Nordean erikoinen hinnoittelukäytäntö
Kuukausipaketin hinta on kalliimpi, jos haluat käyttää pöytätietokonetta verkkopankkipalvelujesi hoitamiseen. Jos taas käytät samojen asioiden hoiteluun mobiiliversiota, on kuukausimaksu silloin pienempi. Mitä väliä sillä on, kumman noista valitsee?! Molemmissahan tapauksissa pysytään pois pankkikonttorin lattialta tuomasta sinne hiekkaa.
Kommentit (73)
Nordean tehtävä on tuottaa arvonnousua osakkeittensa omistajille.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Niinpä, mutta se käy aika hankalaksi, mikäli asiakkaat kaikkoavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he eivät halua ylläpitää lahta järjestelmää, vaan toivovat kaikkien asiakkaiden siirtyvän lopulta mobiiliin.
Tämä. Eiköhän suurin osa asiakkaista käytä jo mobiilipankkia niin turhan kallista pitää sitten yllä toista versiota niitä viimeisiä mohikaaneja varten jotka ei halua ottaa uutta tekniikkaa käyttöön.
mobiilipankin sovellus ei vain taivu esim sijoittamiseen kovinkaan hyvin. Kokeiltu on. Onnistuu, mutta paljon vaikeampaa kuin tietokoneella tehtynä.
Kuten täällä on jo moneen kertaan sanottu, niin sijoitus- kuin muitakin pankkiasioita voi edelleen hoitaa tietokoneella, vaikka lataakin mobiilipankin sovelluksen kännykkäänsä ja saa sitä kautta halvemmat maksut.
Hämmästyttävän monet tuntuvat kuvittelevan, että pankkiasioita ei enää pystyisi hoitamaan ilman lisämaksua tietokoneella sen jälkeen, kun on ottanut mobiilipankin käyttöön.
Siis mitä maksuja? Ei mulla mene Nordealle mitään maksuja kuukausittain, vaikka tili, luottokortti ja lainaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä maksuja? Ei mulla mene Nordealle mitään maksuja kuukausittain, vaikka tili, luottokortti ja lainaa löytyy.
Syyskuun alusta lähtien rupeaa menemään kuukausimaksu, jos ei ole ottanut mobiilipankkia käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
ei voi uskoa miten hankalaa on tavallisien asioiden hoito nordeassa, se on todella vaikeaa ja kallista,ainoastaan valtakunnallinen puhelin numero missä joutuu jonottamaan jonotus ajat 22-yli 60 minuuttiin,, eikä asiat edisty mihinkään,, vaihtakaa pankki asiat johonkin muuhun pankkii,, minä irtisanoin kaikki tilit,, ei tuommoista nordeaa kestä kukaan,,ja käteistäkään ei saa mistään konttorista,,kamalat tili ja kortti maksut kaiken lisäksi,,,s- pankki paljon parempi ja halvempi,,
Minäkin,,vaihdoin,,, S-pankkiin,,
Kyllä,,, nyt,,on,, asiat,,, hyvin,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Niinpä, mutta se käy aika hankalaksi, mikäli asiakkaat kaikkoavat...
Asiakkaat, joilla on merkitystä, eivät kaikkoa.
Ne Wahlroosin "hiekan levittäjät" saavatkin mennä S-Pankkiin.
Pankki on yritys, ei mikään hyväntekeväisyyslaitos. Heillä on täysi oikeus 'eriarvoistaa' (huom! Eikö ole paljon isompi ongelma, että esim Kela eriarvoistaa kun heikkenee pysty soittamaan Prepaidillä??)
Kyllä kampaajalla antaa 'parempaa palvelua' sille kanta-asiakkaalle, joka kerran kuussa kantaa hänelle 200€ kuin sille satunnaiselle (ehkä) köyhälle resupekalle, joka marssii ovesta sisään ja kysyy mitä latvojen tasoitus maksaa. Älkää nyt väittäkö, ettei jokainen yritys näin tekisi ja saisikin tehdä.
Me asiakkaat voidaan sitten valita se joku muu, mistä ehkä saa yhden palvelun halvemmalla mutta ehkä toista palvelua ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei voi uskoa miten hankalaa on tavallisien asioiden hoito nordeassa, se on todella vaikeaa ja kallista,ainoastaan valtakunnallinen puhelin numero missä joutuu jonottamaan jonotus ajat 22-yli 60 minuuttiin,, eikä asiat edisty mihinkään,, vaihtakaa pankki asiat johonkin muuhun pankkii,, minä irtisanoin kaikki tilit,, ei tuommoista nordeaa kestä kukaan,,ja käteistäkään ei saa mistään konttorista,,kamalat tili ja kortti maksut kaiken lisäksi,,,s- pankki paljon parempi ja halvempi,,
Minäkin,,vaihdoin,,, S-pankkiin,,
Kyllä,,, nyt,,on,, asiat,,, hyvin,,,
Ja Nordea kiittää.
Tekisi niin mieleni lähettää Nordealle paketillinen paskaa.
Johdolle kaiken maailman bonuksia ja lisäetuja, mutta niille, jotka sen todellisen tuloksen tekevät, ei liikene mitään extraa.
https://proliitto.fi/fi/ajankohtaiset/alisuoriutuja-vai-myyntitykki-pan…
Näinhän se sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laina on kohta maksettu ja sitten olen nordeasta vapaa. Alkanut se pankki nyppiä todella paljon.
Ei laina mitenkään sido pankkiin. AINA voi kilpailuttaa lainat ja ottaa uudet lainat toisesta pankista, ja niillä maksaa sen toisen pankin lainat pois.
Ihan tosi! Enpä tiennytkään. Hohhoijaa. No, joka tapauksessa minun lainani on muutaman kuukauden kuluttua taputeltu. Kilpailuttakaa muut, mitä kilpailutatte. Minun ei tarvitse enää tällä päätä vaivata.
Hyvä idea!