Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi mun syömiset-laihdutan!

Vierailija
04.08.2014 |

paino 114kg,pituutta 167cm

Tänään menty näin:

aamulla nopeasti 2 kananmunaa keitettynä,työt alkoi ja tulikin kiire,iso lasi vettä

lounas: tomaatti-sipuli linssikeittoa,pala ruisleipää,oivariinia ja broilerin leikeleitä 3kpl.Vissyä pieni pullo

välipalaa en ehtinyt töissä,olisi ollut pähkinöitä,huomenna aijon ehtiä!

päivällinen: 3 munan munakas,kaksi tomaattia,sama ruisleipä kuin lounaalla,vettä

pepsimaxia

illalla vielä vadelmia,rahkaa,maitoa ja sheikkeriin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alle 1500 kcal, mutta jos meet, niin itepähän sitten kannat ne kilot, jotka sun alotuspainon päälle vielä tulee, kun et jaksanutkaan pitää kitudieettiä yllä.

Vierailija
22/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:45"]

Miksi laihduttaja ei voi juoda PepsiMaxia? Se oli pelastukseni kun aikoinaan laihdutin 25kg... Eihän se sellaisenaan terveellistä ole muttei ole kaloreitakaan.

[/quote]http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/laakari-kertoo-nain-haitallisesti-light-juomat-vaikuttavat-elimistoosi/134536

[/quote]

Ei saatana, Antti Heikkilä ja aspartaami-syytökset... :D Suosittelen kiristämään sitä foliohattua entisestään ja jos joskus energia ja äly riittää niin voit lukea ihan oikeita tieteellisiä tutkimuksia aspartaamista ja ajatella sitten uudestaan. 

[/quote]Ei tuo nojannut yksin A. Heikkilään, jos se sinun lukutaitosi riittää...

[/quote]

Jos olet seurannut tieteellistä diskurssia aspartaamista, tietäisit, että tämän hetken tiedon mukaan aspartaamista ei ole haittaa ihmisille jos sitä käyttää sopivissa määrin. Tätä ei pysty kukaan kiistämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pitää kananmunat max kahdessa päivässä. Tai ainakin keltuaisia vain kahdesta...

Vierailija
24/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laihduttaja ei voi juoda PepsiMaxia? Se oli pelastukseni kun aikoinaan laihdutin 25kg... Eihän se sellaisenaan terveellistä ole muttei ole kaloreitakaan.

[/quote]

Miksi laihdutat taas?

Vierailija
25/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:11"]

kannattaa pitää kananmunat max kahdessa päivässä. Tai ainakin keltuaisia vain kahdesta...

[/quote]Miksi? Ai se ikivanha kolesteroliuskomus? Eihän terveelle ole mitään haittaa, vaikka söisi neljä.

Vierailija
26/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:12"]

[/quote]

Miksi laihdutat taas?

[/quote]Niinpä.

Vierailija
27/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kananmunat on päästetty pannasta jo ajat sitten.

Vierailija
28/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:14"]

[/quote]

Kananmunat on päästetty pannasta jo ajat sitten.

[/quote]lol joku ei ollu vissiin vielä kuullu, ja tulee silti pätemään iänikuisella faktatiedollaan :-D

Vierailija
29/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu että olen syönyt ihan hyvin. Mutta useasti mun laihdutus yritykset kaatuukin nopeaa..syönkö siis TOSIAAN liian vähän,pitkäntähtäimen laihduttamiseen? ja sitten kun mätän,mätän kaksin kerroin,herkkuja ja kaikkea moskaa. sillähän olen lihottanut itseni. Saisinko siis syödä vielä enemmän? joku kiloklubi tuntuu niin vaivalloiselta,kun ei ne ohjelmat kuitenkaan tiedä mitä mun nuudelikasviskana keitossa on..miten se voi sille laskee kalorit? ja tuntuu sit tyhmältä ettiä sieltä vaan joku vastaava jossa vähän nuudelia ja kanaa...AP

Vierailija
30/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:12"]

[/quote]

Miksi laihdutat taas?

[/quote]

En minä laihdutakaan?

Vierailija
31/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:55"]

Ap, aivan liian vähän ruokaa edes elimistön toimintaa ajatellen.

[/quote]?? Mä en syö edes kahdessa/kolmessa päivässä noin paljoa... Mitä, viis munaa, kolme broiskun filetta, keittoa yms...

[/quote]

Broilerifile on täysin eri asia kuin broilerileikkele. Leikkele on se ohut lärpäke jonka voi laittaa esim. leivän päälle.

Ja ei tosiaan ole paljoa ap:n syömiset, päinvastoin. Jos joku muka syö vain tuon verran 2-3 päivässä, niin se menee jo syömishäiriön puolelle. 

[/quote]

Jaah, ne fileet ovatkin leikkeleitä :D

Missä on sitten ap_n kavikset? Mutta joo, älä aloita liian tiukasti, jos mättäjä olet, repsahdat muuten aika pian. Pienenn tavallisen ruuan annoskokoa, lisää kasviksia ja hetken päästä tutustu kaloreihinkin.

Vierailija
32/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis minä joka kerroin laihduttaneeni 25 kg en ole sama kuin aloituspostaaja. Omat kiloni ovat pysyneet hyvin poissa.

Vierailija
33/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 19:55"]

Ap, aivan liian vähän ruokaa edes elimistön toimintaa ajatellen.

[/quote]?? Mä en syö edes kahdessa/kolmessa päivässä noin paljoa... Mitä, viis munaa, kolme broiskun filetta, keittoa yms...

[/quote]

Broilerifile on täysin eri asia kuin broilerileikkele. Leikkele on se ohut lärpäke jonka voi laittaa esim. leivän päälle.

Ja ei tosiaan ole paljoa ap:n syömiset, päinvastoin. Jos joku muka syö vain tuon verran 2-3 päivässä, niin se menee jo syömishäiriön puolelle. 

[/quote]

Kiitos ajatuksesta, ehkä mulla on syömishäiriö? Vai aineenvaihunnahäiriö tms?

171/71 ja ilmeisesti iki-dieetillä

En edes muista, koska olisin syönyt kahta kertaa päivässä enempää kuin lomareissuilla...

Vierailija
34/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:16"]

Musta taas tuntuu että olen syönyt ihan hyvin. Mutta useasti mun laihdutus yritykset kaatuukin nopeaa..syönkö siis TOSIAAN liian vähän,pitkäntähtäimen laihduttamiseen? ja sitten kun mätän,mätän kaksin kerroin,herkkuja ja kaikkea moskaa. sillähän olen lihottanut itseni. Saisinko siis syödä vielä enemmän? joku kiloklubi tuntuu niin vaivalloiselta,kun ei ne ohjelmat kuitenkaan tiedä mitä mun nuudelikasviskana keitossa on..miten se voi sille laskee kalorit? ja tuntuu sit tyhmältä ettiä sieltä vaan joku vastaava jossa vähän nuudelia ja kanaa...AP

[/quote]

Koita keskittyä mieluummin ruoan laatuun kuin määrään. Ruokaa ei tarvitse syödä hirveitä määriä, jos se on tiheäkalorista ja antaa kylläisyyden tunteen. Ja pitää nälkää seuraavaan ruokailuun.

Limut haittaa nälänhallintaa, siksi ne eivät ole hyväksi. Ja saavat sitten vetämään moskaa kaksin käsin.

Vierailija
35/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:16"]

[/quote]Apua, ensin kannattaa hoitaa se ruokavalio ihan perustaltaan kuntoon, ettei ikinä tule tarvetta binge eatingiin. Oletko kuullut bed:stä? Onko sulla voimakkaita mielitekoja tms. holtitonta syömistä?

Vierailija
36/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:23"]

En edes muista, koska olisin syönyt kahta kertaa päivässä enempää kuin lomareissuilla...

[/quote]Niin, että aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala ja välipalat on kuin menu lista, jolta otetaan vain yksi-kaksi ateriaa ja skipataan ne muut? Ei tullut oikeesti mieleen, että oma toiminta ois jotenkin outoa? :D

Vierailija
37/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:23"]

[/quote]Niin, että aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala ja välipalat on kuin menu lista, jolta otetaan vain yksi-kaksi ateriaa ja skipataan ne muut? Ei tullut oikeesti mieleen, että oma toiminta ois jotenkin outoa? :D

[/quote]

Ei aikuinen tarvitse välipaloja.  Aterioilla syödään kunnolla (ei tarkoita samaa kuin paljon)

Vierailija
38/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunmuassa. Ja turhan paljon rasvaa tulee viidestä keltuaisesta päivää kohden.

Vierailija
39/40 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:55"]

[/quote]

Keltuaiset on munan ravinteikkain osa ja rasvaa laihduttaja tarvitsee.

Vierailija
40/40 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:55"]

[/quote]Ilmeisesti jatkat kananmunamissiotasi... Mutta miksi viidestä? Aiemmin puhuttiin kyllä neljästä munasta, mutta voi niitä syödä vaikka kuusikin. Kuudessa kokonaisessa kananmunassa  on rasvaa 26,24 grammaa. Naisen rasvan saantisuositus päivässä on 60 grammaa, miehen 80. Kyllähän tuossa on tilaa syödä vaikka pari makkaraa lisäksi.

Rasva ei ole laihduttajalle vaarallista, vaan tarpeellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi