Kävin pitseriassa ja huomasin kauhukseni että
..Kerron koko tosijutun alusta asti! Poikaystäni on ulkomaalainen ja töissä pitseriassa, hän lupasi tarjota minulle tänään ilmaiset pitsat jos tulen työpaikalle moikkaamaan häntä. Odottelin kyytiä kun poikaystäväni lupasi hakea minut pitseriaan, mentiin yhdessä sinne pitseriaan. Kerrottakoon heti ensialkuun että poikaystäväni on todella siisti ihminen, hänen kotinsa on aina tiptop kunnossa ja voisi olla vaikka naisen koti, niin siisti koti on. Poikaystäväni tuli sovittuna aikana hakemaan minut ja kaikki vaikutti olevan ok. Pitseria sijaitsi itä-helsingissä, jos joku nyt tällä tiedolla välttämättä jotain tekee. Istuin pöytään odottamaan pitsaa. Huomasin että pitseriassa oli muitakin suomalaisia naisia sillä keittiön puolelta tuli ulos noin 17 vuotias tyttö joka oli poikaystäväni kaverin, 26 vuotiaan miehen on-off "tyttöystävä". Tällä "tyttöystävällä" oli yllään pelkät pinkit mikroshortsit ja toppi jota hän repi alemmas ihan kuin olisivat olleet tekemässä jotain tuhmaa keittiön puolella. Juttelin ja tutustuin tähän tyttöön poikaystäni toiveesta, vaikka oikeasti minua ei olisi kovinkaan paljoa kiinnostanut tutustua häneen. Tyttö oli koko ajan todella superhyvällä tuulella ja suorastaan hihkui ilosta, mutta kiroili silloin tällöin. Poikaystäni meni suoraan auton ratista hikisenä vääntämään pitsaa, eikä tässä välissä edes pessyt käsiä! tämä oli se toinen huomio, jota ihmettelen. No hetken päästä kun mies oli jo likaisilla käsillään tehnyt pitsataikinan niin mies pussasi minua poskelle ja meni sen jälkeen vessaan puoleksi tunniksi ja kyllä katsoin kellosta ajan. En tiedä oliko kovakin ripuli vai runkatessako se aika meni. Mutta tämän jälkeen pitsa oli tosiaan jo ehtinyt myös paistua ja kun se tuotiin pöytään minulle niin huomasin pitsassa pitkän mustan karvan. Alkoi ällöttää. En todellakaan väitä että kyseessä olisi juuri alapään karva, voihan se olla myös hius, kuka ties.
Mutta tämän jälkeen en ole enää pitsoja syönyt! että tiedoksi vaan tämmöistäkin meininkiä löytyy. Nyttemmin olen jo tästä miehestä eronnut.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:22"]
Niin keksittyä juttua kuin olla voi :)
[/quote]
Hei kuule, vierailepa joskus kurdimiesten pitserioissa niin tiedät miten asian laita on. Tämä kuulosti niiin tutulta että 100% varmasti tunnen tässä mainitun teinitytönkin. Ihmeellinen meininki heillä, onneksi jo taakse jäänyttä elämää minun osaltani.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:15"]Tänään lupasi tarjota pizzat, sen jälkeen et ole pizzaa syönyt ja nyttemmin olette jo eronneet :D ok
[/quote]
Ehtivä nainen :D En mäkään montaa kertaa päivässä pizzaa söis saati mamusta toiseen vaihtais. Ap on todellinen mamupatja.
[/quote]
Miten voi olla mamupatja kun ei ole maannut miehen kanssa vaan valehdellut olevansa neitsyt? ettet vaan itse olisi se suurin mamupatja, rasisti ainakin olet!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:22"]
[/quote]
Hei kuule, vierailepa joskus kurdimiesten pitserioissa niin tiedät miten asian laita on. Tämä kuulosti niiin tutulta että 100% varmasti tunnen tässä mainitun teinitytönkin. Ihmeellinen meininki heillä, onneksi jo taakse jäänyttä elämää minun osaltani.
[/quote]
Mitäs AP, onko uusia tarinoita kerrottavaksi?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:22"]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei ole, näitä juttuja kuulet paljon lisää jos tutustut steissihengaaja-musuihin tai jos tunnet jonkun pitsaukon kanssa seurustelevan
Onpas selkeästi kirjoitettu teksti.
Onneksi syön vaan pakastepitsoja!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:18"]
Mielenkiintoinen teksti. Minulle ei vain auennut miten tarinaan liittyi se että hän haki sinut töistä, kaikki vaikutti olevan ok, pitseriassa oli muitakin suomalaisia naisia, sen yhden naisen vaatetus, mitä ja miten hän puhui, se että miehesi kävi vessassa ja että kauanko hänellä meni siellä aikaa ja ainiin joo se että hän pussasi sinua poskelle. Olisit voinut kertoa että kävit pizzalla, pizzasta löytyi karva, vaikka tekijän asunto on siisti.
[/quote]
Halusin kertoa koko jutun varoituksena muille että tiedätte minkälaista menoa näissä on niin ja erosta on jo tosiaan aikaa, valehtelin että tapahtui tänään..
[/quote]
Vie uskottavuutta tuokin valheesi, mitä se toi tarinaasi edes lisää?
Ja jos yhdessä pitseriassa on tapahtunut vastaavaa niin mitä sitten? Olisit ilmoittanut hygieniatarkastajalle.