Vanhanaikainen anoppi..
Anoppi on kamalan vanhanaikainen. Jos puhun jumppaan menemisestä. Vihjaa kuinka itse liikkui vain lasten kanssa aikoinaan. Kun puhun että pitäisi tapetit vaihtaa on vain hiljaa. Mainitsin että matkalle lähtöä ollaan suuniteltu. Alkoi puhumaan ihan muuta. Tuntuu ettei hän hyväksy mitään asioita mitkä ovat minulle tärkeitä. Valitti viel et pesen pyykkiä liikaa, eli liian usein.
Kommentit (7)
Jos miniä sanoo, että tapetit pitää vaihtaa, niin on syytä olla ihan hiljaa tai joutuu remontin maksajaksi. Ja jos miniä kertoo, että matkalle lähtöä on suunniteltu, kannattaa välittömästi ryhtyä kertomaan siitä, miten on polvileikkausjonossa eikä lainkaan tiedä, koska kutsu sairaalaan tulee, koska muuten saa lapsenlapset hoitoonsa.
Jos sanon että menen kahvakuulaan. Anoppi tokasee, ennen tehtiin lumitöitä ja kotitöitä,siinä saa liikuntaa. Se tosiaan vähättelee.
Anoppini mielestä jumpissa ei saisi käydä. Pitää vaan liikkua lasten kanssa. Mitä sanon sille?
Anoppihullulta alkaa kohta aloitukset loppua kesken, kun et kummempaa keksinyt
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:49"]Anoppihullulta alkaa kohta aloitukset loppua kesken, kun et kummempaa keksinyt
[/quote]Heh, en minä kaikkia palstan anoppi aloituksia ole tehnyt:) olen se joka kirjoitti silloin siitä kun anoppi kääntelee pyyheliina kylttejä vessassa.. jos joku muistaa.
Hänpä ei tiedä mitä sanoa sinun tapetinvaihtoon tai ulkomaanmatkaan. ja sanoopa vain, mitä sitä ennen tehtiin. en vetäisi herneitä nenään tuollaisesta. ja tuskin sinäkään jos olisi sinun äitisi. mutta kun on ANOPPI
Mikä tuossa oli vanhanaikaisuutta, ap? Minusta tuo kuulosti lähinnä vähättelyltä sinua kohtaan, ei "vanhanaikaisuudelta".