Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä kirjoitin eilen miehestäni, joka ei ollut tullut kotiin.

Vierailija
06.08.2014 |

Jostain syystä ketju on poistettu. Poistuin palstalta, enkä ehkä lukenut kaikkia viestejä. Tyhmiä päänaukomisiahan siinä oli :( No, mies tuli kotiin. Viideltä. Piti tulla klo 23. Se nukkui iltapäivään asti ja sanoi senkin jälkeen, ettei voi ottaa vauvaa syliin. Tämä vauva on miehen toiveesta hankittu :( 

Kommentit (214)

Vierailija
201/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:14"]Jestas sentään,minkälainen äiti, tarvitsee erityishuomiota TOISELTA MIEHELTÄ. On maailma mallillaan, mikset jätä miestäsi ja vaihda toiseen, jolta saat SITÄ ERITYISHUOMIOTA, et ole kuten muut ja siksipä sinulla ei ole varaa ylenkatsoa meitä oikeasti uskollisia äitejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]

Niinhän minä sanoinkin: en halveksu ketään. En pidä itseäni parempana ja uskon, että tämä äitiys on mulle haastavampaa kuin monelle muulle.

En jaksa vastailla noihin provoilusyytöksiin. Olen kertonut aiemmin, että olen muuttanut joitain tarkkoja yksityiskohtia, jotka oikeina veisivät jäljilleni. Perusasiat ja ihmissuhdejutut ovat oikeita.

Mulle ei tehty sektiota vaan synnytin vauvan. Vauva tuli vähän etuajassa ja oli muutenkin tosi pikkuinen. Synnytys oli siis verraten helppo, kuulemma. Olen toipunut älyttömän hyvin ja nopeasti, siitä olen iloinen. Mä imetän edelleen.

ap

Vierailija
202/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:14"]Jestas sentään,minkälainen äiti, tarvitsee erityishuomiota TOISELTA MIEHELTÄ. On maailma mallillaan, mikset jätä miestäsi ja vaihda toiseen, jolta saat SITÄ ERITYISHUOMIOTA, et ole kuten muut ja siksipä sinulla ei ole varaa ylenkatsoa meitä oikeasti uskollisia äitejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]

Niinhän minä sanoinkin: en halveksu ketään. En pidä itseäni parempana ja uskon, että tämä äitiys on mulle haastavampaa kuin monelle muulle.

En jaksa vastailla noihin provoilusyytöksiin. Olen kertonut aiemmin, että olen muuttanut joitain tarkkoja yksityiskohtia, jotka oikeina veisivät jäljilleni. Perusasiat ja ihmissuhdejutut ovat oikeita.

Mulle ei tehty sektiota vaan synnytin vauvan. Vauva tuli vähän etuajassa ja oli muutenkin tosi pikkuinen. Synnytys oli siis verraten helppo, kuulemma. Olen toipunut älyttömän hyvin ja nopeasti, siitä olen iloinen. Mä imetän edelleen.

ap

[/quote]

Niin on, ja sulle sanottiin että sun ei kannattajs hankkia lasta kun et ole valmis.

Mutta et usko..

Mitä tykkäisit jos miehesi tekisi noin kun heti ystäväsi kanssa, tietääkö miehesi siitä mitä teit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se erityishuomio: mun ystäväni, jonka olen tuntenut ihan nuoresta lähtien, mm. silitti mun hiuksiani. Se voi kuulostaa monesta tyhmältä, mulle se oli tärkeää.

ap

Vierailija
204/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:38"]Ja se erityishuomio: mun ystäväni, jonka olen tuntenut ihan nuoresta lähtien, mm. silitti mun hiuksiani. Se voi kuulostaa monesta tyhmältä, mulle se oli tärkeää.

ap

[/quote]

Mm... Jep. Säälittävää. Miksei miehesi huomio riitä?

Vierailija
205/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:14"]Jestas sentään,minkälainen äiti, tarvitsee erityishuomiota TOISELTA MIEHELTÄ. On maailma mallillaan, mikset jätä miestäsi ja vaihda toiseen, jolta saat SITÄ ERITYISHUOMIOTA, et ole kuten muut ja siksipä sinulla ei ole varaa ylenkatsoa meitä oikeasti uskollisia äitejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]

ap

[/quote]

Niin on, ja sulle sanottiin että sun ei kannattajs hankkia lasta kun et ole valmis.

Mutta et usko..

Mitä tykkäisit jos miehesi tekisi noin kun heti ystäväsi kanssa, tietääkö miehesi siitä mitä teit?

[/quote]

Tietää kenen luona olin yötä ja se on hänelle ok.

ap

Vierailija
206/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:14"]Jestas sentään,minkälainen äiti, tarvitsee erityishuomiota TOISELTA MIEHELTÄ. On maailma mallillaan, mikset jätä miestäsi ja vaihda toiseen, jolta saat SITÄ ERITYISHUOMIOTA, et ole kuten muut ja siksipä sinulla ei ole varaa ylenkatsoa meitä oikeasti uskollisia äitejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]

ap

[/quote]

Mutta et usko..

[/quote]

Tietää kenen luona olin yötä ja se on hänelle ok.

ap

[/quote]

No tykkäisitkö jos mies tekisi samaa? Eli ei tiedä kainalosta, silittelyistä jne

Vierailija
207/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet lapsellinen! Kai miehesikin saa olla yötä esim. naisystävänsä luona,joka siis VAIN silittää hänen hiuksiaan, samassa sängyssä, just joo.

Vierailija
208/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:03"]

Kokkeli ja essot ny on ihan peruskauraa että jaksaa painaa henkistä duunia kuten myyntihommia. En tunne yhtään huippumyyjää jotka ei käyttäis. Huippumyyjä on sitten sellainen jonka vuositulot yli miljoonan b to b hommista

[/quote]

Verotustietojen mukaan 2012 ansaitsi Suomessa yli miltsin 306 henkilöä. Veroprosentin perusteella heistä noin 10 sai tulonsa lähinnä ansiotulona. Joten pienet ovat nämä teidän yli miljoonan euron b-to-b myyjien kokkeli ja essopiirinne, tai sitten niissä harrastetaan todella törkeää veronkiertoa.

Vierailija
209/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, kuinka läheisiä me ollaan.

ap

Vierailija
210/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehesi  HÄN ansaitsee paremman naisen, jätä myös lapsi isän kasvatettavaksi.Sinusta ei ole äidiksi.

Vierailija
211/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:41"]Mies tietää, kuinka läheisiä me ollaan.

ap

[/quote]

Et vieläkään vastaa että hyväksyisitkö saman miehellesi.

Vierailija
212/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:43"]Jätä miehesi  HÄN ansaitsee paremman naisen, jätä myös lapsi isän kasvatettavaksi.Sinusta ei ole äidiksi.

[/quote]

Ai kun mä olin viikonloppuna pois kotoa? Oho. En muuten ikinä luovu lapsestani.

ap

Vierailija
213/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et saa mieheltäsi läheisyyttä enää niinkuin ennen synnytystä?

Vierailija
214/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyt ap, viestiin 161