Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIV D: Isosti seksikäs

Vierailija
03.08.2014 |

Kanavasuffaillessa bongasin ton ohjelman ja vaikka ohjelman nimi onkin todella tökerö, noi naiset on todella hauskoja! :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin myös aluksi, mutta muutaman jakson katsottuani on alkanut rassaamaan naisten huono itsetunto, jatkuvaa valitusta samoista asioista. Vaikka joku katsoo, ei se välttämättä siitä johdu että toinen on isompi kuin "normaalivartaloinen". Itse katsoisin koska naiset näyttävät upeilta, juuri kilojensa takia. Mutta kun ohjelman ideana on kuvata vahvoja naisia aidosti ylpeinä itsestään, niin pohja menee kun rivien välistä huokuu vahva epävarmuus.

Vierailija
2/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin näiden naisten epävarmuuden, vaikka olen ollut aina ns. normaalipainoinen tai hoikka. Nykymaailmassa joka median taholta huudetaan, että olet vääränkokoinen, jos et ole mallinmitoissa. Annetaan ymmärtää isojen ihmisten, varsinkin naisten, olevan laiskoja, heillä on väärät elämäntavat ja jotain mt-ongelmia. Tämä, jos mikä, on ihan bullshittiä. Ystäväpiirissäni on useita upeita isoja naisia, jotka ovat hyvinkin aikaansaavia niin työssään kuin vapaa-aikanaan, syövät terveellisesti ja harrastavat kuka mitäkin liikuntaa. Suurin osa heistä on tasapainoisia ihmisiä, jotka jaksavat tukea muitakin ja iloitsevat elämästä. Mutta kun meillä on ne normit!  Ottaa ihan oikeasti päähän tämä ulkonäköfasismi. Kaikkien pitäisi olla langanlaihija ja käyttää ulkonäkönsä hoitamiseen monta tuntia päivässä. Voi helkatti, elämässä on oikeasti tärkeitä asioita. Eniten mua pelottaa tyttöjen ja nuorten naisten puolesta, kovat paineet heille asetetaan. Erilaisuus ei enää ole hyvä asia, mikä minusta on suuri harmi. Ja oikeastaan median lisäksi syytän äitejä, jotka ovat lähteneet tähän hypetykseen mukaan aiheuttaen näin ongelmia lapsilleen.

Anteeksi pitkä avautuminen, tämä asia ärsyttää minua päivä päivältä yhä enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitat kolmonen niin asiaa

Vierailija
4/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa sopisi tohon. Ei ainakaan ole huono itsetunto ja on sinut kilojensa kanssa. Miksei Pipsasta tehdä ohjelmaa. 

Vierailija
5/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäitä eivät kyllä todellakaan ole, juuri koostaan johtuen.

Vierailija
6/6 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ne eivät ole yhtään hauskoja, huono itsetunto loistaa kilometrien päähän. Häpeilevät ylipaioaan ja selittelevät kaikenaikaa. Tämänpäiväisessäkin jaksossa  joku mies oli ilmeisesti sanonut lihavuudesta rumasti jollekin heistä. Tätä sitten voivoteltiin ja vatvottiin ja tämä nainen jota oli loukattu, totesi että

"olisi kuitenkin pyytänyt minua treffeille jos olisi ollut yksin".

Siis mitä häh? Miksi ei vaan suoraan todennut että huonokäytöksinen ja tyhmä mies, en minä sellaista huolisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi