Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisella on mahdollisuus liikuntaan.

Vierailija
05.08.2014 |

Jos ihmisen jalat eivät ole poikki, niin jokaisella on aikaa liikunnan harrastamiseen. Vituttaa kun ihmiset väittävät niin tiukasti ettei ole aikaa mihinkään! Mulla on kolme lasta ja työ ja silti jumppaan 4-5 kertaa viikossa. Ei todellakaan ole aina hauskaa herätä puoli kuudelta lenkille mutta teen sen koska saan siitä energiaa ja se auttaa jaksamaan arjessa. Vituttaa kuunnella jatkuvasti ystävien valituksia että tekisin sitä ja tätä mutta kun ei ole rahaa, eikä ole aikaa... Kaikilla on aikaa liikuntaan. Ihan kaikilla.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihaksia on hyvä treenata niin että laittaa eteensä penkin ja oluen.

Siitä sitten rutistuksia ja aina ylhäällä saa ottaa hörpyn tölkistä tai tuopista tyylin mukaan. Alkoholi ja urheilu ei

T: 11cm mies

Vierailija
2/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:14"]

Anteeksi ap, tarkoitukseni oli yläpeukuttaa. Täysin samaa mieltä, miksei voi vain rehellisesti sanoa, ettei liikunta vain nyt satu nappaamaan ja siinä se.

[/quote]

Miksi pitäisi sanoa noin? Teillä joillain on joku outo käsitys, että liikunta on tärkein asia maailmassa. Ei se ole. Niinkuin yllä jo mainittiin "aikaa löytyy siihen mihin haluaa". Entä jos miljoona ihmistä tulisi sinulle samaan, että sinulla pitää olla aikaa torven soittoon/postimerkkien keräilyyn/pienoismallien rakenteluun/palapeleihin jne. jne. jne. Ei teilläkään ole kaikkeen aikaa.

Samoin ei kellään toisella tarvitse olla aikaa liikuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa: jos miljoona ihmistä tulisi sinulle sanomaan

-35

Vierailija
4/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mutta nyt puhuttiin liikunnasta, ei postimerkeistä. Tee toki uusi avaus, niin keskustellaan sitten miksi aika ei riitä postimerkkien keräilyyn?

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:14"]

Anteeksi ap, tarkoitukseni oli yläpeukuttaa. Täysin samaa mieltä, miksei voi vain rehellisesti sanoa, ettei liikunta vain nyt satu nappaamaan ja siinä se.

[/quote]

Miksi pitäisi sanoa noin? Teillä joillain on joku outo käsitys, että liikunta on tärkein asia maailmassa. Ei se ole. Niinkuin yllä jo mainittiin "aikaa löytyy siihen mihin haluaa". Entä jos miljoona ihmistä tulisi sinulle samaan, että sinulla pitää olla aikaa torven soittoon/postimerkkien keräilyyn/pienoismallien rakenteluun/palapeleihin jne. jne. jne. Ei teilläkään ole kaikkeen aikaa.

Samoin ei kellään toisella tarvitse olla aikaa liikuntaan.

[/quote]

Vierailija
5/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään neliraajahalvaantuneen sauvakävelemässä.

Vierailija
6/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolentoista tunnin lenkin jälkeen on mahtava vetää kaljaa ja kolmen jälkeen kessu.

Voin taata että endorfiinit vain lisääntyy, kun liikunnan jälkeiseen olotilaan lisää kaljan ja röökin.

Muutama rööki ja kalja ei vastustuskykyä heikennä. Tämä on minun tapani ja en tuomitse absolutisteja urheilijoita. Minusta liikunta ilman kaljaa ja röökiä on puolet täydellisestä hyvästä.

T: 11cm mies

Vierailija
7/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se liikunta pitää olla niin orjallista. Ikinä en juoksemaan lähtisi aamulla, tai no, koiran kanssa toki käyn kävelyllä aamuisin. Käyn uimassa lasten kanssa, mutta en säännöllisesti. Kunto on kyllä hyvä, mutta se ei ole tullut juoksemalla tai kuntosalilla, vaan näin kesäisin kunto pysyy yllä kun ajaa 2000m2 nurmikon ja tekee muita pihahommia. Talvisin on lumityöt tai lasten kanssa pulkkailut yms. Mä en enää jaksaisi tuollaista orjallista treeniä, sitäkin tuli nuorempana tehtyä ihan riittämiin, kun oli aikaa vain itselleen.

Vierailija
8/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:44"]Miksi se liikunta pitää olla niin orjallista. Ikinä en juoksemaan lähtisi aamulla, tai no, koiran kanssa toki käyn kävelyllä aamuisin. Käyn uimassa lasten kanssa, mutta en säännöllisesti. Kunto on kyllä hyvä, mutta se ei ole tullut juoksemalla tai kuntosalilla, vaan näin kesäisin kunto pysyy yllä kun ajaa 2000m2 nurmikon ja tekee muita pihahommia. Talvisin on lumityöt tai lasten kanssa pulkkailut yms. Mä en enää jaksaisi tuollaista orjallista treeniä, sitäkin tuli nuorempana tehtyä ihan riittämiin, kun oli aikaa vain itselleen.

[/quote]

Aina jaksaa huvittaa tuollaiset ihmiset... no on meitä moneen junaan.

Vierailija
9/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan harrastaminen on ajanhukkaa. 

Vierailija
10/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikaa löytyisi, mutta lääkäri on kieltänyt liikunnan. En saa juosta ja kävelläkin vain vähän, enkä pysty tekemään mitään, missä pitää liikuttaa käsiä tai olla käsien varassa. Esimerkiksi uimaan en pystyn, koska siinä pitää liikuttaa käsiä yli hartiatason. Sauvakävely on täysin poisluettua myöskin.

Vierailija
11/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooooh oikein puoli kuudelta, mä ajan silloin jo kohti työmaata. Mut no joo en valita käyn töiden jälkeen salilla jossei mene ylitöiksi.. Ja luojan kiitos nyt tulee lähemmäksi sali ei tarvii ajaa ollenkaan vaan voi senkin matkan mennä pyörällä..

Vierailija
12/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:42"]

Eiköhän jopa marttyyriyh:t löydä pari kertaa viikossa sen 3 minuuttia HIIT-treeniin. Ihan turha väittää, ettei teidän hiotuissa aikatauluissanne olisi kolmea minuuttia löysää.

[/quote]

Kuule. Tämä marttyyriyh luki juuri artikkelin, jossa liikunta-alan ammattilainen nimenomaan sanoi, että HIIT-treeniä suositellaan vain kovakuntoisille. Muille se voi olla jopa vaarallista. Ja voin iloksesi kertoa, että koska kuntoilen vain viikonloppuisin, mun kuntoni ei ole sellainen että kykenisin yhteenkään HIIT:iin.

Mut olitkin ilmeisesti vain trolli, joten ei tästä tämän enempää.

t. nro 8

[/quote]

Kannattaa ottaa tavaksi tehdä iltaisin vuoroin vatsalihaksi, selkälihaksia, kyykkyjä yms. muutamia 20 sarjoja (kunnosta riippuen). Parantaa lihaskuntoa huomattavasti eikä vie aikaa kuin n. 10 min :)

Vierailija
13/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset sanovat myös,  että he lukisivat enemmän kirjoja,  jo vain olisi aikaa. Tämä ärsyttää minua samasta syystä kuin ap:ta tuo liikuntajuttu. 

Vierailija
14/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä liikkumaan tarvitse lähteä mihinkään. Jos on puoli tuntia illassa aikaa katsoa telkkaria, voi puoli tuntia polkea kuntopyörää samalla. Voi vaikka hyppiä tasajalkaa keittiöstä tiskikoneen ääresetä pesukoneen ääreen tai jos rahat on vähissä, jostain lidlistä saa hyvän jumppapallon muutamalla eurolla. 

Vierailija
15/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:50"]Ihmiset sanovat myös,  että he lukisivat enemmän kirjoja,  jo vain olisi aikaa. Tämä ärsyttää minua samasta syystä kuin ap:ta tuo liikuntajuttu. 

[/quote]

Juurikin näin!! Itse olen himourheileva lukutoukka, mutta toisaalta taas en katso juurikaan telkkaria, palstailen harvakseltaan, en istu ripsi/kynsihuolloissa tahi kampaajalla. Hyvin riittää aika arkeen, läheisille, töihin ja näihin harrastuksiin. Elämä on valintoja!!!! Kaikilla meillä on vuorokaudessa 24 tuntia, itsestä riippuu että mihin ne käyttää. Joten turha lässyttää ettei ole aikaa johonkin puolen tunnin stepperin polkemiseen pari kertaa viikossa!

Vierailija
16/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Aikaa löytyy aina siihen mihin sitä haluaa löytyvän...

Vierailija
17/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en liiku, koska ei huvita, sillä liikunta on perseestä: siinä hikoilee, hengästyy ja väsyy, eikä jälkeenpäinkään tunnu hyvältä. En saa liikunnasta mitään iloa.

Vierailija
18/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:10"]

Mä en liiku, koska ei huvita, sillä liikunta on perseestä: siinä hikoilee, hengästyy ja väsyy, eikä jälkeenpäinkään tunnu hyvältä. En saa liikunnasta mitään iloa.

[/quote]

No mutta toi on rehellistä puhetta! :) Et yritäkään väittää ettei olisi aikaa... Ap.

Vierailija
19/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/45 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä tuota sinäkään kuulosta kovin endorfiinipöllyiseltä. Jätä menemättä jos noin vituttaa. Mäkin käyn 5 krt viikossa juoksemassa 1h- 1,5 h ja mulla on kans perhe, käyn töissä ja kaiken lisäksi vielä opiskelen. Ja mä nautin siitä että pääsen juoksemaan :) en kuitenkaan oleta että kaikilla muilla riittäisi energia/viitsiminen/kiinnostus samaan. Jokainen tekee just sen mitä jaksaa ja hyvä niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä