Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.
Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.
Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.
Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.
Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?
Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.
Kommentit (782)
ei oo tullut vastaan mitään apn viittaamaa, ei missään muualla kuin tällä alustalla
No haet ammattiapua tietenkin, kuten muidenkin mielenterveysongelmien kanssa tehdään.
Kuulostat mt ongelmaiselle, eli psykiatriselle mars, pyydä kuukauden suljettua, siitä se eheyrymiene alkaa
No joo on ongelmat. Sanoisin: hanki elämä
No menet tietysti psykiatriselle polille päivystykseen ja lopetat samalla myös tämän paskan kopipastaamisen.
Vierailija kirjoitti:
ei oo tullut vastaan mitään apn viittaamaa, ei missään muualla kuin tällä alustalla
Ja täälläkin "vouhotuksesta" vouhottamista.
Jeesus auttaa, on pelastanut myös näitä t ransuja yms
Minuakin ahdistaa välillä kun sateenkaarta pukkaa ovista ja ikkunoista
Elät varmaan jossain rinnakkaistodellisuudessa. Minä asun Helsingin Kalliossa, jossa on varmaan Suomen tihein seksuaalivähemmistöjen keskittymä. Silti en edes muista, milloin olisin viimeksi nähnyt homo- tai lesboparin kävelevän edes käsi kädessä.
Pridessä niitä näkyi, mutta ei kai sitäkään ole pakko mennä katsomaan, jos erilaisuus kovin ahdistaa.
Erittäin hyvä että sinua ja kaltaisiasi ahdistaa.
Arvostan kirkkoa ja eteenkin naispappeja jotka ovat aktiivisia priden suhteen, he tekevät hyvää työtä, kitkevät ahdasmielisyyttä ja antavat näkyvyyttä sateenkaariväelle.
Niin on ahdistavaa, kaupoissa ei lue enää tyttöjen vaatteet ja poikien vaatteet/asut tai naisten/miesten vaan lasten vaatteet ja aikuisten vaatteet vai lukeeko edes sitä. Ei ole oikein terve henkistä touhua!
Nautit päivittäin normaalista heteroseksistä miehen kanssa, niin alkaa ahdistus helpottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan kirkkoa ja eteenkin naispappeja jotka ovat aktiivisia priden suhteen, he tekevät hyvää työtä, kitkevät ahdasmielisyyttä ja antavat näkyvyyttä sateenkaariväelle.
Toivottavasti kaikki prideläiset parantuisivat sairaudestaan, sairauttahan se on, ei tervettä vaan joillain irstailua!
Älä huoli, kyllä he kompastuvat omaan sukkeluuteensa. Vain muoti-ilmiö mikä kuluttaa happensa loppuun.
Ja persutkin ovat menneet mukaan tähän homppaan. Niillä oli pride-lippu liehumassa vaalimainoksessaan ja sitten ne pride- ja medialorttohomot puolueessa, niitä tulee joka tuutista ja torvesta vaikka kuinka yrittäisi olla näkemättä ja kuulematta. En varmaan kestä enää repeemättä... Ja sitten se dildoo pyllyyn -mies. Luoja meitä armahtakoon.
En itsekään tykkää pride touhuista. Kammottaa että jotkut ihmiset ihan avoimesti viittii liputtaa tämmöisen synnin ja jumalattomuuden puolesta. Eikö näitä pelota tälläinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikki prideläiset parantuisivat sairaudestaan, sairauttahan se on, ei tervettä vaan joillain irstailua!
Siis, jollain jopa irstailua ja vieläpä julkisilla paikoilla.
Ihmisiä on luotu nainen ja mies ja sillä on kyllä selvä tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ja persutkin ovat menneet mukaan tähän homppaan. Niillä oli pride-lippu liehumassa vaalimainoksessaan ja sitten ne pride- ja medialorttohomot puolueessa, niitä tulee joka tuutista ja torvesta vaikka kuinka yrittäisi olla näkemättä ja kuulematta. En varmaan kestä enää repeemättä... Ja sitten se dildoo pyllyyn -mies. Luoja meitä armahtakoon.
Hyi! Siitä persujen dildoo pyllyyn miehestä löytyy videokin, missä se "ottaa sisään".
Sanoisin että ole hyvilläsi, sillä ihminen jota tämä ei ahdista, on paatunut.
Montaako kertaa ajattelit spämmätä tätä(kin) typerää kirjoitustasi ap? Poistohan se olisi.