Mä kirjoitin eilen miehestäni, joka ei ollut tullut kotiin.
Jostain syystä ketju on poistettu. Poistuin palstalta, enkä ehkä lukenut kaikkia viestejä. Tyhmiä päänaukomisiahan siinä oli :( No, mies tuli kotiin. Viideltä. Piti tulla klo 23. Se nukkui iltapäivään asti ja sanoi senkin jälkeen, ettei voi ottaa vauvaa syliin. Tämä vauva on miehen toiveesta hankittu :(
Kommentit (214)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:50"]
Kyllä me tässä ihan rakkaudesta ja tosissamme ollaan perhe perustettu ja toimimme sen parhaaksi.
ap
[/quote]
Mies ei:
-Tee hoitotoimenpiteitä lapselle.
-Herää yöllä?
Mies bilettää yöhön ja käyttää huumeita.
Teillä on jo pariviikkoiselle jatkuvaa hoitoapua, että pääsette ulos ja ties mitä.
Ei, te ette toimi perheenne parhaaksi.
Lastahan mies olisi halunnut jo sun petettyäsi, koska sillä lapsellahan hän saisi lukittua sut kotiin. Se oli hänen ehtojaan. Sulla taas on yhtä terveitä juttuja miestä kohtaan, kuten se että maksat miehelle jonkun "sakon" jos jätät hänet.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:40"]
ei enää tiedä itkeäkkö vai nauraa. voiko yksikään nainen oikeasti olla noin tyhmä ja naivi? puolustaa huumehörhöä henkeen ja vereen. vauvaa käy todella sääliksi!
[/quote]
Kyseessä onkin fiktiivinen av-hahmo, Muru. Naivius kuuluu hänen tunnusmerkkeihinsä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:55"]
Kyllä me tässä ihan rakkaudesta ja tosissamme ollaan perhe perustettu ja toimimme sen parhaaksi.
ap
[/quote]
Mies ei:
-Herää yöllä?
Teillä on jo pariviikkoiselle jatkuvaa hoitoapua, että pääsette ulos ja ties mitä.
Lastahan mies olisi halunnut jo sun petettyäsi, koska sillä lapsellahan hän saisi lukittua sut kotiin. Se oli hänen ehtojaan. Sulla taas on yhtä terveitä juttuja miestä kohtaan, kuten se että maksat miehelle jonkun "sakon" jos jätät hänet.
[/quote]
Vauva ei ole pariviikkoinen. Ne jutut oli joskus miehen hassuja kiukutteluja, joista ei tosiaankaan ole puhuttu sen jälkeen.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:07"]Tämän kesän poikasia :) Ei nyt ole kyllä ole tavoitteena käydä kenenkään iholle vaan olla hetki minä itse.
ap
[/quote]
Oot nyt aika lapsellinen. tämän kesän poikasia eli ihan kuukauden-parin ikäinen pieni sylivauva, ja sä olet lähdössä ottamaan omaa aikaa kostaakses miehelles? Ja hei herätys, "olla hetki minä itse", mitä hemmettiä? Sinä itse olet tosiaan nyt pienen lapsesi äiti. Se sinä olet nyt. Jos lapsesi on jotain mikä on sulle este sille ettet voi olla vapaasti oma itsesi, niin ei oo kuule hyvä juttu.
Ihan oikeesti mieti elämääs. Et voi reagoida lapses isän touhuihin tuolla tavalla. Se on ihan yks lysti mitä se miehes tekee, ni sun on huolehdittava lapsestas ja oltava vastuullinen aikuinen.
Mihin tarvitsette muutenkin lastenhoitajaa parikuukautiselle sylivauvalle, jos teitä on kaksi vanhempaa?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:55"]
ap
[/quote]
Mies ei:
-Herää yöllä?
[/quote]
Vauva ei ole pariviikkoinen. Ne jutut oli joskus miehen hassuja kiukutteluja, joista ei tosiaankaan ole puhuttu sen jälkeen.
ap
[/quote]
No onhan. Enempää kuin n. 6-7 viikkoinen se ei kuitenkaan ole, vai mitä?
Ja onhan näitä muitakin "kiukutteluja joista ei olla puhuttu enää", kuten missä miehesi veisi vauvan: http://www.vauva.fi/keskustelu/3946707/ketju/mieheni_sanoi_vievansa_vauvan
muistathan ap sitten siellä neuvolassakin ihan rehellisesti kertoa kaiken teidän ihanasta ja kukoistavasta perhe-elämästä? muistathan ap!
ap
[/quote]
Moni on hölmöillyt ja sekoillut nuoruudessaan tai ennen lapsen saantia, ja hyvä jos sulla on ne jääneet jo taakse.
Rakkaus tunteena ja kauniina aikeina ei vain riitä. Rakkaus on vastuun ottamista AINA, myös niinä huonoina päivinä kun kiukuttaa eikä huvittais tippaakaan.
Katosi taas kun otettiin asioita esille. Eihän niitä passaa muistella.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:21"]
Vai hoitasiko sitä lasta??
[/quote]
Ai muru vai... :) Heillähän on jatkuvasti hoitoapua siellä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:41"]Mies tietää, kuinka läheisiä me ollaan.
ap
[/quote]
Et vieläkään vastaa että hyväksyisitkö saman miehellesi.
[/quote]
No en periaatteessa.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:43"]Jätä miehesi HÄN ansaitsee paremman naisen, jätä myös lapsi isän kasvatettavaksi.Sinusta ei ole äidiksi.
[/quote]
Voit joutua luopumaan, mikäli sosiaaliviranomaiset toteavat sinut sopimattomaksi kasvattajaksi. Luuletko,ettei ilmoituksia tehdä herkästi.
Ai kun mä olin viikonloppuna pois kotoa? Oho. En muuten ikinä luovu lapsestani.
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:41"]Mies tietää, kuinka läheisiä me ollaan.
ap
[/quote]
Et vieläkään vastaa että hyväksyisitkö saman miehellesi.
[/quote]
No en periaatteessa.
ap
[/quote]
Eli sinä petit miestäsi. Mikäli teet jotain mitä et hyväksy toisen tekevän etkä edes kerro kaikesta, niin se on pettämistä eikä mitään muuta.
Varohan vaan, ilmoituksia tehdään, ja sosiaaliviranomaiset tarkastavat joka ainoan ilmoituksen. Elämäntyylisi on taatusti monen tiedossa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:49"]Varohan vaan, ilmoituksia tehdään, ja sosiaaliviranomaiset tarkastavat joka ainoan ilmoituksen. Elämäntyylisi on taatusti monen tiedossa.
[/quote]
Jep, isä vetää kokaiinia joka näkyy kauan testeissä ja äiti ottaa omia viikonloppuja jo pari kuukautta vanhasta vauvasta ja haluaa muiden miesten huomion. Tosi hyvä mix
Fiksu ei ikinä kehu julkisilla palstoilla pettämisiään, etenkään noin tunnettu.
En jaksanut lukea koko ketjua mutta vaikutatte itsekkäiltä ja kypsymättömiltä kakaroilta.
Voi että mua kiehuttaa tuon vauvan puolesta. :(
no kumpiko vauvaa imetti, mies vai tämä hoitaja kun äiti oli hakemassa erityishuomiota? niin ja saattoihan se mieskin saada hoitajalta erityishuomiota. ymmärrä nyt jo idiootti ap! sun erityishuomion aika on jo mennyt ja sitä erityishuomiota kaipaa nyt sun pieni tyttäres.
ap