Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiinnostaisi tietää, mitä jotkut naiset näkevät miehessä joka

Vierailija
05.08.2014 |

- on nuorempi tai max. 2 v vanhempi

- ei omista ajokorttia eikä aio hankkia

- ei osaa mitään pieniä kodin remppahommia

- ei tajua autoista eikä ole kiinnostunut niistä

- käyttää xD:tä

Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?

Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:36"]

Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?

Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.

[/quote]

Kyllä miehen on oltava mies, mä tykkään raamikkaasta, pitkästä ja tummasta miehestä, joka saa käsillään aikaiseksi vaikka mitä. haluan ehdottomasti, että miehessä on haastetta, grrr :)

Vierailija
2/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:24"] Se, että sinä (kuka ikinä oletkaan) pidät siitä itseäsi nuoremmasta tai max. pari vuotta vanhemmasta pojankoltiaisesta/miehestä, joka ei osaa ajaa eikä korjata kodinkoneita ei tarkoita sitä, että ne toisenlaiset miehet ovat paskaa. Ap

[/quote]

Samat sanat sinulle, sinun mittapuullasi epämiehekkäät miehet eivät välttämättä ole paskaa. Tässä ketjussahan ei ollut kyse sinun mielipiteistäsi tai miesmaustasi, vaan nimenomaan muiden. Kysyit itse, mitä joku näkee miehessä, jolla ei ole ajokorttia ym. Vastaus oli, että mies on romanttinen, hyvä sängyssä, komea, urheilullinen ja hänen kanssaan tulee parhaiten toimeen ym. ym., MUTTA sillä autonkorjaustaidolla ei ole paskankaan väliä. Mitä vielä kaipaat?

[/quote]

Ette te älyä. Täällä ne, joiden mies on mittapuullani epämiehekäs suorastaan överikorostavat sitä, kuinka upeamahtavaihanajakaikkeamuutamahdollista se oma mies on, ikään kuin se, että mies on juuri sellainen kuin aloitusviestissäni kirjoitin, tekisi AUTOMAATTISESTI miehestä ihananupeanmahtavanjakaikkeamuutamahdollista, ja sitten moni sanoo vielä jotain tyyliin "minun mieheni ei onneksi ole mikään autoja rassaava, kaljuuntuva ruma amis vaan oikea HOTTIS! ;)" ihan kuin noilla olisi jotain tekemistä keskenään? Siis että autoa ajava (rassaamisestahan en itse ole mitään puhunut), kodin pikku remppahommia osaava mies on ruma, kaljuuntuva amis ja huono sängyssä ja kaikkea mahdollista? Ei noissa argumenteissa ole mitään ideaa. Paljon fiksumpaa olisi kommentoida vaikkapa tyyliin "Minun mieheni ei aja autoa eikä osaa korjata kodinkoneita, mutta minulle se on okei, vaikka ymmärrän toki, että monelle naiselle se on turn off."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:16"]

Miten ikäero tai muut mainitsemani asiat vaikuttavat seksimieltymyksien opetteluun?

Meillä se vaikuttaa. Olemme yhtä kokeneita, joten opettelukin on tasapuolista, eikä niin että miehellä olisi vuosien elämän- ja seksikokemukset takana, jolloin voisi käydä niin, että minä oppisin häneltä lähes kaiken eikä hän minulta juuri mitään, tai niin että mies kuvittelisi tietävänsä naisista jo tarpeeksi, eikä ottaisi minua huomioon omana itsenäni. Näin siis meillä, muilla on varmasti erilaisia kokemuksia ja tarpeita.

On suorastaan omituista sanoa, että kiinnostus autoja kohtaan poissulkee sen, että seksi toimii.

Ei sulje pois, mutta ei se siitä mitään kerrokaan. Siksi on mielestäni hassua, että se on miehessä se, minkä mainitset, eikä se että seksi toimisi. En silti halua lytätä kiinnostustasi automiehiin, saat aivan vapaasti pitää heistä.

Vierailija
4/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mallia olen toki saanut isältäni, mutta en etsi mitään isäni kopiota. Ihannemieheni on vähän isääni pidempi, savuton ja käyttää alkoholia aivan erilailla kuin isäni. Sen sijaan sitä ongelmanratkaisukykyä ihailin isässäni ja ihailen myös muissa miehissä. Itse olen fiksu myös, mutta en sentään keksi kaikkiin monimutkaisiin asioihin luovaa ratkaisua, joka myös toimii. Siksi mies, joka keksii, on mahtava.

Vierailija
5/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:39"]

[/quote]

Kyllä miehen on oltava mies, mä tykkään raamikkaasta, pitkästä ja tummasta miehestä, joka saa käsillään aikaiseksi vaikka mitä. haluan ehdottomasti, että miehessä on haastetta, grrr :)

[/quote]

Aivan :) -ap

Vierailija
6/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on homo. 1/5 trolli.

Vierailija
7/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:38"]On se miehekästä jos mies osaa vähän remppailla ja osaa miehisiä juttuja. Itse en tunne seksuaalista vetoa mieheen, joka on vain "hyvä tyyppi." Haluan miehekkään miehen johon tunnen vetoa, en pelkkää kaverimiestä. Mitkään hipsteriukot, joilla on peukalo keskellä kämmentä eivät kiinnosta.

[/quote]

Seksiäkin on ollut hyvä opetella yhdessä. Nyt mieheni tietää tasan, mistä tykkään, ja toisin päin. Siksi seksielämämme on myös oikein tyydyttävää. En usko, että kestäisin seksikumpppania, jonka seksikkäin ominaisuus on se että osaa korjata auton. Autonkorjaus on minulle enemmän sitä kaveripuolta, ei sitä tehdä sängyssä.

[/quote]

Ei kukaan väittänytkään autonkorjauksen olevan seksikkäin piirre. Mutta se, ettei osaa mitään hoitaa kotona ei ainakaan ole. Eikä myöskään se, että mies on tumpelo sängyssä(kin).

[/quote]

Kiva, ette edes JOKU tajuaa pointin eikä ymmärrä kaikkea tahallaan väärin. Monella kommentoijalla on se vika, että vedetään juttuun mukaan ihan ympäripyöreitä asioita jotka eivät liity mitenkään mihinkään. "Mun miehellä ei oo ajokorttia, mutta onpahan ainakin kunnon peto sängyssä ja vielä upeen komee ja herrasmies ja tekee mulle aina ruokaa, grrrr, tykkään!!! ;)" Siis että mitä vittua. Ette voi vertailla asioita, jotka eivät liity toisiinsa mitenkään.

Vierailija
8/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut suosimasi ominaisuudet ovat ihan hyväksyttäviä, mutta en ymmärrä naisia, jotka suosivat 10 vuotta itseään vanhempia setiä.

Vierailija
9/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:16"]

Miten ikäero tai muut mainitsemani asiat vaikuttavat seksimieltymyksien opetteluun?

Meillä se vaikuttaa. Olemme yhtä kokeneita, joten opettelukin on tasapuolista, eikä niin että miehellä olisi vuosien elämän- ja seksikokemukset takana, jolloin voisi käydä niin, että minä oppisin häneltä lähes kaiken eikä hän minulta juuri mitään, tai niin että mies kuvittelisi tietävänsä naisista jo tarpeeksi, eikä ottaisi minua huomioon omana itsenäni. Näin siis meillä, muilla on varmasti erilaisia kokemuksia ja tarpeita.

On suorastaan omituista sanoa, että kiinnostus autoja kohtaan poissulkee sen, että seksi toimii.

Ei sulje pois, mutta ei se siitä mitään kerrokaan. Siksi on mielestäni hassua, että se on miehessä se, minkä mainitset, eikä se että seksi toimisi. En silti halua lytätä kiinnostustasi automiehiin, saat aivan vapaasti pitää heistä.

Minusta seksin toimiminen on niin päivänselvä edellytys parisuhteelle, ettei sitä tarvitse erikseen mainita. Ap

Vierailija
10/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:24"] Se, että sinä (kuka ikinä oletkaan) pidät siitä itseäsi nuoremmasta tai max. pari vuotta vanhemmasta pojankoltiaisesta/miehestä, joka ei osaa ajaa eikä korjata kodinkoneita ei tarkoita sitä, että ne toisenlaiset miehet ovat paskaa. Ap

[/quote]

Samat sanat sinulle, sinun mittapuullasi epämiehekkäät miehet eivät välttämättä ole paskaa. Tässä ketjussahan ei ollut kyse sinun mielipiteistäsi tai miesmaustasi, vaan nimenomaan muiden. Kysyit itse, mitä joku näkee miehessä, jolla ei ole ajokorttia ym. Vastaus oli, että mies on romanttinen, hyvä sängyssä, komea, urheilullinen ja hänen kanssaan tulee parhaiten toimeen ym. ym., MUTTA sillä autonkorjaustaidolla ei ole paskankaan väliä. Mitä vielä kaipaat?

[/quote]

Ette te älyä. Täällä ne, joiden mies on mittapuullani epämiehekäs suorastaan överikorostavat sitä, kuinka upeamahtavaihanajakaikkeamuutamahdollista se oma mies on, ikään kuin se, että mies on juuri sellainen kuin aloitusviestissäni kirjoitin, tekisi AUTOMAATTISESTI miehestä ihananupeanmahtavanjakaikkeamuutamahdollista, ja sitten moni sanoo vielä jotain tyyliin "minun mieheni ei onneksi ole mikään autoja rassaava, kaljuuntuva ruma amis vaan oikea HOTTIS! ;)" ihan kuin noilla olisi jotain tekemistä keskenään? Siis että autoa ajava (rassaamisestahan en itse ole mitään puhunut), kodin pikku remppahommia osaava mies on ruma, kaljuuntuva amis ja huono sängyssä ja kaikkea mahdollista? Ei noissa argumenteissa ole mitään ideaa. Paljon fiksumpaa olisi kommentoida vaikkapa tyyliin "Minun mieheni ei aja autoa eikä osaa korjata kodinkoneita, mutta minulle se on okei, vaikka ymmärrän toki, että monelle naiselle se on turn off."

[/quote]

Okei, nyt aletaan olla samalla aaltopituudella. Siis tuskin kukaan kiinnostuu miehestä, jolla EI ole jotain ominaisuuksia, vaan kiinnittää huomiota johonkin muuhun sen sijaan.

Tietenkään nuo luettelemasi ominaisuudet eivät automaattisesti tee miehestä juuri minkäänlaista, vaan sopivat lukemattomiin miehiin. Tämän sinulle selitti jo ensimmäinen vastaaja, joten kuuden sivun jankkaus on ollut ihan turhaa.

Siis haluamasi vastaus, joka ei oikeastaan vastaa esittämääsi kysymykseen: minua ja monia naisia ei haittaa, että mies ei osaa korjata autoa tai koota huonekaluja.

Vierailija
11/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:15"]

Ap, mua kiinnostaa, ymmärrätkö jo muita ihmisiä, jotka eivät syty samanlaisista miehistä kuin sinä? Aika paljon hyviä vastauksia olet jo saanut.

[/quote]

Ymmärrän :) Nämä ihmiset ovat epävarmoja parisuhteestaan, koska kokevat tarvetta ylikorostaa miehensä hyviä piirteitä. Tavallisesti ihmiset sanovat toisen osapuolen parhaiksi piirteiksi tyyliin huumorintajun, samanlaiset arvot ja lempeyden. Mutta tässä ketjussa alkaa heti kauhea selittely komeasta, urheilullisesta, upeasta, mahtavasta, ihanasta, romanttisesta miehestä joka on sitä, tätä, tuota ja vähän vielä sitäkin.

Vierailija
12/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Okei, nyt aletaan olla samalla aaltopituudella. Siis tuskin kukaan kiinnostuu miehestä, jolla EI ole jotain ominaisuuksia, vaan kiinnittää huomiota johonkin muuhun sen sijaan.

Tietenkään nuo luettelemasi ominaisuudet eivät automaattisesti tee miehestä juuri minkäänlaista, vaan sopivat lukemattomiin miehiin. Tämän sinulle selitti jo ensimmäinen vastaaja, joten kuuden sivun jankkaus on ollut ihan turhaa.

Siis haluamasi vastaus, joka ei oikeastaan vastaa esittämääsi kysymykseen: minua ja monia naisia ei haittaa, että mies ei osaa korjata autoa tai koota huonekaluja.

[/quote]

Minä taas törmään enemmän naisiin, joita haittaa. Moni nainen ei halua tuntea itseään miehekkäämmäksi kuin mies itse on.

Vierailija
13/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:37"]No riippuu siitä mitä ominaisuuksia sillä miehellä ON.

[/quote]

Eikö teille ole turn off, jos kysytte mieheltä jotain vaikka autoista ja se ei tiedä niistä mitään? Tai mies on ihan sormi suussa kun pitäisi kasata huonekalu?

[/quote]

Ei ole. Tiedän itse tarpeeksi autoista ja osaan itse kasata huonekaluni.

Vierailija
14/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:37"]No riippuu siitä mitä ominaisuuksia sillä miehellä ON.

[/quote]

Eikö teille ole turn off, jos kysytte mieheltä jotain vaikka autoista ja se ei tiedä niistä mitään? Tai mies on ihan sormi suussa kun pitäisi kasata huonekalu?

[/quote]

Vierailija
15/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä taas törmään enemmän naisiin, joita haittaa. Moni nainen ei halua tuntea itseään miehekkäämmäksi kuin mies itse on.

[/quote]

Ja se nyt taas ei liittynyt yhtään tämän ketjun otsikkoon.

Vierailija
16/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:38"]On se miehekästä jos mies osaa vähän remppailla ja osaa miehisiä juttuja. Itse en tunne seksuaalista vetoa mieheen, joka on vain "hyvä tyyppi." Haluan miehekkään miehen johon tunnen vetoa, en pelkkää kaverimiestä. Mitkään hipsteriukot, joilla on peukalo keskellä kämmentä eivät kiinnosta.

[/quote]

Seksiäkin on ollut hyvä opetella yhdessä. Nyt mieheni tietää tasan, mistä tykkään, ja toisin päin. Siksi seksielämämme on myös oikein tyydyttävää. En usko, että kestäisin seksikumpppania, jonka seksikkäin ominaisuus on se että osaa korjata auton. Autonkorjaus on minulle enemmän sitä kaveripuolta, ei sitä tehdä sängyssä.

[/quote]

Ei kukaan väittänytkään autonkorjauksen olevan seksikkäin piirre. Mutta se, ettei osaa mitään hoitaa kotona ei ainakaan ole. Eikä myöskään se, että mies on tumpelo sängyssä(kin).

[/quote]

Kiva, ette edes JOKU tajuaa pointin eikä ymmärrä kaikkea tahallaan väärin. Monella kommentoijalla on se vika, että vedetään juttuun mukaan ihan ympäripyöreitä asioita jotka eivät liity mitenkään mihinkään. "Mun miehellä ei oo ajokorttia, mutta onpahan ainakin kunnon peto sängyssä ja vielä upeen komee ja herrasmies ja tekee mulle aina ruokaa, grrrr, tykkään!!! ;)" Siis että mitä vittua. Ette voi vertailla asioita, jotka eivät liity toisiinsa mitenkään.

[/quote]

Niin just. Olen naisellinen nainen, joka osaa tehdä kaikenlaisia "miesten töitä". Mies ei tunne olevansa epämiehekäs kuitenkaan vierelläni. Minusta löytyy kuulema haastetta, osaan olla oma itseni, mutta se onkin juuri seksikästä. Siro, seksikäs naisellinen nainen, joka ei pelkää tarttua vaikka jätkähommiin halutessaan :)

Vierailija
17/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli sinulle kelpaa melkein kuka tahansa. 10 vuotta vanhempia on vaikka miten paljon. Kaikki päihittävät sinut älyllisissä asioissa, autoa ajaa apinakin ja korjaustakaan ei ole vaikeata. 

Miksi et itse korjaa niitä asunnon pieniä remppoja?

Vierailija
18/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, tiedän minäkin? Ei se taas liity yhtään mihinkään. "Jos minä osaan, niin ei miehen tarvitse osata"

Kun pointti tässä kaikessa on edelleen se, että (odottakaa, kopioin aiemman viestini ja lisään tämän viestin perään) - ap

Vierailija
19/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:37"]No riippuu siitä mitä ominaisuuksia sillä miehellä ON.

[/quote]

[/quote]

Mitäs itse tiedät autoista? Kasaa itse ne huonekalut

Vierailija
20/202 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:23"]

Ainoat viestit johon ap vastasi asiallisesti kertoivat hänen kärsivän isyyskompleksista, upea provo, pääsi haluamaansa aiheeseen sivutietä pitkin

[/quote]

Aiheena on ihan tuo, mistä kirjoitin aloitusviestissä :) Tämä ei ole mikään terapiasessio, vai kuinka monta kertaa olen jatkanut isäaihetta oma-aloitteisesti? Vastaan kun kysytään, mutta en jauha siitä.