Hirvein työ jota olet elämäsi aikana tehnyt?
Missä elämäntilanteessa siihen jouduit (esim. opiskeluaikojen lisätienesti, kesätyö...), kauanko työskentelit ko. paikassa ja mikä teki työstä hirveää? Suostuisitko uudelleen?
Kommentit (601)
Puhelinmyyjä... oon aina vihannut puhelinmyyjiä ja kerran sitten epätoivoisessa tilanteessa päätin ottaa vastaan työn kuin työn.. jaksoin melkein kaksi päivää. Toisena päivänä oli pakko sanoa, että ei vaan pysty. En kirjaimellisesti enää vaan pystynyt soittamaan yhteenkään numeroon, tuli niin kuvottava olo koko hommasta. Niskaan huohotti esimies ja painosti myymään, myymään, myymään, "jos asiakas sanoo ei niin sinä et jätä sitä siihen!". Oli todella ahdistavaa.
Opiskeluaikana siivosin ulosottovirastoa ja raastupaa. Raastuvan putkan siivoaminen oli ällöttävin työ mitä olen tehnyt. Oikeuteen tulevat vangit sotkivat usein putkan ulosteellaan ja siivooja siivosi. Yök. Tein sitä n. 1/2 v. En tekisi enää !
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:58"]
Sihteeri, palkan laskija ja raxin työntekijä.
[/quote]
Että oikein sihteeri ja PALKAN LASKIJA.
Hirvein työtehtävä on varmaan ollut koiran paskan siivoaminen, mutta työympäristö ja mukavat tyypit teki siitä siedettävää. Sen sijaan mukavatkin sisätyöt on voinu olla yhtä h*vettiä jos pomo, asiakkaat, tai työkaverit on perseestä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:04"]Lähihoitajan työ vanhustyössä. Ei tarvitse varmaan edes selittää... Järkyttävää paskaa verrattuna palkkaan...
[/quote]dementiaosastolla ainakin hoitajat istui kahvilla kaiken päivää. Vain klo 7-8 tehtiin töitä ja kahvilla autettiin ja ruokailussa mutta muuten vain kahvilla istumista. Tosi rankkaa joo... koski kaikkia hoitajia. Ei menty katsomaan edes kun hälytyskello soi. Kestin katsella kuukauden mut henkisesti liian rankkaa nähdä hoitajien välinpitämättömyys ja vanhusten huono-olo tämän takia.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:48"]prostituutio. en pysty nauttimaan seksistä enää ollenkaan.
[/quote] Miksi et?
Amiksen työssäoppiminen päiväkodissa 1kk. 1-3- vuotiaiden ryhmä. Työilmapiiri ihan suolesta, vanhat kyykytti nuorempia, nuoremmat eivät uskaltaneet jutella (minulle) opiskelijalle etteivät saisi vittuilua niskaan. Sote- opinnot ja silti suurimman osan päivästä sain juosta hakemassa sitä ja tätä, sensijaan että oltaisiin neuvottu HOITOtyötä. Pahanpuhumista ja hyljeksimistä.
ja sitten ne uhmaikäiset hirviöt.. Vanhemmille kerrottiin suppea sokerikuorrutettu tarina päivän menosta, vaikka parhaimmillaan pennut yritti tappaa toisensa. Akkoja kiinnosti ulkona keskenään juoruilu eikä se että pikku Niko-Petteri mätki pikku Anna-Liisaa turpaan. Minähän se sain juosta ympäri pihaa kuin tuli perseen alla.. Tuon harjoittelun jälkeen meinasin vetää itseni hirteen.
Kotihoito, aika pitkään. Vaihdoin alaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:31"]Rekkakuskin työ. Ihan koiran hommaa.
[/quote]
Kertoisitko lisää? Oliko paljon yövuoroja, vai...
Kesätyö siirtoambulanssissa. Siis ei mitään oikeita loukkaantumis tehtäviä tai muita, pelkästään sairaalan ja vuodeosastjenn välistä siirtoa.. En soisi työpaikkaa siirtolanssista edes pahimmalle vihamiehelleni. Onneksi olin vain 3kk ja sain töitä OIKEASTA ambulanssista...
Henkilökohtaisen avustajan työ täälläkin!! Ei koskaan enää..
Teurastajanapulainen, 9 kk tein, kyllästyin kun se veri, kusi ja paska rupesi jo tulemaan uniinkin.
Kaverini on pappi. Vankilapastorin homma on kuulemani mukaan rankin homma, johon liperit kaulassa voi joutua. Moni muu duuni tässä maailmassa on varmaan pahempi.
Vakuutusmeklarit ansaitsevat hyvin ja kuolevat nuorina
Puhelinmyynti. Ihan hirveää. Ennen ajattelin, että ei tää nyt niin kauheaa ole mitä kaikki sanoo. On se. Pää hajoo siinä työssä vaikka saattoikin ihan hyvää palkkaa saada. Sinne pääsee heittämällä sisään todellakin. Alkaa se siinä vaiheessa henkisesti hajottaa, kun tiedät jo asiakkaan ensimmäisestä kysymyksestä, mihin koko homma johtaa, muistat myyntipuheen ulkoa ja se soi päässä kun menee nukkumaan.
Ruumiskuljetus sairaalassa. Osastolta kaappiin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:28"]
Kaatopaikan siivoaminen oli turhauttavaa, epämiellyttävää ja oksettavaa.
[/quote]
Ruumiiden siivoaminen on vielä inhottavampaa vaikka kuolema onkin ihan luonnollinen asia. Olin ruumishuoneella kesätöissä 2008.
[/quote]
aaaaand we have a winner!
[/quote]
Mitä kamalaa on ruumiiden pesussa? Jos pesu tapahtuu heti kuoleman jälkeen, ei haju ole vielä tavallista kummempi. Ruumishuoneella on kylmiöt ja kylmä vie hajua tehokkaasti. Ruumiinavauksen jälkeen jos tarvitsee siivota, niin siinä on toki hajuhaitta, mutta keinot siihenkin on.
Tein nuorena kesätöitä vahan rouvan puutarhassa, sopimuksen mukaan työnkuvaan kuului vain puutarhan hoito. Hyvin pian kävi ilmi, että rouva oli dementoitunut ja juuri ja juuri pärjäsi yksin kotona, työskentelminen hänen kanssaan alkoi olla mahdotonta.
Sukulaiset eivät huolehtineet rouvasta ollenkaan eivätkä pitäneet pahemmin edes yhteyttä joten minulle nakitettiin pikkuhiljaa muitakin hommia joista ei oltu mitään sovittu. Kun alkoi näyttää siltä, että minun piti ryhtyä rouvan omaishoitajaksi tuosta noin vain, niin lopetin työn. Työnantaja ei meinannut hyväksyä kun irtisanoin itseni ja lopulta valehtelin, että olen muuttamassa toiseen kaupunkiin, onneksi pääsin pois.