Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytärtäni ahdistaa pituutensa

Vierailija
04.08.2014 |

Surettaa 15-vuotiaan tyttäreni puolesta, hän on 176cm ja valittaa pituudestaan jatkuvasti. Itse olen vain sen 168cm, mutta mieheni 193.

Tytärtä selkeästi ahdistaa varsinkin tuossa iässä, kun on helposti poikiakin pidempi. Jankuttaa, ettei "tälläisenä jättiläisenä" tule poikaystävää saamaan. Puhuu myös siitä, ettei kehtaa käyttää korkoja vaikka niistä pitää.

Alan jo olla hieman kyllästynyt tytön valittamiseen, mutta toisaalta ymmärrän häntä. Mitä sanoisitte hänelle tilanteessani?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 07:25"]Tyttös on vitun kirahvi, kyllä muakin säälittäis katsoa tollasta raukkaa ! :D

[/quote]

Ja sinä olet varmaan 150 senttinen käppänä, jota ei koskaan huomata missään? Tai jos huomataan niin varmaan leveyden takia?

Kirahviksi sanominen on toisaalta kohteliaisuus, koska pitkät jalathan on tiedetysti yksi seksikkäimmistä asioista naisessa.

Vierailija
22/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kersana häpesin pituuttani. Olin luokkamme pisimpiä tyttöjä ja siitä minua kiusattiin kokoajan. Ryhtini meni piloille kun halusin olla kavereiden kanssa saman mittainen. :/

Nykyisin ryhti on kohtalaisen hyvä ja osaan jopa tykätä pituudestani. Enkä edes ole mikään kovin pitkä 172cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mallithan ovat pitkiä. Tavallisen näköisetkin tytöt pääsevät malleiksi muotinäytöksiin, jos ovat pitkiä ja heillä on hyvä kehonhallinta. Ehkä tyttäresi voisi hakea malliksi ja löytää näin positiivista pituudestaan? Pituutensa häpeilyssä on se riski, että alkaa kulkea huonossa ryhdissä sulautuakseen paremmin joukkoon, ja siitä on sitten loppuelämän seuraukset.

Vierailija
24/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Sano sille, että toivottavasti kasvat vielä muutaman sentin.. Niin pääset mallitoimiston listoille! ;) Kyllä ne pojat kasvaa.. Kunhan miehiksi kasvaa! Ja mitäs sitten, vaikka ei kasvaisikaan. On monella kuuluisalla julkiksella lyhyt mies. Ensimmäisenä tulee mieleen Tom Cruise, jolla on aina ollut päätä pidempiä naisia. :)

Vierailija
25/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli tytön ryhdistä! Kyyristely on tosiaan huono asia. Pitkät naiset ovat mielestäni kauneimpia.

Ja noihin mallihommiin ei ehkä kannata sotkeutua ellei ole rautainen itsetunto.

Vierailija
26/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ala-asteella luokan pisin, se oli kamalaa aikaa ja pidin itseäni jättiläisenä. Yläasteella kaikki mun kaverit meni ohi musta :D ja olen siis 170cm, joten mulla oli sitten pitkiä kavereita. Pitkään mulla oli huono ryhti, nyt olen saanut sitä aika paljon paremmaksi. Tyttäresi on tietenkin pidempi kuin mä, mutta tiedän millaista on olla pidempi kuin muut. Mulla muuten mun entinen oikein hyvä ystävä on 190 senttinen nainen, että on niitä kurjempiakin kohtaloita :D

Vierailija
27/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178 cm pitkä nainen. Nyt 45-vuotias. Pituudesta on ollut vain hyötyä. Olen varma, että se on auttanut mm. etenemään urallani. 

Miehiä kyllä löytyy pitkiä. Omani 188 m. Opetat vain tyttösi kantamaan pituuttaan ylpeänä.

Vierailija
28/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että hyvää kannattaa odottaa. Tulevaisuus on pitkällä, näyttävällä naisella hyvä.

Vierailija
29/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa tuon pituinen! Kadehdin pitkiä naisia -olen itse 168cm- ja haluaisin olla yli 175cm. Pitkät ovat upean näköisiä, jos eivät ole lihavia. Miehiä kyllä riittää, ei kaikki suomlaisetkaan uroot ole kääpiöitä, omanikin on 198cm.

Vierailija
30/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan nuoret miehet on niinkin pitkiä, että heidän keskipituutensa on 180-181cm, eli niitä 180-190cm pituisia nuoria miehiä on pilvin pimein. Tuollainen pitkä näyttävä tyttö suorastaan revitään käsistä ja pojat on hulluna noihin kunhan vähän kasvavat henkisesti. Pitkällä naisella on yleensä upea vartalo ja pitkät sääret. Hulluinta tässä maailmassa minusta on välittää siitä mitä joku toinen ajattelee sinusta, varsinkin jos itsellä on asia jota muut kadehtivat ennemmin tai myöhemmin. Sellainen asia pituus on aina, on sitten mies tai nainen. Jos joku lyhyt mies huutelee törkeyksiä, se kertoo vaan siitä miten raskasta hänellä itsellään on lyhyessä varressaan ja itsetunto kellarissa. Sama koskee tietysti lyhyttä naistakin. Tuon pituinen tyttö nykyajan maailmassa ei ole enää mikään poikkeus eikä ihmeellinen asia. Nykyajan ihmiset on pitempiä. Ryhti pitää olla hyvä ja itsetunto kohdillaan. Tuollaisen pitkän tytön kannattaa lähteä treenailemaan vaikka salille, saa muotoa oikeisiin paikkoihin ja itseluottamusta. Kaikenlaisia peppujalkoja ja muita lyhytkasvuisia on nurkat väärällään, mutta pitkät kauniit ihmiset ovat etuoikeutetussa asemassa! Elokuvissa, mainoksissa ja kuvissa kauniit ihmiset on aina pitkiä. Lyhyet ei näytä heidän rinnallaan miltään. Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä!

Mies 185cm

Vierailija
31/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 08:43"]Nykyajan nuoret miehet on niinkin pitkiä, että heidän keskipituutensa on 180-181cm, eli niitä 180-190cm pituisia nuoria miehiä on pilvin pimein. Tuollainen pitkä näyttävä tyttö suorastaan revitään käsistä ja pojat on hulluna noihin kunhan vähän kasvavat henkisesti. Pitkällä naisella on yleensä upea vartalo ja pitkät sääret. Hulluinta tässä maailmassa minusta on välittää siitä mitä joku toinen ajattelee sinusta, varsinkin jos itsellä on asia jota muut kadehtivat ennemmin tai myöhemmin. Sellainen asia pituus on aina, on sitten mies tai nainen. Jos joku lyhyt mies huutelee törkeyksiä, se kertoo vaan siitä miten raskasta hänellä itsellään on lyhyessä varressaan ja itsetunto kellarissa. Sama koskee tietysti lyhyttä naistakin. Tuon pituinen tyttö nykyajan maailmassa ei ole enää mikään poikkeus eikä ihmeellinen asia. Nykyajan ihmiset on pitempiä. Ryhti pitää olla hyvä ja itsetunto kohdillaan. Tuollaisen pitkän tytön kannattaa lähteä treenailemaan vaikka salille, saa muotoa oikeisiin paikkoihin ja itseluottamusta. Kaikenlaisia peppujalkoja ja muita lyhytkasvuisia on nurkat väärällään, mutta pitkät kauniit ihmiset ovat etuoikeutetussa asemassa! Elokuvissa, mainoksissa ja kuvissa kauniit ihmiset on aina pitkiä. Lyhyet ei näytä heidän rinnallaan miltään. Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä!

Mies 185cm

[/quote]

Tämä oli kyllä ihana tsemppi 16v/177cm tytölle, kiitos!!(:

Vierailija
32/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI naiset saavat poikaystävän, sillä miehiä on merkittävästi enemmän kuin naisia.

Kerro tämä tilastollinen fakta tyttärellesi.

Vierailija
33/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain 172, lukioluokkani tytöt, kahta poikkeusta lukuunottamatta, olivat samoissa mitoissa.

Vierailija
34/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että ei seksi ja kumppanin saaminen ole mikään perustarve. Ilmankin voi elää. Niinhän lassukoillekin sanotaan, kun mikropeniksen tai 160-senttisen kropan takia eivät saa naista.

Vierailija
35/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 18-vuotias 180cm pitkä nuori nainen, ja oon ollut pisimpiä lähes koko ikäni. Mäkin häpeilin mun pituutta, ja seisoin jotenkin epäryhdikkäästi aina. Kuitenkin joskus ysiluokalla luokalla mun mummon sanat muutti mun ajatustapaa. Se sanoi, että pitkät, ryhdikkäät naiset ovat näyttävimpiä ja kauniimpia mitä hän, ja monet muut, tietää. Siitä lähtien olen ollut tosi ylpeä pituudestani, olen aina ryhdikäs ja juhlatkin menee korkeet korot jalassa!

Vierailija
36/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 06:58"]Ja tyttö siis normaalipainoinen ja kaikkien mielestä kaunis, pituus vaan häntä kismittää. Kurja katsoa vierestä kun toinen ahdistuu vaikka muitten tyttöjen kanssa jotka ovat kaikki alle 170. Surullista.

-ap

[/quote]

ei voi olla totta. Ihan normaali pituus. Itse olen 175 enkä ole koskaan kärsinyt.

Vierailija
37/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se johonki mallikouluun. Luulis miesrintamalla puhaltaa uudet tuulet, kukapa ei haluais mallityttöystävää, olipa kuinka pitkä tahansa!

Vierailija
38/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän hieman miltä murrosikäisistä pitkistä tytöistä tuntuu, varsinkin jos kaikki kaverit on lyhyempiä. Jos on joku pitkä ystävätär niin se auttaa hieman vaikeimman yli. Naisella toki asia voi olla vielä arempi kuin itselleni, mutta kerron silti tarinani, jos siitä jollekin jotain iloa on. Ainakin viihdettä,parhaimmillaan! ;)

Itse häpesin pituuttani kouluaikoina. Yhdeksännellä luokalla olin vasta 180cm, mutta tosi laiha joka korosti pituuttani. Parhaat kaverini olivat n.170cm pitkiä ja tunsin itseni aina joukon hongankolistajaksi, vaikka en edes ollut mikään erikoisen pitkä. Myöhemmin kaveritkin kasvoivat, mutta olin aina n.10cm heitä pitempi ja se todella ahdisti minua. Muitakin pitkiä poikia koulussa oli, mutta kaverijoukossani kulkiessa se ei lohduttanut. Todella moni pojista oli yläasteella melko lyhyitä, veikkaisin, että 160-175cm pitkiä. Useimmat jotka kasvoivat pitkiksi, kasvoivat vasta yläasteen jälkeen. Kävelin kyyryssä ja kavereiden kanssa hengaillessa nojailin seinää ikäänkuin lyhentääkseni itseäni. Halusin, että kenkäni ovat niin matalapohjaiset kuin kaupasta löytyy ja vaatteet piti olla tietynmallisia, etteivät ne korosta pituuttani. Tosi typerää, näin jälkikäteen mietittynä. Kaverini usein puhuivat hieman vähättelevään sävyyn pitkistä ihmisistä ja se söi itsetuntoani. Nuorena ihminen voi olla tosi herkkä puheille ja se oli kovaa aikaa mulle. Kateellisiahan ne kundit oli ja pari niistä jotka jäivät 170cm pitkiksi tumpeiksi on nykyään kaikenlisäksi mahakkaita. Sellaista ongelmaa mulla ei ole koskaan ollut.

Ammattikoulun ekalla olin 183cm ja silloin muut pojat olivat jo ottaneet kiinni. Tosi moni oli 180cm tuntumassa luvun molemmin puolin. Kasvoin vielä 18-19 vuotiaana ja armeijassa mitattiin luku 185cm. Olen jo yli kolmen kympin ja pituus ei häiritse yhtään. Päinvastoin olen tyytyväinen siitä, että kasvoin pitkäksi mieheksi. Tosin ajattelen niinkin, että nykymaailmassa en ole mikään erikoisen pitkä, koska ihmisten keskipituus on kasvanut niin paljon. Kuljen ylpeänä pää pystyssä ja saan jatkuvasti kehuja naisilta sekä miehiltä, mutta en koskaan pituudestani. Sitä tuskin noteerataan mitenkään! Lyhyemmät miehet ovat usein todella kateellisia. Treenailen myös salilla ja aina jonkun todella pumpatun lyhyen kundin kävellessä ohi tunnen miten se ottaa heidän itsetuntonsa päälle. Vaikka lihaksia olisi kuinka niin pituutta ei voi saada ostamalla, treenaamalla tai millään konstilla. Arvostan silti kaikkia ihmisiä ja varsinkin niitä lyhyitäkin, joilla on itsetunto niin kunnossa että eivät anna pituutensa häiritä. 

Upeita pitkiä julkkisnaisia jenkeistä. Kyllä kelpais ;)

http://www.imdb.com/list/ls000300811/

Vierailija
39/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 06:58"]

Ja tyttö siis normaalipainoinen ja kaikkien mielestä kaunis, pituus vaan häntä kismittää. Kurja katsoa vierestä kun toinen ahdistuu vaikka muitten tyttöjen kanssa jotka ovat kaikki alle 170. Surullista.

-ap

[/quote]

176 cm ei ole mikään ylipitkä, mielestäni turha murhe. Ei taida olla mitään muuta ulkonäkö surtavaa.

Vierailija
40/65 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 07:20"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 07:02"]Tuo on kaikista pahin ikä, kun poikien kasvuspurtti tulee vasta juuri lukiota edeltävänä kesänä. Sitten kaikki muuttuukin kerta heitolla, kun vihdoin saa katsoa muita silmiin samalla tasolla ja välillä tuntea itsensä jopa lyhyeksi.

Olen itse 178cm nainen ja muistan tuon iän ainoana hetkenä, kun olisin voinut muutamasta sentistäni luopua - en enää koskaan sittemmin. Raamikkaita miehiä on ollut riittämiin (jos sen näkee huolenaiheena, niin suotta!) ja kun pituutensa kantaa hyvin ja pysyy sopusuhtaisena, niin huomaa, että sitä erottuu vain edukseen :)

Ps. Voit vielä lohduttaa tyttöäsi, että pituuden ja älykkyyden väliltä on löydetty positiivinen korrelaatio, eli luultavasti hän on myös keskimääräistä fiksumpi ;)

[/quote]

Joo ei tule pojilla enää tuossa vaiheessa kavupyrähdystä. Se sijoittuu keskimäärin yläasteen alkupuolelle ja lukion aikana kasvetaan enää mitä kasvetaan.

[/quote]  pojat saattaa kasvaa 20 ikävuoteen asti, oma poika 17 vee ja 182

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi