Kuinka saada aviomies takaisin asumuseron aikana?
Asumme erillään, mutta eropapereita ei ole laitettu eteenpäin. Yhteiselämää takana parikymmentä vuotta. Lapsia on.
Mies halusi erota, minä en. Pettäminen ei ollut eron syy, ennemminkin seksielämään ja talousasioihin liittyvät asiat hiersivät välissämme. Lisäksi erään viimeisimmän riidan aikana löin häntä ja roikuin kiinni. En ole muutoin väkivaltainen ihminen, tämä oli poikkeus jota olen pyytänyt usean kerran mieheltä anteeksi.
Rakkautta ja ystävyyttä löytyy, mutta se kipinä ja rakastuminen on ainakin mieheltä hukassa. Olemme hyvissä väleissä, näemme lasten takia useamman kerran viikossa. Puhumme käytännön asioista, asumisjärjestelyistä, tavaroiden jaosta ym sopuisasti.
Miten voin saada mieheni ja sen kipinän takaisin, jos toinen osapuoli ei halua aktiivisesti parantaa suhdettamme. Tiedän että hän on loukkaantunut joistakin asioista ja teoista, jotka tein ja sanoin eron shokkivaiheessa muuttuessani hetkellisesti "hulluksi". Sen jälkeen olen ollut oma itseni ja miestä kohtaan ystävällinen. Haluan mieheni takaisin, tottakai pärjään ilman häntä mutta HALUAN hänet.
Kommentit (3)
"Pettäminen ei ollut eron syy". Eli kumpikaan ei ole pettänyt toista. Riidan yhteydessä olin kovakourainen, kerran. En puolustele itseäni, tuollaiselle käytökselle ei ole oikeutusta. Tehtyä ei kuitenkaan saa tekemättömäksi vaikka kuinka tahtoisin.
ap
Jos sun mies ei halua sua niin et voi mitään?? Game over.
No et voi paljoa tehdä jos mies ei sinua halua? Olet siis lyönyt häntä ja pettänytkin (vai?). Hohhoh. En ihmettele.