miehen eksä soittelee-noloa
miehen eksä soittelee välillä ihme asioista. semmoisista mitkä ei liity lapseen. eukolla uus mies jo mutta silti pakko soitella elämäntapahtumiansa.... niin noloa. ei miestä oikeasti kiinnosta. ei vaan kehtaa sanoa päin naamaa ettei tuu taas maailmanluokan kohtausta.
Kommentit (32)
meillä lapsen äiti soittelee kaikki "traagiset" elämänkiemuransa, kaljotteluvapaiden toivossa. säälittää
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:22"]
jos ei voi olla kavereita, on vielä tunteita exää kohtaan. Miehesi exällä ei ole tunteita, kun yrittää rupatella hänelle kuin normi ihmiselle ikään.
[/quote]
Minä taas olen huomannut, että ne exät, jotka "tahtovat olla kavereita", tahtovat oikeasti jotain muutakin kun taas ne, jotka eivät tunne minua kohtaan enää mitään, ovat välinpitämättömiä ja antavat minun olla rauhassa. Kumma homma. Kaveri ei tarvitse olla kenenkään kanssa, erojakin on niin monenlaisia.
en usko kans tohon kavereita eron jälkeen soopaan. harva mies oikeasti rimpauttaa eksällensä asioistaan ihan muuten vaan. soittaako teidän miehet eksilleen miten meni työpäivä tai pappa on sairaalassa juttuja?
Asia lienee niin, että miehesi ei uskalla sanoa sinulle, että haluaa olla eksänsä kanssa tekemisissä. Ihmiset, joilla on lapsia, ovat toistensa tuttuja. Heillä on yhteinen, joskus pitkäkin historia. Lasten puolesta olisi järkevää olla hyvissä väleissä ja lasten puolesta olisi todella mahtavaa, jos ne uudet kumppanit eivät olisi mustasukkaisia. Liittonne ei tule olemaan tämän kirjoituksesi perusteella onnellinen. Ainakaan lapsille. Hetken naintihuuma on eri asia kuin pitkään kestänyt onni ja sopuisuus niin itsensä kuin ympäristön kanssa.
Jotkut tunkevat jalkaansa oven rakoon, vaikka oli on jo kiinni. Tämä on niin nähty. Aamun eka soitto eksältä, illan vika viesti eksältä..
itse en ole millään tavoin mustasukkainen eksän soittelusta. se on vain noloa, ja säälittävää
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:40"]Jotkut tunkevat jalkaansa oven rakoon, vaikka oli on jo kiinni. Tämä on niin nähty. Aamun eka soitto eksältä, illan vika viesti eksältä..
[/quote]
Mitä jos kyse lasten asioista? Lopettakaa se kyttääminen nyxät.
Monesti ne lapsen asiat jätetään kertomatta, muusta läpistään kyllä ja kuvitellaan että tottakai eksää kiinnostaa vaikka ollaan jo ajat sitten erottu.... Naiset järki käteen.
Tunnustan että n. 1/2eron jälkeen olin vähän eksässä kiinni, tekstailin kaikennäköistä ei lapsiin liittyvää. Yks kerta kirosin rahojen riittämättömyyttä ja eksä anto paukkua takaisin. Tottakai loukkaannuin ja keksin vaikka mitä ettei saisi nähdä lapsia jne mutta onneksi väsyin itsekin ja jätin eksän rauhaan. En puhunut enää muuta kuin pakolliset lasten jutut, olin ylpeä että otin vastuun asioiden sujumisesta ihan itsrnäisesti. Kummallakin nyt uudet puolisot ja tulemme toimeen toistemme kanssa.puhumme 99%vain lasten asioita vaikka välillä kiusaus jutella yhteisistä tutuista jne mutta koen että mennyt on mennyttä ja nyt kummallakin omat uudet kuviot joten miksi kaivella mitään menneisyyteen liittyvää. Annan heille tilaa omaan elämäänsä, en kuulu siihen kuvioon. Samoin lasten isä ei kuulu minun lähipiiriini enkä hänelle vuodata asioitani. Vaan nykyiselle miehelleni :)
Riippuu asioista, joskus eroon liittyvät asiat kannattaa käydä läpi, että uusi elämä voi alkaa
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:24"]
ehei mammat, vaan miestä ei todellakaan kiinnosta. vain lapsen asiat kiinnostaa, lapsen äidin jutut ei. eron jälkeen jokaisen pitäisi rakentaa uusi elämä tukiverkkoineen eikä roikkua eksissä. mutta te naiset olette niin hölmöjä. tämä vinkiksi vain teille tuleville yhmammoille, älkää roikkuko eksissä vaan rakentakaa oma elämänne uusien nyksienne kanssa!
[/quote]
No miestä _pitäisi_ kiinnostaa, sitä kai se lähinnä on, samoin kuin naista pitäisi kiinnostaa myös lapsensa isän elämänvaiheet. Toisaalta aika monet miehet on tosi vastuuttomia ja kyvyttömiä tajuamaan sitä, että kun kerran on siementänyt sisään ja sen muksun hankkinut, niin sen jälkeen siinä lapsessa ja sen ÄIDISSÄ on loppuelämänsä kiinni. (Onhan näitä vastuuttomia idiootteja äideissäkin, ei siinä.) Koska oikeasti, vanhempien tulisi olla selvillä myös toistensa elämästä. Juuri sen takia, että se vanhemmuus on _yhteinen_, eropapereista huolimatta, ja siihen vaikuttaa myös ne vanhempien henkilökohtaiset tilanteet. Rahapulat ja muut elämänmuutokset. Joskus, jos on ollut väkivaltaa tai muuta niin parempi voi olla, että toinen ei tiedä lapsen tai vanhemman elämästä mitään. Mutta nää on poikkeustilanteita.
Jos mies ei tätä tajua, niin älä AP ainakaan nyt sinä sitten enää sellaiselle miehelle hanki lisää lapsia.
naisella on varmasti omiakin ystäviä, sisaruksia, vanhempia, isovanhempi, poikaystäviä joille avautua elämästään? kieltämättä toi todellakin on noloa kun luulevat että ihmisen, jonkakanssa ei haluaisi olla missään tekemisissä, asiat kiinnostaa mutta lapsen takia oltava yhteydessä lapseen liittyvistä asioista. ne muut elämänkerralliset asiat voi puida vaikka sen nyksän kanssa? :)