Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona vaalennetut hiukset - kuva

Vierailija
03.08.2014 |

Tuntuu että silmä jo sekoaa, enkä osaa sanoa kuinka keltainen tämä on, eli vieläkö vaalennan vai annanko levätä ja myöhemmin jotain. Kuvanlaatu ei hyvä, mutta otettu luonnon valossa, ei keinovaloja ollenkaan päällä.
http://aijaa.com/xVImCW

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse värjäsin ja kerran tyli sellanen neonkeltasen kusisen värinen, ostin ihan tummanliillaan hopeas shampoon, niissäkin on eroja, nyt mulla on klick merkkinen todella tiukkaa tavaraa. Tätä sitten levittelin kuivaan tukkaan annoin vaikuttaa 10min. Kostutin hieroin ja pesin, ihan uskomatonta mutta parin tälläsen pesun jälkeen tukasta tuli lähes platina blondi. Suosittelen kokelemaan. Jos värjäät uudestaan se ei todennäköisesti muuta sävyä mitenkään, senkin olen kokeillut jossain vaiheessa se tukka ei enään ota vaaletakseen.

Vierailija
22/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin sitä jostain parturiketju-liikkeestä, en muista sen paikannimeä. oon kokeillu tosi monia hopeashampoita mutta se fudge on ehdottomasti paras, iso ja riittoisa pullo, hinta oli muistaakseni 20-30 euroa. se on ihan yleinen merkki noissa parturiliikkeissä, varmasti löydät jostain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:18"]

itse ostin sitä jostain parturiketju-liikkeestä, en muista sen paikannimeä. oon kokeillu tosi monia hopeashampoita mutta se fudge on ehdottomasti paras, iso ja riittoisa pullo, hinta oli muistaakseni 20-30 euroa. se on ihan yleinen merkki noissa parturiliikkeissä, varmasti löydät jostain!

[/quote]

Kiitos! -ap

Vierailija
24/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oli nätti väri. Mutta mistä minä tiedän, en ole IKINÄ värjännyt hiuksia. Ei edes raitoja tai mitään. N20

Vierailija
25/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä vaalentaisin puhtaampaan vaaleaan. Mun makuuni ihan liian pissankeltainen.,

Vierailija
26/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wella color fresh sävyssä 9/17! Itselläni tuli aivan hopeiset hiukset, alussa jopa hieman sinertävät :D Onnekseni hopeisuus kuitenkin lähti muutamilla tehopesuilla, jonka jälkeen tulos oli ihanan tuhkanvaalea

Vierailija
27/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kampaajalle ja laita puhtaampaa vaaleaa ja tuhkaan menevää tai jotain niin tulee sellainen aito pellavapää joka on kaunis. Tuo on vähän sellainen likaisen vaalea tai keltainen.

Vierailija
28/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat

Vierailija
29/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti lähinnä oranssilta mun silmiin.

Vierailija
30/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi enää tehdä mitään ainakaan moneen viikkoon. Vaikka onkin yllättävän hyvin tähän asti kestäneet. Näillä keleillä kun aurinkokin vaikuttaa.

Vierailija
31/31 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan käytin samassa tilanteessa sitruunan mehua. Pusersin useammasta sitruunasta mehun ja sekoitin veteen ja huljuttelin hiuksia vadissa siinä sitruunavedessä. Toimi nopeammin ja paremmin kuin hopeashamppoo jota olin myös kokeillut. En enää muista mistä olin tuon idean lukenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan