WC:n käyttö on ohjeistettava ihmisille uudelleen
Ison tarpeen jälkeen aina
1. Hanurin puhdistus bideesuihkulla
2. Hanurin kuivaus WC-paperilla
3. WC-istuimen huuhtelu ja kuivaus WC-paperilla.
Kukaan ei saa persuaan puhtaaksi pelkällä paperilla. Silti pyyhkimisen jälkeen mennään istumaan toimistotuoleihin, busseihin, elokuvateattereihin, ravintoloihin..
Hyi s a a s t a m o i n e n meitä metsäläisiä.
Tämän ohjeistaminen on kirjattava hallitusohjelmaan!!!
Kommentit (25)
Jaa ulkomailla ei ole bideesuihkuja ja rninä sillä suihkulla peppuani puhdista vaan kakkaraidat pöntön reunoilta, sitten illalla suihkussa peaen pepun. Siksi toisekseen en istu yleisissä vessoissa pudotan vaan pudotan pökäleet ns air wavena.
Jos on tottunut jaskantamaan aavikolla dyynin takana ja pyyhkimään persuksensa hiekalla vasemmalla kädellä sillä oikea on syömistä varten, voi olla vaikeuksia sopeutua länsimaiseen vessakulttuuriin.
Mä en ole kiinnostunut vieraiden ihmisten persvaoista, mutta toivoisin, että miehet istuisivat kuselle julkisissa unisex-vessoissa. Ällöttää se lattialle roiskiminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kiinnostunut vieraiden ihmisten persvaoista, mutta toivoisin, että miehet istuisivat kuselle julkisissa unisex-vessoissa. Ällöttää se lattialle roiskiminen.
Virtsa on stereliiliä (ellei ole sairautta joka päästää verta virtsan sekaan).
Uloste sisältää aina patogeenejä myös terveellä ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka järkevä istuu siihen kun tietää että siihen lentänyt kusipisaroita vaikka olisikin kuiva. Myös naiset pystyvät pissaamaan koskematta pönttöön, vaatii vaan hieman harjoitusta
Vierailija kirjoitti:
En tule koskaan istumaan samalle vessanpöntölle tuikituntemattoman naikkosen jälkeen kun tiedän millaisia eritteitä sieltä alapäästä naisilla valuu.
Ei kait kukaan paljaalla pepulla istu noille luettelemillesi tuoleille wc-käynnin jälkeen. Onhan siinä alushousut ja päällyshousut tai hame välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtsa ei ole streriiliä siinä lattialla ja se haisee. Sä voit vaikka kylpeä virtsassa, kunhan et tule ihmisten ilmoille haisemaan.
Venäjällä ja Virossakin ainakin aikaisemmin näkyi renkaan päällä kengänjäljet.
Minen mitään hanureita ala vessassa putsaileen, vieköön omistaja asiansa tuntevalle soitinhuoltajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka järkevä istuu siihen kun tietää että siihen lentänyt kusipisaroita vaikka olisikin kuiva. Myös naiset pystyvät pissaamaan koskematta pönttöön, vaatii vaan hieman harjoitusta
Joo, kustaan kaikki niin, että roiskuu mahdollisimman paljon lattialle ja renkaalle.
Jos ei derrieeri lähde pyyhkäisyllä puhtaaksi on ruokavaliossa vikaa. Suosittelen lisäämään kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule koskaan istumaan samalle vessanpöntölle tuikituntemattoman naikkosen jälkeen kun tiedän millaisia eritteitä sieltä alapäästä naisilla valuu.
Ymmärrän, että kun et ole naisen anatomiaan tutustunut, saatat kuvitellakin, että naisen vulva on kosketuksissa pöntön renkaaseen, kun siinä istuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kustaan kaikki niin, että roiskuu mahdollisimman paljon lattialle ja renkaalle.
Harjoittelet twerkkaamaan ja kuseskelemaan yhäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtsa ei ole streriiliä siinä lattialla ja se haisee. Sä voit vaikka kylpeä virtsassa, kunhan et tule ihmisten ilmoille haisemaan.
Terveen MIEHEN virtsa on steriiliä, naisen virtsassa on tyttöbakteereja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveen MIEHEN virtsa on steriiliä, naisen virtsassa on tyttöbakteereja.
No sä voit vaikka muuttaa asumaan miestenvessaan ja pyytää muita kusemaan päällesi.
Kunpa miehetkin vähän pyyhkisi sitä peffaa pissalla käydessä kun siinä pierevät niitä lusikallisia samalla.
Tämän takiahan miesten kalsarit ovat täynnä kakkaraitoja ja naisten eivät.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa miehetkin vähän pyyhkisi sitä peffaa pissalla käydessä kun siinä pierevät niitä lusikallisia samalla.
Tämän takiahan miesten kalsarit ovat täynnä kakkaraitoja ja naisten eivät.
Tämän takia ne sohvat ja autojenpenkit ja kaikki haisevat perseelle, siitähän on vauva-palstalta tehty laulukin "sohva haisee perseelle".
Miksi sä istuimen putsaat niin että se pitää kuivata? Sotketko renkaan myös?