Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jolla ei ole

Vierailija
03.08.2014 |

Facebook,Twitter, instragram ym. tilejä/kuvia netissä? Olen itse 25v naimisissa oleva 1 lapsen äiti helsingistä. Uudet tutut ihmettelee tätä ja pitää omituisena kun en ole missään sosiaalisessa mediassa. Onko tämä harvinaista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha instagram****

Ap

Vierailija
2/14 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään ole :) e ymmärrä niitten päälle. en koe että jään mistään paitsi

t. myös yhden lapsen äiti, tosin 26v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään. Elämässä muutakin sisältöä. N35

Vierailija
4/14 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään tilejä noissa ja hyvin pärjään ilmankin. Mun miehelläkään ei ole.

Olen jo 32v kahden lapsen äiti

Vierailija
5/14 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on vain facebook, enkä tiedä teenkö silläkään sinällään mitään. Ehkä ilman sitä voisin tyytyväisenä paheksua mokomaa kaikkien asioiden jakamista, ja teeskennellä että joku olisi kiinnostunut minunkin asioistani. Sieltä kuitenkin näen ettei ketään kiinnosta, mutta tiedänpä suurin piirtein sukulaisten kuulumisia.

Minun ikäluokassani kuitenkaan en usko olevan aivan tavatonta ettei noita tilejä ole, mutta hiukan nuorempien kohdalla jo hitusen ihmettelen.

Kokemus kun on se että ne joilla ei ole, eivät myöskään omista tietokonetta tai käytä ehkä nettiä yleensäkään, eivätkä myöskään osaa. Niitäkin vaikuttaa vielä olevan ikäluokassa 30-50v.

Vierailija
6/14 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain ask.fm-profiili.

T. 17 v. tyttö

Vierailija
7/14 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tilejä netissä

Vierailija
8/14 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö teitä jolla on koko elämä esillä netissä ja yhdellä silmäyksellä näkee työpaikkanne, lapsenne kuvat, puolisonne, missä menette, harrastukset, missä käytte ,ystävänne (paljous/vähyys) että jotkut ei paljasta itsestään mitään?

Vierailija
9/14 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ikinä ollu. T: N26

Vierailija
10/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:37"]Ärsyttääkö teitä jolla on koko elämä esillä netissä ja yhdellä silmäyksellä näkee työpaikkanne, lapsenne kuvat, puolisonne, missä menette, harrastukset, missä käytte ,ystävänne (paljous/vähyys) että jotkut ei paljasta itsestään mitään?

[/quote]

Ei

Vierailija
12/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään profiileja netissä. N37

Vierailija
13/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on facebook, mutta en jaa sinne kaikkea mahdollista tietoa itsestäni. Kirjoitan silloin kun jotain isompaa tapahtuu elämässä ja pidän yhteyttä kauempana asuvien ystävien ja sukulaisten kanssa. Lapsestani en laita kuvia. Jotkut ovat kyselleet, miksi en laita kuvia lapsesta ja luulevat sen olevan jotenkin erikoinen. Haluan vain suojella häntä. Ja ei todellakaan ärsytä sellaiset jotka eivät jaa kaikkea kaikkien kanssa, jokaisen oma valinta mitä elämästään haluaa julkisesti jakaa.

Vierailija
14/14 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla ei ole mitään profiileja netissä, pidän teitä fiksuina ihmisinä. Pitkään välttelin itsekin, enkä edelleenkään koe niitä millään lailla välttämättömiksi tai edes tarpeellsiksi osiksi elämääni. Olen kuitenkin sellaisella alalla, että asia alkoi häiritä työelämääni siinä määrin, että lopulta liityin facebookiin ja twitteriin. En ole kauhean aktiivinen, mutta nyt sentään vältyn iänikuiselta "miksi et ole siellä?" -kyselyltä. Olen sitä mieltä, että maailma oli kivempi paikka ennen sosiaalista mediaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi