Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajien ilkeilyketjujen aloittajat, ikänne?

Vierailija
04.08.2014 |

Te pahantahtoiset ihmiset jotka aloitatte haukkumis/ilkeily/vttuiluketjun milloin kenestäkin bloggaajasta: minkä ikäisiä olette? Toivon todella hartaasti että alle 18...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, jos tulee rehellisiä vastauksia. Ja sitähän me ei ikinä saada tietää. :(

Vierailija
2/10 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitteletko rangaistuksiakin, jos ovat jo täyttäneet 18-vee?

Miten olet tunnistanut nimenomaan nuo ilkeilyketjut? Onko yleistä, että jotenkin bloggaajat tunnistetaan esim jostain kirjotustyylistä ja sitten heitellään jotain ilkeilyjä?

Minulla ei kyllä tule mitään ilkeilyjä, epäasiallisuuksia yms blogiin, mutta kun kirjoittelen tänne niin saan silloin tällöin kuulla semmoista, että tekisi jo mieli saada nuo dorkat palstahäiriköt jonnekin suureen suohon ja vastuuseen huuteluistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vaan jotenkin kauhean lannistavaa ja ihmisiin uskoa vievää jos ilkeilijät olisivat täysi-ikäisiä, ehkä äitejäkin, siis lasten kasvattajia. ei siis toivoa tulevaisuudessakaan...

Vierailija
4/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketta 50v

Vierailija
5/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla esim. Iidan pakkomielteisen haukkujan ikä, sekä pipsasta aloituksia tekevän. Kertokaa nyt?

Vierailija
6/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Mariella 12v ja se on niiiqu niii hauskaa hihihihi!! eksyin tänne demistä muute!

Vierailija
7/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Mariella 12v ja se on niiiqu niii hauskaa hihihihi!! eksyin tänne demistä muute!

Vierailija
8/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt yhden aloituksen Pipsasta, joka ei mielestäni ollut haukkumaketju, ihmettelin vain hänen kommenttien poistoaan. Olen 36-vuotias.

Vierailija
9/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 aloitusta Pipsasta vuosien varrella, ikää 30.

Vierailija
10/10 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys ei taida olla ikään sidottu juttu. Samanlaisia katkeria ja kärttyisiä ämmiä koko suomi täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan