Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilmottaudun työkkäriin

Vierailija
04.08.2014 |

Ja jos saan töitä....pistäisikö lapsen päiväkotiin varmuuden vuoksi vai vasta sitten kun tiedän saanko töitä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka nopeasti kaupunki on ns. velvollinen antamaan lapselle pk-paikan? Ap

Vierailija
2/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa kannattaa aloittaa päivähoito, koska ryhmät muodostuvat silloin. Paikkoja haetaan huhtikuun loppuun mennessä.

Missä on lapsen etu suunnitelmissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäriin ilmoittautumisella ei ole mitään tekemistä työnsaannin kannalta. Se antaa vain lausunnon työttömyyskorvausta varten, ja ehkä ilmoittaa MOL:n tai siis nykyisen te:n sivuilla avoimista paikoista, jos et itse ymmärrä katsoa niitä.

Mutta vastaus kysymykseen: hae sitä paikkaa heti, ja laita ainakin osa-aikahoitoon jotain 10 pv/kk. Se voi olla helpompi vaihtaa kokoaikapaikaksi kuin saada hyvin lyhyellä varoitusajalla uusi paikka. Minun lapseni olivat osa-aikahoidossa kaiken aikaa, kun olin työtön. Oli helppo lähteä sitten kun tuli kutsu sijaiseksi "kuinka nopeasti pääset", kun sattui olemaan lapsilla hoitopäivä.

Vierailija
4/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen etu: Koska on vielä pieni niin koen että mitä pidempään voi olla kotona sen parempi...

Vierailija
5/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat töitä

Vierailija
6/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi suunnittelet töihin menoa sitten??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aika kyllä kuulostaa hyvältä myös ...ap

Vierailija
8/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on jo pakko jotta leipää tulisi pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vk on se aika jolloin pitää järkätä hoitopaikka, mutta se järkätään sieltä missä on tilaa, eli voi olla toisella puolella kaupunkia

Vierailija
10/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on suunnitelmallisuus??? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok...eli lapsi pääsee sitten osa-aikaiseksi...ikää lapsella 2v10kk

Vierailija
12/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmallisuus on kateissa myönnän mutta jotain on nyt tehtävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit myyntiin.

Vierailija
14/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista muutamalle ja muille ... Ei mitään - ap

Vierailija
16/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hakenut lapselle paikkaa ajoissa??? Voisi nyt harjoitella ja sinä keskittyä työnhakuun.

Vierailija
17/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin asiaan vasta nyt (Kärsin masennuksesta) turha jossitella enää, tilanne on nyt tämä eikä muuksi muutu. ap

Vierailija
18/18 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama ei töitä niin vaan saa ja kun ei ole hoitopaikkaa vältät työkkärin paskayllärit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän