Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule.

Vierailija
2/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, en ole mikään suuri vauvojen ystävä ja yksi oma sellainen vain vahvisti käsitystä siitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Valokuvissa 99% vauvoista näyttää vanhoilta miehiltä, söpöys tulee vasta siitä jos näkee livenä itselle tärkeän ihmisen vauvan.

Vierailija
4/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 09:36"]Ei tule, en ole mikään suuri vauvojen ystävä ja yksi oma sellainen vain vahvisti käsitystä siitä :D

[/quote]

Tähän että onneksi lapset kasvaa. Leikki-ikäiset on hurmaavia :)

Vierailija
5/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta pari noista oli ihan söpöjä.

Vierailija
6/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö...ei todellakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, siis oikeasti, vastasyntynyt uninen vauvareppana on väännelty kummalliseen asentoon ja läntätty pääähän  omituinen myssy. Minussa se herättää sellaista tätimäistä närkästystä, että vauvojen kuuluu saada kasvurauha ja unirauha, eivät he ole mitään esineitä. Jos noi vauvat olisi puettu mukavan lämpimästi ja pistetty nukkumaan rauhassa omiin sänkyihinsä, niin sitten noita kuvia olisi kiva katsella. En ole ikinä ymmärtänyt sitä, miksi just se avuttomin pieni elävä olento, olkoon eläin tai ihminen, pitää saada näyttämään jotenkin erityisen hassulta tai söpöltä kuvaajan mieliksi. Nehän ovat jo hellyttäviä ihan ilman mitään rekvisiittaakin.

Vierailija
8/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Vauvakuume tulee, kun katson omastani ilmeikkäitä tilannekuvia. Nämä ovat liian steriilejä tai esineellistettyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, ärsyttää tollanen avuttomien pikkusten vääntely eri asentoihin. Joo ovathan ne tuollaisissa asennoissa kohdussakin, mutta ei tarvitse enää vääntämällä vääntää enää kohdun ulkopuolella.

T: äiti ja tyttö 1kk

Vierailija
10/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Minua lähinnä ihmetyttää miksi pitää väännellä vauvaa hassuihin asentoihin ihan kuin jotain nukkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ole koskaan ollut vauvakuumetta.

Vierailija
12/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, täähän on tää trendi että vauvoja survotaan kukkaruukkuihin ja harsopusseihin ja lisätään kaikenlaista härpäkettä,kun ovat vielä niin pieniä että eivät vielä osaa edes protestoida, ja sitten otetaan siitä tällainen persoonallinen kuva. Että oikeesti tää meidän vauva ei oiskaan vauva, vaan tällainen hassu perhonen/leppäkerttu/toukka/mikälie, ai että söpöä että sain tällaisen elävän nuken itselleni!

 Odotan innolla sitä trendiä, että perheen vanhimmat, joista ois siis kiva jäädä jotenkin siistimpi muisto kuin hiljalleen rappeutuva keho ja muistamaton mieli, raahataan myös stailauskuviin. Siitä vaan otetaan se dementikkoreiska pois pyörätuolista ja istutetaan se ikivanhan mopedin selkään että tää tässä nyt vähän kuin cruisailis kuten nuorena miehenä ja pistäkääpä teipillä se roikkuva suupieli ylöspäin ja muokataan sitten tää ällistynyt ilme vähän paremmaksi myöhemmin. Ja tää Rauha tässä, pissantuoksuisena, oiskin muka oikeasti fiftarimekossa menemässä lavatansseihin, nostetaanpas nosturilla vähän ylemmäs, tää vähän kuin leijuis jo tässä ilmassa kun se ois niin innoissaan ja onnellinen. Muokataan taas sitten vähän tätä kuvaa ja pistettäiskö vielä peruukki päähän. No nyt tuli söpö kuva, hyvä tyttö Rauha, tätä kelpaa sukulaisten facebookissa sitten ihastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt olko noin kateellisia, ihania nuo kuvat ovat!

Vierailija
14/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 11:39"]Noh, täähän on tää trendi että vauvoja survotaan kukkaruukkuihin ja harsopusseihin ja lisätään kaikenlaista härpäkettä,kun ovat vielä niin pieniä että eivät vielä osaa edes protestoida, ja sitten otetaan siitä tällainen persoonallinen kuva. Että oikeesti tää meidän vauva ei oiskaan vauva, vaan tällainen hassu perhonen/leppäkerttu/toukka/mikälie, ai että söpöä että sain tällaisen elävän nuken itselleni!

 Odotan innolla sitä trendiä, että perheen vanhimmat, joista ois siis kiva jäädä jotenkin siistimpi muisto kuin hiljalleen rappeutuva keho ja muistamaton mieli, raahataan myös stailauskuviin. Siitä vaan otetaan se dementikkoreiska pois pyörätuolista ja istutetaan se ikivanhan mopedin selkään että tää tässä nyt vähän kuin cruisailis kuten nuorena miehenä ja pistäkääpä teipillä se roikkuva suupieli ylöspäin ja muokataan sitten tää ällistynyt ilme vähän paremmaksi myöhemmin. Ja tää Rauha tässä, pissantuoksuisena, oiskin muka oikeasti fiftarimekossa menemässä lavatansseihin, nostetaanpas nosturilla vähän ylemmäs, tää vähän kuin leijuis jo tässä ilmassa kun se ois niin innoissaan ja onnellinen. Muokataan taas sitten vähän tätä kuvaa ja pistettäiskö vielä peruukki päähän. No nyt tuli söpö kuva, hyvä tyttö Rauha, tätä kelpaa sukulaisten facebookissa sitten ihastella.

[/quote]

"Hyvä tyttö Rauha" :D:D Kiitos piristyksestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nuo alun kuvat ei ole kivoja. En tykkää noista kuvista, joissa vauva nojaa käsiinsä. Hatut ja muu rekvisiitta on ihan fine, mutta musta on jotenkin ikävää, että vastasyntynyt väännetään outoon asentoon. Ihme trendi. Vastasyntynyt vauva on ihastuttava ja ihmeellinen sellaisena kuin on, en ymmärrä tuon asennon ideaa. Lopun kuvat ovat parempia, mutta se, missä koko vartalo on jossain pussissa, on kyllä... outo. Mieluummin näkisin kuvia, joissa kuvaaja tavoittaa vastasyntyneen aidon herkkyyden ja kauneuden, en näitä, joissa söpöys tulee ulkoisista tekijöistä.

 

Eivät aiheuta vauvakuumetta, mulle vauvakuumetta on aiheuttanut vain oma pieni vauva. Nyt mulla on sellainen viimeistä kertaa, saa nähdä, koenko joskus vielä vauvakuumetta.

Vierailija
16/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole koskaann kokenut vauvakuumetta, vaikka minulla oma lapsi onkin. Hän saisi puolestani jäädä ainokaiseksi, mutta mieheni haluaa lisää.

Vierailija
17/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noista kuvista oikeastaan tule, mutta muuten mulla kyllä on vähän vauvakuumeen poikasta :D

Vierailija
18/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule vauvakuumetta. Lasten kuvat eivät vaikuta minuun millään lailla. En kuvaile lasten kuvia koskaan sanoilla söpö tai suloinen, vieraita ihmisiä ovat siinä missä muutkin ihmiset.

Sen sijaan pienten kissanpentujen kuvat vaikuttavat tunteisiini paljon. Ne nostavat elimistöni endorfiinitasoa, naurattavat ja itkettävät. Herättävät halua suojella niitä ihania pentuja, silittää ja koskea pehmoista silkkiturkkia.

Vierailija
19/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajee, nuo lapset mitään kärsi hetkellisestä kuvaustuokiosta. Silloin ne kärsii, kun tukitte niitä bumboihin, hyppykiikkuihin, kantoreppuihin... järki käteen mammat!

Vierailija
20/29 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tosiaan. Vähän samaa mieltä kuin muutkin, ei tuollaisissa asetelluissa kuvissa ole oikein mitään nähtävää. Tai harvoin tuntemattomien kuvissa ylipäätään. Mulla kauneuden/komeuden/söpöyden tuntemukseen vaaditaan myös se, että on joku fiilis sen kyseisen ihmisen persoonallisuudesta. Tuntemattoman kuva jättää yleensä ihan kylmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi