Keksitään oikeita parannusehdotuksia Aihe vapaa -palstalle!
Minä aloitan: Kaikista wt-aloituksista kuukauden banni. Kaikista wt-viesteistä viikon banni. Rasistisista viesteistä kuukauden banni. Bloggaajien haukkumisesta samoin. Palsta siistiytyisi muutamassa kuukaudessa huomattavasti ja olisi paljon mukavampi ja positiivisempi lukea.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 11:30"]Minä aloitan: Kaikista wt-aloituksista kuukauden banni. Kaikista wt-viesteistä viikon banni. Rasistisista viesteistä kuukauden banni. Bloggaajien haukkumisesta samoin. Palsta siistiytyisi muutamassa kuukaudessa huomattavasti ja olisi paljon mukavampi ja positiivisempi lukea.
[/quote]
Eli sensuuria? Mua ei ainakaan nuo aloitukset haittaa. Jätän lukematta.
Toi kuvajuttu oli yhden illan käytössä ja koko palsta täyttyi pippelitissi-kuvista.
Oikeasti tarttis tota lainaamista rajoittaa, et automaattisesti tippuis pois ne pitkät rimpsut tai sit et ne ylimääräiset vois vaikka jollain napilla poistaa.
Sensuurin puolesta vois ottaa jonkun yhtenevän kannan.
Sensuuria on ihan joka paikassa eri muodoissaan. En ymmärrä miksi ihmisten alimpien vaistojen riemujuhla, jota wt-jutuissa näkee, olisi erityisen suojeltavaa. Tarkoitushan niissä jutuissa on kuitenkin aina loukata jotain.
Kannatan valokuvia. Nyt on niin tylsää. Se ensimmäinen ilta näytti lupaavalta.
Yhdestä osoitteesta voisi antaa vain yhden peukun.
Niissä pitkissä lainausrimpsuissa myös näyttää ilmestyvän rivivälejä, eli ne lainaukset vaan pitenee loppua kohti. Muutenkin lainaus voisi olla jotenkin yksinkertaisemmin, kun viestejä ei voi muokata eli korjata tageja.
Ja yhden parannusehdotuksen olen ehdottanut ennenkin ja ehdotan taas, joku yksinkertainen animaatio taustalle tai sivubanneriin joka muistuttaisi ja rytmittäisi lantionpohjalihasten supistelua :D. Kansanterveyden pelastus!
Ainakin se, että ketjun neljänteen sivuun olisi linkki etusivulta. Peukutuksen voisi poistaa.
Ainakin niin, että vastatessa viestiin ei automaattisesti hyppäisi viimeselle sivulle vaan jäisi siihen kohtaan missä oli. Kiva kahlata jotain ketjua missä on 37 sivua ja etsiä taas se kohta mihin jäi, jonnekin 12-18 sivun tienoille muistaakseeni..
Kestoaiheista voisi tehdä stickyn missä keskustellaan eikä niin että samasta aiheesta keslustellaan kymmenessä avauksessa.
Noi sivujutut on kans todella huonot. Jos on vaikka 30 sivua ja olet jäänyt sivulle 17 niin kauhea klikkailu, että pääsee oikealle sivulle.
Joku tunniste ketjun aloittajalle, eli hänen viesteihinsä tulisi jokin Ap-merkki. Näin ei tulisi joka ketjuun feikki-Ap :ita.
Tänne voisi viestiin liittää kuvia.