Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kyllästynyt elämään

Vierailija
20.10.2024 |

Näin 38-vuotiaana kaikki on tasapaksua ja tylsää, mikään ei enää innosta tai hätkäytä. Työelämä on raakaa kilpailua ja selkäänpuukotusta, olen turtunut jopa kestämään sitäkin. Ei innosta enää matkustaa uusiin maihin, koska ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia. Seksi on tasapaksua paineiden purkamista. Kaikki on nähty, niin moneen kertaan nähty!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset lähinnä rasittavat. Turhaa draamaa, kiusaamista, itsekästä paskaa. Ei kiinnosta, en jaksa kuunnella. 

Vierailija
2/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa hengellinen kanava,se on sinulle uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat. Itsesuggestiota se on, monet uskonnolliset johtohahmot ovat psyko p a a tteja. -ap

Vierailija
4/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt, matkustus ja seksiin perustuva parisuhde. Siinä siis stereotyyppiheteron koko identiteetti. Ei ihme, että masentaa. Kukaan tervejärkinen ei tuolle polulle edes lähde.

Vierailija
5/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos fantasioisit?

Vierailija
6/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se elämä on.   Välillä joutuu alamäkeäkin kulkea.     Mutta

älä nyt lannistu vielä,  kun olet nuorikin.

Vierailija
7/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole travelleri ilmeisesti sielultasi, etkä oikeestaan välitä seksistä myöskään, työ on suorittamista...hoh..hmm mitä tässä voisi tehdä? sulla on jotain varmasti mistä tykkäät aidosti,eikö?tee siitä samalla ammatti ja elanto jos mahdollista.

Vierailija
8/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat. Itsesuggestiota se on, monet uskonnolliset johtohahmot ovat psyko p a a tteja. -ap

Se on kuitenkin keino päästä olotilastasi pois. Ota tai jätä. Ei tarvitse seurata ketään johtohahmoja edes.

Vierailija
9/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Vierailija
10/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Miehet tekevät tarpeitaan toisiinsa. 

Homolandia.

Vierailija
11/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt elämään sisältöä luonnon pienien ja suurien ihmeiden ihmettelystä. 

"On vain kaksi tapaa elää: niin, että mikään ei ole ihmeellistä tai niin, että kaikki on ihmeellistä."

Mä valitsen jälkimmäisen. 

Toinen hyvin tärkeä asia mulle on merkityksellinen työ. Ja kolmas tietenkin rakkaat ihmiset ja yhdessäolo heidän kanssaan.

Kuulostat masentuneelta. Itse olen päässyt masennuksesta eroon pitkän terapian avulla. Toki se välillä vieläkin nostelee päätään. Avainasemassa on mulla ollut hermoston rauhoittaminen ja asioiden hyväksyminen. Olen päättänyt vain kellua elämän virrassa, toki vähän sopivasti kellunnan suuntaa ohjaillen. Mutta olen lopettanut vuosikausia harrastamani kontrollin ja räpiköinnin. Pyrin kohti asioita, jotka tuovat mielenrauhaa ja jätän vähemmälle ne, jotka sitä vievät. 

Vierailija
12/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kiertää kehässä isossa ja pienemmässä mittakaavassa. Lisäännyt ja kuolet, maapallo syntyy ja kuolee, aurinko romahtaa ja maapallo katoaa sen romahduksesta syntyvään mustaan aukkoon, kuten kaikki edelliset ja tulevatkin maapallot :)

Vierailija
13/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmislajin kapasiteetti ei riitä havaitsemaan minkä älykkäämmän lajin tuotantoeläimiä olemme maapallolla kuten lehmät navetassa. Syömme, parittelemme, sikiämme, kuolemme - juuri kuten meidän halutaankin.

Vierailija
14/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut ihmiset lähinnä rasittavat. Turhaa draamaa, kiusaamista, itsekästä paskaa. Ei kiinnosta, en jaksa kuunnella. 

Älä sitten tee lisää muita ihmisiä.

Vierailija
15/15 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valitat? Joku on sentään halunnut harastaa seksiä kanssasi ja sinulla on ollut varaa matkustella ja olet töissä. Monella ei ole mitään noista joten lopeta ruikuttaminen.