Mä kirjoitin eilen miehestäni, joka ei ollut tullut kotiin.
Jostain syystä ketju on poistettu. Poistuin palstalta, enkä ehkä lukenut kaikkia viestejä. Tyhmiä päänaukomisiahan siinä oli :( No, mies tuli kotiin. Viideltä. Piti tulla klo 23. Se nukkui iltapäivään asti ja sanoi senkin jälkeen, ettei voi ottaa vauvaa syliin. Tämä vauva on miehen toiveesta hankittu :(
Kommentit (214)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:06"]Ei tämän ketjun tapahtumat ole koko elämä. Meillä on hyvin rakastettu vauva ja mä olen tällä hetkellä ihan oikea kotiäiti.
ap
[/quote]
Eipä juu... Surullista ettet edes häpeä saatika pysähdy ajattelemaan asioita.
Eli sulla ja miehellä meneekin huonosti, et saa seksiä tai huomiota. Eikö niin?
Kuka toi ap lieneekään, niin vaikuttaa tosi idiootilta.
Mulle oli äitiys alkuun todella vaikeaa, olin tottunut olemaan hemmoteltu huomion keskipiste. Mutta siinä vaiheessa, kun vauva syntyi, ei olisi tullut mieleenkään olla lapsesta erossa tuolla tavalla. Neuvolatädin suosituksesta yritin kerran ottaa omaa aikaa vauvan ollessa pari kuukautta. Koko sen pari tuntia kestäneen kahvilareissun ajan vilkuilin kelloa ja toivoin vain olevani kotona vauvan kanssa. En todellakaan voi ymmärtää ap:ta, joka juoksee ties missä baarissa ja vieraiden miesten kanssa toista vuorokautta...
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:12"]
Mulle oli äitiys alkuun todella vaikeaa, olin tottunut olemaan hemmoteltu huomion keskipiste. Mutta siinä vaiheessa, kun vauva syntyi, ei olisi tullut mieleenkään olla lapsesta erossa tuolla tavalla. Neuvolatädin suosituksesta yritin kerran ottaa omaa aikaa vauvan ollessa pari kuukautta. Koko sen pari tuntia kestäneen kahvilareissun ajan vilkuilin kelloa ja toivoin vain olevani kotona vauvan kanssa. En todellakaan voi ymmärtää ap:ta, joka juoksee ties missä baarissa ja vieraiden miesten kanssa toista vuorokautta...
[/quote]
Parhaan ystävän kanssa, jonka mä olen tuntenut melkein ikäni ja joka tuntee mut paremmin kuin kukaan, edes mieheni.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:12"]
[/quote]
Parhaan ystävän kanssa, jonka mä olen tuntenut melkein ikäni ja joka tuntee mut paremmin kuin kukaan, edes mieheni.
ap
[/quote]
Mikset sitten ole avioliitossa hänen kanssa ?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:12"]
[/quote]
ap
[/quote]
Mikset sitten ole avioliitossa hänen kanssa ?
[/quote]
Koska hän on mun paras ystäväni, ei rakastettuni.
ap
Joo, ja se paras ystävä menee sänkyyn kanssasi, että saat sitä erityishuomiota. Hänkin on mies, ja miehen tarpeet....
Luulisi, että vauva olisi äitinsä mukana 'kyläreissulla'. Tarvitseehan se äitiään.
tää ap on kyllä yksinkertaisesti tyhmä! löytyy selitys tai puolustus ihan joka asiaan, eikä raukka edes tajua itse miten idiootilta kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:16"]
Joo, ja se paras ystävä menee sänkyyn kanssasi, että saat sitä erityishuomiota. Hänkin on mies, ja miehen tarpeet....
[/quote]
Me ollaan nukuttu kymmeniä öitä yhdessä eikä meillä ole ollut seksiä sitten mun teini-ikäni.
ap
Ja vain se sänkyyn menevä mies voi antaa sitä erityishuomiota, tässä iässä tietää miesten tarpeet, olen 40+
Pettämisen raja on ylitetty, selittele miten haluat. Kai tunnet miehet, minä tunnen.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:03"]
Kokkeli ja essot ny on ihan peruskauraa että jaksaa painaa henkistä duunia kuten myyntihommia. En tunne yhtään huippumyyjää jotka ei käyttäis. Huippumyyjä on sitten sellainen jonka vuositulot yli miljoonan b to b hommista
[/quote]
Verotustietojen mukaan 2012 ansaitsi Suomessa yli miltsin 306 henkilöä. Veroprosentin perusteella heistä noin 10 sai tulonsa lähinnä ansiotulona. Joten pienet ovat nämä teidän yli miljoonan euron b-to-b myyjien kokkeli ja essopiirinne, tai sitten niissä harrastetaan todella törkeää veronkiertoa.
[/quote]
täällä yksi "huippumyyjä", joka ei vedä essoja/ kokaa /alkoholia, mut ei mun tulotkaan oo miljoonan luokkaa. Mut sitte varmaan johtuu just siitä, etten vedä mitään tupakkaa vahvempaa!!!
Kaverin kanssa klo 5 asti aamulla? Missä niin kauan voi notkua? Jos olisi ollut kaverinsa kämpillä, olisi jääny sinne nukkumaan eikä lähteny "kuulumisien vaihdon jälkeen" kotiin.
Miehesi on 99% varmuudella ollut sinua pettämässä -tai ainakin aikomuksessa pettää-, sillä onhan vielä sellainenkin mahdollisuus, että ukkosi oli sen verran kännissä, ettei hommasta tullut mitään?
Mutta kun klo 01-02 hyppää taksiin ja ajaa hurauttaa paneskelemaan, on juurikin klo 5 aikaan sitten kotona. Sen verran selvinneenä vieraassa sängyssä, että iskee "vaatteet päälle ja täältä pois" paniikki, mutta kuitenkin vielä sen verran kännissä, ettei ajattele selväjärkisesti vaan ryntää kotiin.
Miehen logiikalla hyökkäys on paras puolustus ja siksi jurottaa. Selitykset on sen verran ontuvia, että katsoo parhaimmaksi "mökötyksen".
Sorry sisko, nää on niin nähty! Vauvan saamisen jälkeen seksielämänne kenties ollut hieman vaisua tms. ja miehellesi on tarjoutunut mahdollisuus vieraaseen pimppaan ja humalatila on rohkaissut lähtemään leikkiin mukaan?
Tällasessa tilanteessa ei auta kuin keskustelu. Älä syytä, vaan vaadi totuus. Jos yllämainittu on tapahtunut, mieti tykönäsi voitko sen asian kanssa elää ja voitko jatkaa suhdetta KUIN SITÄ EI OLISI TAPAHTUNUT!
Vai tuleeko asia hiertämään suhdettanne jatkossa. Anteeksi voi antaa, vaikkei unohtamaan pystyisikään....
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:12"]
[/quote]
ap
[/quote]
Mulla on myös erittäin tärkeä miespuolinen ystävä, mutta en ikinä haluaisi häneltä tuollaista huomiota, koska se mielestäni olisi loukkaavaa omaa miestäni kohtaan. Yhtä lailla en kaipaa naispuolisten ystävieni silittelyjä, kyllä tietyntyyppinen fyysinen läheisyys on ainakin meillä varattu vain minulle ja puolisolleni. Tietysti asia olisi eri, jos hyväksyisit saman toiminnan mieheltäsi. Nyt olet vain kaksinaismoralisti. Tähän vielä päälle se, että hylkäsit pienen vauvasi noin pitkäksi aikaa... Huhhuh, toivottavasti edes ymmärrät, mikä tässä hommassa meni pieleen, vaikket sitä täällä myöntäisikään.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 23:25"]
Kaverin kanssa klo 5 asti aamulla? Missä niin kauan voi notkua? Jos olisi ollut kaverinsa kämpillä, olisi jääny sinne nukkumaan eikä lähteny "kuulumisien vaihdon jälkeen" kotiin.
Miehesi on 99% varmuudella ollut sinua pettämässä -tai ainakin aikomuksessa pettää-, sillä onhan vielä sellainenkin mahdollisuus, että ukkosi oli sen verran kännissä, ettei hommasta tullut mitään?
Mutta kun klo 01-02 hyppää taksiin ja ajaa hurauttaa paneskelemaan, on juurikin klo 5 aikaan sitten kotona. Sen verran selvinneenä vieraassa sängyssä, että iskee "vaatteet päälle ja täältä pois" paniikki, mutta kuitenkin vielä sen verran kännissä, ettei ajattele selväjärkisesti vaan ryntää kotiin.
Miehen logiikalla hyökkäys on paras puolustus ja siksi jurottaa. Selitykset on sen verran ontuvia, että katsoo parhaimmaksi "mökötyksen".
Sorry sisko, nää on niin nähty! Vauvan saamisen jälkeen seksielämänne kenties ollut hieman vaisua tms. ja miehellesi on tarjoutunut mahdollisuus vieraaseen pimppaan ja humalatila on rohkaissut lähtemään leikkiin mukaan?
Tällasessa tilanteessa ei auta kuin keskustelu. Älä syytä, vaan vaadi totuus. Jos yllämainittu on tapahtunut, mieti tykönäsi voitko sen asian kanssa elää ja voitko jatkaa suhdetta KUIN SITÄ EI OLISI TAPAHTUNUT!
Vai tuleeko asia hiertämään suhdettanne jatkossa. Anteeksi voi antaa, vaikkei unohtamaan pystyisikään....
[/quote] onko sillä enää merkitystä pettikö mies tai ei. ap.n piti päästä maksamaan potut pottuina ja petti jo itse. että sellaista ihan oikeata perhe-elämää heillä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 00:42"]
En pettänyt.
ap
[/quote] etkö? jos mun mies menis yöksi naisystävänsä viereen 'saamaan huomiota ja silityksiä', niin kyllä pitäisin sitä pettämisenä ja vahvasti sittenkin. ja toisekseen varmaan jo huomasit, ainoa joka tohon uskoo olet sinä itse.
Ei tämän ketjun tapahtumat ole koko elämä. Meillä on hyvin rakastettu vauva ja mä olen tällä hetkellä ihan oikea kotiäiti.
ap