Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:56"]

Voi herrajee, nuo lapset mitään kärsi hetkellisestä kuvaustuokiosta. Silloin ne kärsii, kun tukitte niitä bumboihin, hyppykiikkuihin, kantoreppuihin... järki käteen mammat!

[/quote]

 

Miten vauva kärsii kantorepussa?

Vierailija
22/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:56"]

Voi herrajee, nuo lapset mitään kärsi hetkellisestä kuvaustuokiosta. Silloin ne kärsii, kun tukitte niitä bumboihin, hyppykiikkuihin, kantoreppuihin... järki käteen mammat!

[/quote]

Vastasyntynyttä ei laiteta noihin. Minustakin outoa antaa oma vauvansa tuollaiseen, useimmat kai haluavat bondata vastasyntyneen kanssa rauhassa. Mutta somia kuvia olivat. Kateuskorttia en tässä ymmärtänyt, valokuvaajalleko tässä olisi pitänyt olla kateellinen? Itselläni on kaksikuinen vauva, joten en ole äideillekään kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nuo muka oikeasti olla jonkun mielestä suloisia :o? Oma reaktioni oli sekoitus ällötystä (hitto mitä kurttunahkakasoja) ja ihmetystä (miksi vauvoja on pitänyt vääntää noin, ihan kuin olisivat kuolleita vai miten ne pysyy muka noissa asennoissa).

Vierailija
24/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, mutta laadukkaita kuvia.

Vierailija
25/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Olen kyllä viimeisilläni raskaana, että lähinnä odottelen, josko tämä oma vain nyt tulisi vain ulos pian. 

Mutta kuvat oli kivoja. Pitääkin muistaa itse ottaa kuvia, kun vauva on pieni vaikka hieman tuohon tyyliin. 

Vierailija
26/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule vauvakuumetta! Paremminkin vastareaktio! Itsellä kolme pientä pyörii ympärillä, nuorin 8 kk, tähän päälle iso rakennusprojekti ja pikkuisen aviokriisiä, niin ei kiitos enää vauvoja. Pari viikkoa sitten tein kädet täristen raskaustestin ja tuuletin villisti, kun näytti negaa... Jihuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia minusta. Tuskin se vauva noissa kärsii, kertoohan sen jo vauvan ilmekin kun ei edes herää kun kuvia otetaan :) Ihme niuhoja ootte :) Ja vauvakuumetta on jo omasta takaa joten kyllähän suloiset kuvat liikuttavat.

Vierailija
28/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Ei ole tullut mistään muustakaan, mutta ei ainakaan noista. Epämiellyttävää katsottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:40"]

Ihania kuvia minusta. Tuskin se vauva noissa kärsii, kertoohan sen jo vauvan ilmekin kun ei edes herää kun kuvia otetaan :) Ihme niuhoja ootte :) Ja vauvakuumetta on jo omasta takaa joten kyllähän suloiset kuvat liikuttavat.

[/quote]

 

En mä ajattele, että kärsii, mutta en siitä huolimatta pidä siitä, miltä nuo luonnottomat poseeraukset näyttävät. Vauvat on söpöjä ihan omissa asennoissaan, ei tarvitse nojata käsiin noin. Mun mielestä esim. Milas Daydream's -kuvat olivat söpöjä, ja noistakin kuvista ne, joissa vauvat ovat luontevammissa asennoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme