Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin pitseriassa ja huomasin kauhukseni että

Vierailija
05.08.2014 |

..Kerron koko tosijutun alusta asti! Poikaystäni on ulkomaalainen ja töissä pitseriassa, hän lupasi tarjota minulle tänään ilmaiset pitsat jos tulen työpaikalle moikkaamaan häntä. Odottelin kyytiä kun poikaystäväni lupasi hakea minut pitseriaan, mentiin yhdessä sinne pitseriaan. Kerrottakoon heti ensialkuun että poikaystäväni on todella siisti ihminen, hänen kotinsa on aina tiptop kunnossa ja voisi olla vaikka naisen koti, niin siisti koti on. Poikaystäväni tuli sovittuna aikana hakemaan minut ja kaikki vaikutti olevan ok. Pitseria sijaitsi itä-helsingissä, jos joku nyt tällä tiedolla välttämättä jotain tekee. Istuin pöytään odottamaan pitsaa. Huomasin että pitseriassa oli muitakin suomalaisia naisia sillä keittiön puolelta tuli ulos noin 17 vuotias tyttö joka oli poikaystäväni kaverin, 26 vuotiaan miehen on-off "tyttöystävä". Tällä "tyttöystävällä" oli yllään pelkät pinkit mikroshortsit ja toppi jota hän repi alemmas ihan kuin olisivat olleet tekemässä jotain tuhmaa keittiön puolella. Juttelin ja tutustuin tähän tyttöön poikaystäni toiveesta, vaikka oikeasti minua ei olisi kovinkaan paljoa kiinnostanut tutustua häneen. Tyttö oli koko ajan todella superhyvällä tuulella ja suorastaan hihkui ilosta, mutta kiroili silloin tällöin. Poikaystäni meni suoraan auton ratista hikisenä vääntämään pitsaa, eikä tässä välissä edes pessyt käsiä! tämä oli se toinen huomio, jota ihmettelen. No hetken päästä kun mies oli jo likaisilla käsillään tehnyt pitsataikinan niin mies pussasi minua poskelle ja meni sen jälkeen vessaan puoleksi tunniksi ja kyllä katsoin kellosta ajan. En tiedä oliko kovakin ripuli vai runkatessako se aika meni. Mutta tämän jälkeen pitsa oli tosiaan jo ehtinyt myös paistua ja kun se tuotiin pöytään minulle niin huomasin pitsassa pitkän mustan karvan. Alkoi ällöttää. En todellakaan väitä että kyseessä olisi juuri alapään karva, voihan se olla myös hius, kuka ties.

Mutta tämän jälkeen en ole enää pitsoja syönyt! että tiedoksi vaan tämmöistäkin meininkiä löytyy. Nyttemmin olen jo tästä miehestä eronnut. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi syön vaan pakastepitsoja!

Vierailija
2/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi syön vaan pakastepitsoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sulla on mielikuvitusta.

Vierailija
4/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa, taidan tietää ton tytön eikös sillä ole jo lapsikin ja silti huitelee ympäriinsä eri miesten kans. Lapsraukka :/

Vierailija
5/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsa paistetaan yli 300 asteisessa uunissa ja keskimääräinen paistoaika n.5 minuuttia. Yli kymmenen minuutin mennessä ei paljon pitsalta enää näytä saati puolen tunnin jälkeen.

Vierailija
6/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:11"]

No ainakin sulla on mielikuvitusta.

[/quote]

Ei tarvitse keksiä juttuja, tämä asia on täysin totta.

Vierailija
7/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhhaha. Olen töissä ravintolan keittiössä ja mä voin kertoa, että jos tietäisitte hienojen ravintoloidenkin hygieniatason, kukaan ei enää ikinä söisi ravintolassa. Ravintolassa ei vaan ehdi putsata, hinkata, siivota tai tiskata tarpeeksi hyvin vaan mennään siitä mistä ehditään.

Vierailija
8/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lupasi tarjota pizzat, sen jälkeen et ole pizzaa syönyt ja nyttemmin olette jo eronneet :D ok

Vierailija
9/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen teksti. Minulle ei vain auennut miten tarinaan liittyi se että hän haki sinut töistä, kaikki vaikutti olevan ok, pitseriassa oli muitakin suomalaisia naisia, sen yhden naisen vaatetus, mitä ja miten hän puhui, se että miehesi kävi vessassa ja että kauanko hänellä meni siellä aikaa ja ainiin joo se että hän pussasi sinua poskelle. Olisit voinut kertoa että kävit pizzalla, pizzasta löytyi karva, vaikka tekijän asunto on siisti.

Vierailija
10/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin.. Lähipitseriassani pitsakokki saattaa viipyä hyvinkin kauan vessassa. Nyt pisti miettimään.

Vierailija
11/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:15"]Tänään lupasi tarjota pizzat, sen jälkeen et ole pizzaa syönyt ja nyttemmin olette jo eronneet :D ok

[/quote]

Ehtivä nainen :D En mäkään montaa kertaa päivässä pizzaa söis saati mamusta toiseen vaihtais. Ap on todellinen mamupatja.

Vierailija
12/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:15"]Buhhaha. Olen töissä ravintolan keittiössä ja mä voin kertoa, että jos tietäisitte hienojen ravintoloidenkin hygieniatason, kukaan ei enää ikinä söisi ravintolassa. Ravintolassa ei vaan ehdi putsata, hinkata, siivota tai tiskata tarpeeksi hyvin vaan mennään siitä mistä ehditään.

[/quote]

Tämä on niin totta, siksi harvemmin käyn itse ravintoloissa syömässä.

T. Toinen kokki

Vierailija
13/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin keksittyä juttua kuin olla voi :)

Vierailija
14/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvaranteen mamupatja,buhahaaa!!

Vierailija
15/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:18"]

Mielenkiintoinen teksti. Minulle ei vain auennut miten tarinaan liittyi se että hän haki sinut töistä, kaikki vaikutti olevan ok, pitseriassa oli muitakin suomalaisia naisia, sen yhden naisen vaatetus, mitä ja miten hän puhui, se että miehesi kävi vessassa ja että kauanko hänellä meni siellä aikaa ja ainiin joo se että hän pussasi sinua poskelle. Olisit voinut kertoa että kävit pizzalla, pizzasta löytyi karva, vaikka tekijän asunto on siisti.

[/quote]

Halusin kertoa koko jutun varoituksena muille että tiedätte minkälaista menoa näissä on niin ja erosta on jo tosiaan aikaa, valehtelin että tapahtui tänään..

Vierailija
16/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta!!!

Vierailija
17/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen oudoin lause.. suorastaan hihkui ilosta, mutta kiroili silloin tällöin. 

Vierailija
18/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:25"]

karvaranteen mamupatja,buhahaaa!!

[/quote]

Enpäs muuten ole! Tapailin tätä ko. miestä todella pitkään ja valehtelin olevani neitsyt ettei tarvinnut sänkyyn hypätä. Mies uskoi minua ja arvosti minua juuri sen takia, kuvitteli kai että neitsyys menee sitten hääyönä. Ei ollut kivasti tehty tiedän, mutta halusin vain tutustua ja treffailla.

Vierailija
19/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:31"]Porvoosta!!!

[/quote]

Sinähän todellinen älykkö olet. Kannattaisko pyrkiä Mensan jäseneksi?

Vierailija
20/28 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:32"]

Aloituksen oudoin lause.. suorastaan hihkui ilosta, mutta kiroili silloin tällöin. 

[/quote]

Juu'u näin se on, voi jos näkisit saman tytön tietäisit kyllä millainen hän on. En tiedä onko hänellä adhd vai kaksisuuntainen mieliala, en tosiaankaan tiedä enkä halua tietää. Mutta tyttö oli juuri sellainen ylipirteiä ilosta hehkuva tyyppi ja sitten yhtäkkiä alkoi kiroilla. Varmaankin "ihan tavallista" käytöstä hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi