisi, Sveitsin ranskankielinen alue