Taitaa olla lopun alkua meidän avioliitossa..
Riidellään jatkuvasti. Tai minä hermostun jatkuvasti miehen itsekkääseen käytökseen ja mies ei ymmärrä miksi hermostuin ---> riita on valmis. Ja tänäänkin vielä päivällä ajattelin lämpimästi miehestä ja nyt taas mietin eroa:/ Nyt illalla piti siivota asunto tiptop kun ollaan myymässä tätä kämppää ja välittäjä tulee aamulla ottamaan kuvat. Mitä tekee mies: päättää lähteä lenkille kesken siivouksen klo 20 vaikka hommaa olisi vielä ollut. Sanoi hoitavansa loput lenkin jälkeen, mutta ei tehnyt lenkin jälkeen muuta kuin meni suihkuun. Ja minä olen nalkuttava eukko kun en tykännyt tuosta. Ja siis vastaavia esimerkkejä on loputtomiin. Välillä ollaan hyvissä väleissä ja sitten taas räjähtää. Mitä hittoa pitääkö mun lopettaa primolutit kun tuntuu et niiden alottamisen jälkeen mies on ollut super ÄRSYTTÄVÄ! Vai eroko tän ratkaisee. Ok-talo olis tarkoitus ostaa mut en tiedä mitä tästä tulee. Yhteiseloa jo 17v takana.
Kommentit (26)
No kannata nyt minkään siivouksen takia erota. Ota iisisti nainen!
Älä viitti. Me tapeltiin just velociraptoreiden takia. Me ei voida ees tätä vitun leffaa kattoa sekoomatta :D
Jep, sama juttu täällä. Haluaisin erota, mutta meillä on lapsi. Olen vain tajunnut, ettei tuo tuosta muutu/aikuistu, joten se on joko erottava tai jäätävä ja lopetettava valittaminen.
omasta tekstistäsi lainaus heti alusta =
Riidellään jatkuvasti. Tai minä hermostun jatkuvasti miehen itsekkääseen käytökseen ja mies ei ymmärrä miksi hermostuin ---> riita on valmis
eli sinä hermostumalla aiheutat riidat. hengitä syvään ja katso peiliin. ok ?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:28"]
Jep, sama juttu täällä. Haluaisin erota, mutta meillä on lapsi. Olen vain tajunnut, ettei tuo tuosta muutu/aikuistu, joten se on joko erottava tai jäätävä ja lopetettava valittaminen.
[/quote]
jos lopettaisit valittamisen? moni asia voisi jopa muuttua?
Ero ei ratkaise ongelmia. Ekan avioliiton todennäköisyys eroon on joku 47 %, toisen liiton todennäköisyys jo lähelle 60 %. Ja seuraavissa aina enemmän, viidennen liiton 90 %. Joten...
Menkäähän juttelemaan kahdestaan jonkun kolmanne henkilön luo, esim. perheneuvolaan tai parisuhdeterapeutille. Käyttäkää arjessanne minä-viestejä (mua harmittaa, että jätät kaiken siivoamisen minulle) eikä sinä-viestejä (oot ihan kauhean laiska sika, kun et huomioi mua ollenkaan). Kyllä se siitä. :D
Laittaudu, ole hurmaava, hali ja kehu miestäsi, arvosta hänen panostaan, kehaise ulkonäköä, hivele itsetuntoa... Ja katso, mitä tapahtuu. ;)
Ei se välttämättä ole niin yksinkertaista.
kaikista alapeukuista päätellen miesvihaajat ja jätä se sika - emakot ovat löytäneet keskustelun =D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:26"]Älä viitti. Me tapeltiin just velociraptoreiden takia. Me ei voida ees tätä vitun leffaa kattoa sekoomatta :D
[/quote] :D kiitos nauruista! T.ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:30"]omasta tekstistäsi lainaus heti alusta =
Riidellään jatkuvasti. Tai minä hermostun jatkuvasti miehen itsekkääseen käytökseen ja mies ei ymmärrä miksi hermostuin ---> riita on valmis
[/quote] Niin. Mies ei oikeastaan edes osaa riidellä. Tulee suvusta jossa ääntä ei koskaan koroteta. Minä taas olen temperamenttinen..myös tuo kyvyttömyys riidellä raivostuttaa minua. Tiedän kyllä et minun pitäisi hillitä suuttumustani, mutta kun mies sanoo et "rauhotu", niin se on kuin heittäis bensaa liekkeihin:/ t.ap
Lomien jälkeen tulee ero buumi samoin joulun jälkeen tammikuussa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:21"]
Riidellään jatkuvasti. Tai minä hermostun jatkuvasti miehen itsekkääseen käytökseen ja mies ei ymmärrä miksi hermostuin ---> riita on valmis. Ja tänäänkin vielä päivällä ajattelin lämpimästi miehestä ja nyt taas mietin eroa:/ Nyt illalla piti siivota asunto tiptop kun ollaan myymässä tätä kämppää ja välittäjä tulee aamulla ottamaan kuvat. Mitä tekee mies: päättää lähteä lenkille kesken siivouksen klo 20 vaikka hommaa olisi vielä ollut. Sanoi hoitavansa loput lenkin jälkeen, mutta ei tehnyt lenkin jälkeen muuta kuin meni suihkuun. Ja minä olen nalkuttava eukko kun en tykännyt tuosta. Ja siis vastaavia esimerkkejä on loputtomiin. Välillä ollaan hyvissä väleissä ja sitten taas räjähtää. Mitä hittoa pitääkö mun lopettaa primolutit kun tuntuu et niiden alottamisen jälkeen mies on ollut super ÄRSYTTÄVÄ! Vai eroko tän ratkaisee. Ok-talo olis tarkoitus ostaa mut en tiedä mitä tästä tulee. Yhteiseloa jo 17v takana.
[/quote] jätä SE sika
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:30"]omasta tekstistäsi lainaus heti alusta =
[/quote] Niin. Mies ei oikeastaan edes osaa riidellä. Tulee suvusta jossa ääntä ei koskaan koroteta. Minä taas olen temperamenttinen..myös tuo kyvyttömyys riidellä raivostuttaa minua. Tiedän kyllä et minun pitäisi hillitä suuttumustani, mutta kun mies sanoo et "rauhotu", niin se on kuin heittäis bensaa liekkeihin:/ t.ap
[/quote]
eli vika on kyllä sinussa. et osaa keskustella, mitä mies ilmeisesti tuolla rauhoitu-kehoituksellaan
ajaa takaa. muutenkin se puhuminen yleensä tehoaa paremmin kuin nalkutus tai huuto.
Mä erosin ja oon helvetin tyytyväinen, ettei tarvii kuulla sen äijän jatkuvaa märmätystä millon mistäki, nyt ihana rauha, oikeen korvat lepää. Ei sen eron tarvii olla mikään maailman loppu.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:38"]Laittaudu, ole hurmaava, hali ja kehu miestäsi, arvosta hänen panostaan, kehaise ulkonäköä, hivele itsetuntoa... Ja katso, mitä tapahtuu. ;)
[/quote] No tuotakin on kokeiltu monet kerrat ja tuo mun ukko on niin helppo tapaus, ettei tartte kun jalat levittää nii se leijuu 2 päivää pilvilinnoissa. Mut ongelma on se, että sitten kuitenkin tulee taas jossain kohdin ärsyttävien asioiden eskaloituminen ja pam! taas palaa käämi ja ei puhuta toisillemme. T.ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:45"]Lomien jälkeen tulee ero buumi samoin joulun jälkeen tammikuussa.
[/quote] Meillä ei edes ollut yhteistä lomaa kuin reilu viikko. Tosin kyllä siihenkin yksi isompi riita mahtui. T. Ap
Itse lähdin, kun miehen naama vitutti joka ikinen päivä melkein vuoden ajan. Hyvä päätös.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:45"]
[/quote]
eli vika on kyllä sinussa. et osaa keskustella, mitä mies ilmeisesti tuolla rauhoitu-kehoituksellaan
ajaa takaa. muutenkin se puhuminen yleensä tehoaa paremmin kuin nalkutus tai huuto.
[/quote] Osaan kyllä keskustella, mutta siinä vaiheessa kun pinna palaa niin en vain pysty puhumaan hillitysti tms. Pitäisi varmaan päästää tuo mies etsimään sopuisampi nainen. Piruvie kun se 17v sitten väitti tykkäävänsä temperamenttisista naisista. Ja kyllä se mua rakastaa, jostain ihmeen syystä. Varmaan jopa enemmän kuin minä sitä. T. Ap
Kuulostaa tutulta. En tiedä sanoa neuvoja...