Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä puolue: vasemmalla sosiaalipolitiikassa, oikealla ulkopoliittisesti?

Vierailija
05.08.2014 |

ja arvot suunnilleen keskivaiheilla. Onko mikään?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin. Tosin en kyllä mitään politiikasta tiedäkään, joten voi ollakin.

Vierailija
2/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut.

Vierailija
4/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 07:31"]

Persut.

[/quote]

Onko? SMP-siipi voi ollakin.

Vierailija
5/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut.

Vierailija
6/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut

Vierailija
7/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 07:31"]

Persut.

[/quote]

Arvot keskivaiheilla? Muistakaan kriteereistä en ole niin varma.

Vierailija
8/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut tai ehkä osittain keskustakin.

Vierailija
9/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti KD:ta tuollaiseksi, mutten olisi itse niin varma sosiaalipolitiikan osalta.

Vierailija
10/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ei tykkää veroista eli eivät ole vasemmalla, vaikka öyhöttävät muuten populistisesti, jotta syntyisi vaikutelma kansan asialla.

Vierailija
11/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rkp. Vähemmistöt ja sosiaalituet sisäpolitiikassa, Nato ulkopolitiikassa. Bonuksena tietty kaksikielisyys, ruotsi, ruotsi ruotsi....

Vierailija
12/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi ihanteellinen puolue. PS on niin rähmällään neukkulaan että miten sitä edes kehtaatte ehdottaa, huono vitsi. Nehän ehdotti kahdenvälisiä neuvottelujakin, voi elämän kevät...

Vierailija
13/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa tuollaista! Toki vaalipuheissa noin saattaa luulla kaikista puolueista, mutta oikeasti ei ole.

t kokoomuslainen

Vierailija
14/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit oli tuon kaltaisia suosionsa huipulla 90-luvun lopulla. Kannattiko vaihtaa linjaa?

Vierailija
15/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha miettiä mitään tämmöisiä! Roskaa ja haista p-tä kaikki ideologiat ja politiikat! Kandeis keskittyä siihen mikä oikeasti on tärkeää ihmiselämässä ja luo jotain hyvinvointia itse tekemällä - ei lässyttämällä jotain puuta heinää suun soitolla tai kirjoittamalla ties minssä ja minne. Siis oikeita ja ihan konkreettisia tekoja ja ilman että itselle haetaan esimerkiksi jotain meriittiä ja muuta mainetta sun muuta!

Kandeis jokaisen emokratian taso-valtalaisen miettiä listaa Suolimaan Ihmelandiassa hoidettavista oikeista ja välttämättömistä, tärkeistä asioista ja miettiä kuka olisi pätevin henkilö hoitamaan mitäkin asiaa... ja mitä itse voisi tehdä ja mihin osallistua... vai aikooko jäädä löjömään joksikin sohvaperunaksi sängynpohjalle miettien jotain kakkosreikäpanoja teinityttöjen ja muiden lasten kanssa Alkon Kossupullo vieressä tai ilman sitä... siinä maan luuserimiehet - kakkosreiätkin paskaksi pantuna ja vaippoja tarttis tuottaa ihan teollisesti tässä Ihmelandiassa tähänkin tarkoitukseen tommoisillekin luusereille... Entäs ne naiset? Leikkii parpeilla ja osallistuu sitten ties mihin... sairaanhoitajina ja nunna-asuisina... meillehän se katolisuus ja piikkimatotkin ovat tulossa ihan kuin ei Kakolan graniittimuurit ja käsiraudat olisi riittäneet...

_______

Työtön! Minkä alan työtön olet JO?

Olen kokonaisvaltaisesti työtön! Ensijainen alani, jota olen opiskellut on ihmisenä oleminen. Toissijaisesti naisena oleminen. Kolmas sija: miehen partnerina oleminen. Neljäs sija: lasten äitinä oleminen. Lastenkasvatus hoituu sillä, että itse on kehistystasonsa ihminen eli sen osaa ilman kouluttautumista ja ihmislapset ovat kuin apinoita - he apinoivat ja imevät itseensä ympäristönsä, esimerkiksi niissä puhuttavan kielen ilman minkäänlaisia kieliopintoja.

Olen kyllä havainnut, että täällä on myös niitä, jotka kouluttautuvat johonkin ihmisammattiin kamalasti kouluja käymällä ja opettelemalla lastensa kasvatusta sun muuta. Mutta Raamatussakin kait vihjataan, että maailmasta tulevat katoamaan kaikki "ammatit"... siis mitä ne semmoiset katoavat ammatit oikein olisivat? Minun koulutukseni säilyy läpi kriisien... Mä oon mikä oon enkä muuksi voi tulla... olen sellainen ihminen kuitenkin, että tulevaisuuden maailma sorteeraa minut ja muut kaltaiseni pois ihmiskunnasta... muistakaa nyt vaan kaikki jonkun Darwinin teoriat... elämään sopimattomimmat yksilöt karsiutuvat pois ihan "automaattisesti" huonompien ja elämään vähemmän soveltuvien ominaisuuksiensa vuoksi...

Että tämä tästä... Se siis oli niin että olen työtön alalla IHMINEN... olen yhteiskunnan pohjasakkaa, olen White Trashiä, roskaporukkaa, jota ei tarvita mihinkään... ja rasitan maan ruokahuoltoa kun minutkin pitää syöttää... Pikainen kuolemani olisi Suolimaalle edullista, sillä olisi yksi suu vähemmän ruokittavana...

Varmaan kuolen pian...

Vierailija
16/31 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on aatemaailmaltaa vasemmistopuolue, arvojen suhteen konservatiivi. Tämä tuli selväksi viime eduskuntavaalien yhteydessä kootuista persuehdokkaiden vaalikonevastauksista.

Vierailija
17/31 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/31 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa. Mikään puolue ei ole samoilla linjoilla kanssani.

Vierailija
19/31 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, mutta nyt olisi epäilemättä tilausta tällaiselle jonkin verran. Silti sokeaa länsimielisyyttä enemmän kaipaisin maalle luovimiskykyistä johtoa, joka ajattelee suomalaisten parasta ennen muita.

Vierailija
20/31 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista puoluetta ole. KD lienee lähimpänä.