Miksi korkeakoulutetut eivät harrasta bloggaamista?
Lähes poikkeuksetta nuoret blogaajat ovat :
a. kotiäitejä
b. koulunsa / opintonsa keskeyttäneitä tai ainoastaan peruskoulututkinto pelkästään
c. amiskassa opiskelevia
d. muuten vain työttömiä kotona sluibaajia, jotka elävät isänsä tai poikaystävänsä tuloilla ja täten rahoittaa shoppailumaniansa.
Kommentit (50)
Miten teillä on aikaa seurata jopa useita blogeja?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:37"]
Miten sen akateemisuuden pitäisi tulla esille blogista? Onko se itseisarvo, oli blogin aihe mikä tahansa?
T. Akateeminen muotibloggaaja
[/quote]
Aloittaja haluaa ilmeisesti väittelyä provosoivalla aloituksellaan (joka toisaalta paljasti, että oma tietämyksensä blogi-maailmasta on aika ohut)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:40"]
Miten teillä on aikaa seurata jopa useita blogeja?
[/quote]
Siihen mitä haluaa riittävän paljon, löytyy aikaa.
Miten sen akateemisuuden pitäisi tulla esille blogista? Onko se itseisarvo, oli blogin aihe mikä tahansa?
[/quote]
No jostain Filosofian puutarhasta paistaa akateemisuus pitkälle. Ehkä vähän turhankin pitkälle. Kuka jaksaa lukea vapaa-aikanaan pitkiä sepustuksia ties mistä?
Tinkerbella-blogi. On akateeminen nainen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:58"]
[/quote]
No jostain Filosofian puutarhasta paistaa akateemisuus pitkälle. Ehkä vähän turhankin pitkälle. Kuka jaksaa lukea vapaa-aikanaan pitkiä sepustuksia ties mistä?
[/quote] älyköt jaksaa. Itse luen OsmoSoinivaaran blogia ja useita uusi Suomi -lehdessä. Ei mulla ole aikaa lukea jotain blogimattoblogia tai käsveskablogia. Niitä on 12 tusinassa ja ne tyhjiä!
Olet väärässä. Luet hyvin yksipuolisesti blogeja. Ammatti-ihmisillä on ammattiblogit, toisinaan myös harrastuksiin liittyen.
Voin aloittaa, jos lupaat lukea ;) ETK
Olen yliopisto-opiskelija ja bloggaan.
Esim. Xenia opiskelee Helsingin oikiksessa, Mungeli opiskelee muotia Lontoossa korkeakoulussa (?) ja Ps. I love fashion -Linda opiskelee Tukholman kauppakorkeakoulussa. Ja pienempiäkin blogeja löytyy varsinkin kauppakorkeakouluopiskelijoista. Niin joo ja Vilma P.:hän taisi päästä viime vuonna opiskelemaan filosofiaa tms.
ap:lla tosiaan ilmeisen yksipuolinen otanta blogeista, lukee niitä, joista täällä vauva av:lla keskustellaan?
Elätkö ap jossain rinakkaistodellisuudessa?
Itse olen korkeakoulutettu ja pidän pientä, tuntemattomampaa blogia.
Laittakaa sitten linkkejä akateemisten blogeihin, kiitos. Mieluiten sellaisiin, jossa aihepiireinä ei ole ulkonäkö, muoti tai sisustus.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:17"]
Laittakaa sitten linkkejä akateemisten blogeihin, kiitos. Mieluiten sellaisiin, jossa aihepiireinä ei ole ulkonäkö, muoti tai sisustus.
[/quote]
http://jagfickfeeling.blogspot.fi/
http://www.filosofianpuutarha.blogspot.fi/