Taitaa olla lopun alkua meidän avioliitossa..
Riidellään jatkuvasti. Tai minä hermostun jatkuvasti miehen itsekkääseen käytökseen ja mies ei ymmärrä miksi hermostuin ---> riita on valmis. Ja tänäänkin vielä päivällä ajattelin lämpimästi miehestä ja nyt taas mietin eroa:/ Nyt illalla piti siivota asunto tiptop kun ollaan myymässä tätä kämppää ja välittäjä tulee aamulla ottamaan kuvat. Mitä tekee mies: päättää lähteä lenkille kesken siivouksen klo 20 vaikka hommaa olisi vielä ollut. Sanoi hoitavansa loput lenkin jälkeen, mutta ei tehnyt lenkin jälkeen muuta kuin meni suihkuun. Ja minä olen nalkuttava eukko kun en tykännyt tuosta. Ja siis vastaavia esimerkkejä on loputtomiin. Välillä ollaan hyvissä väleissä ja sitten taas räjähtää. Mitä hittoa pitääkö mun lopettaa primolutit kun tuntuu et niiden alottamisen jälkeen mies on ollut super ÄRSYTTÄVÄ! Vai eroko tän ratkaisee. Ok-talo olis tarkoitus ostaa mut en tiedä mitä tästä tulee. Yhteiseloa jo 17v takana.
Kommentit (26)
No ei se mies enää muutu. Jos et itse muutu ja alistu sovinnolla, hae hyvää suhteesta ja ole onnellinen niistä hetkistä, niin eipä siinä enää kannata pyöriä. Sulla on vain yksi elämä.
Lopeta nalkutus. Jos äijä ei siivoa ni siivoa sinä. Se voi tehä sitten varmaan jotain muuta? Nalkuttaminen ja riitely kuluttaa kaikkien energiaa ihan turhaan. Keep calm.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:04"]
No ei se mies enää muutu. Jos et itse muutu ja alistu sovinnolla, hae hyvää suhteesta ja ole onnellinen niistä hetkistä, niin eipä siinä enää kannata pyöriä. Sulla on vain yksi elämä.
[/quote]
siis mieshän tässä on se alistuja käsittääkseni?
raivopää muija, joka alistaa miestään. mutta huomaa että miesvihaajat ovat taas vauhdissa.
Ehkäpä nuo "pikkuasioista" kiehahtamiset voivat kertoa myös syvemmällä parisuhteen pinnan alla kytevistä ongelmista, oi täydelliset av-vaimot!
No eihän se sun kiivas temperamentti siitä mikskään muutu vaikka miestä vaihtaisit? Ei se vaihtamalla taida parantua. Ärsyttäviä piirteitähän siitä uudestaki ukosta kuoriutuis ja taas ois sama tilanne. Näin ainakin itse ajattelen. Ehkä pitäs opetella hallitsemaan paremmin sitä kiukkua niin siitä seurais helpotusta itsellekin. Helpommin sanottu kuin tehty....
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:30"]omasta tekstistäsi lainaus heti alusta =
Riidellään jatkuvasti. Tai minä hermostun jatkuvasti miehen itsekkääseen käytökseen ja mies ei ymmärrä miksi hermostuin ---> riita on valmis
eli sinä hermostumalla aiheutat riidat. hengitä syvään ja katso peiliin. ok ?
[/quote] Niin. Mies ei oikeastaan edes osaa riidellä. Tulee suvusta jossa ääntä ei koskaan koroteta. Minä taas olen temperamenttinen..myös tuo kyvyttömyys riidellä raivostuttaa minua. Tiedän kyllä et minun pitäisi hillitä suuttumustani, mutta kun mies sanoo et "rauhotu", niin se on kuin heittäis bensaa liekkeihin:/ t.ap
[/quote]
eli vika on kyllä sinussa. et osaa keskustella, mitä mies ilmeisesti tuolla rauhoitu-kehoituksellaan
ajaa takaa. muutenkin se puhuminen yleensä tehoaa paremmin kuin nalkutus tai huuto.
[/quote] Osaan kyllä keskustella, mutta siinä vaiheessa kun pinna palaa niin en vain pysty puhumaan hillitysti tms. Pitäisi varmaan päästää tuo mies etsimään sopuisampi nainen. Piruvie kun se 17v sitten väitti tykkäävänsä temperamenttisista naisista. Ja kyllä se mua rakastaa, jostain ihmeen syystä. Varmaan jopa enemmän kuin minä sitä. T. Ap
[/quote]
tai sitten opettelet ihmis-suhdetaitoja raivoamisen sijaan.
raivoaminen ei ole sama asia kuin temperamentti.