Kotona vaalennetut hiukset - kuva
Tuntuu että silmä jo sekoaa, enkä osaa sanoa kuinka keltainen tämä on, eli vieläkö vaalennan vai annanko levätä ja myöhemmin jotain. Kuvanlaatu ei hyvä, mutta otettu luonnon valossa, ei keinovaloja ollenkaan päällä.
http://aijaa.com/xVImCW
Kommentit (31)
itse ostin sitä jostain parturiketju-liikkeestä, en muista sen paikannimeä. oon kokeillu tosi monia hopeashampoita mutta se fudge on ehdottomasti paras, iso ja riittoisa pullo, hinta oli muistaakseni 20-30 euroa. se on ihan yleinen merkki noissa parturiliikkeissä, varmasti löydät jostain!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:18"]
itse ostin sitä jostain parturiketju-liikkeestä, en muista sen paikannimeä. oon kokeillu tosi monia hopeashampoita mutta se fudge on ehdottomasti paras, iso ja riittoisa pullo, hinta oli muistaakseni 20-30 euroa. se on ihan yleinen merkki noissa parturiliikkeissä, varmasti löydät jostain!
[/quote]
Kiitos! -ap
Mielestäni oli nätti väri. Mutta mistä minä tiedän, en ole IKINÄ värjännyt hiuksia. Ei edes raitoja tai mitään. N20
Minä kyllä vaalentaisin puhtaampaan vaaleaan. Mun makuuni ihan liian pissankeltainen.,
Wella color fresh sävyssä 9/17! Itselläni tuli aivan hopeiset hiukset, alussa jopa hieman sinertävät :D Onnekseni hopeisuus kuitenkin lähti muutamilla tehopesuilla, jonka jälkeen tulos oli ihanan tuhkanvaalea
Mene kampaajalle ja laita puhtaampaa vaaleaa ja tuhkaan menevää tai jotain niin tulee sellainen aito pellavapää joka on kaunis. Tuo on vähän sellainen likaisen vaalea tai keltainen.
Näytti lähinnä oranssilta mun silmiin.
En kyllä uskaltaisi enää tehdä mitään ainakaan moneen viikkoon. Vaikka onkin yllättävän hyvin tähän asti kestäneet. Näillä keleillä kun aurinkokin vaikuttaa.
Joskus aikoinaan käytin samassa tilanteessa sitruunan mehua. Pusersin useammasta sitruunasta mehun ja sekoitin veteen ja huljuttelin hiuksia vadissa siinä sitruunavedessä. Toimi nopeammin ja paremmin kuin hopeashamppoo jota olin myös kokeillut. En enää muista mistä olin tuon idean lukenut.
Mä itse värjäsin ja kerran tyli sellanen neonkeltasen kusisen värinen, ostin ihan tummanliillaan hopeas shampoon, niissäkin on eroja, nyt mulla on klick merkkinen todella tiukkaa tavaraa. Tätä sitten levittelin kuivaan tukkaan annoin vaikuttaa 10min. Kostutin hieroin ja pesin, ihan uskomatonta mutta parin tälläsen pesun jälkeen tukasta tuli lähes platina blondi. Suosittelen kokelemaan. Jos värjäät uudestaan se ei todennäköisesti muuta sävyä mitenkään, senkin olen kokeillut jossain vaiheessa se tukka ei enään ota vaaletakseen.