Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvein työ jota olet elämäsi aikana tehnyt?

Vierailija
03.08.2014 |

Missä elämäntilanteessa siihen jouduit (esim. opiskeluaikojen lisätienesti, kesätyö...), kauanko työskentelit ko. paikassa ja mikä teki työstä hirveää? Suostuisitko uudelleen?

Kommentit (601)

Vierailija
1/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siviilipalvelusmiehenä työskentely, jatkuvassa univajeessa. Pomo kohteli kuin lasta (olin 27). Olisin varmaan saanut vapautuksen, mutta en voinut hakea sitä koska asuin palveluspaikan asunnossa ja vanhemmat eivät huolineet väliaikaisesti takaisin.

Tämän kesän työkin on ollut aika hirveää, taas nukkumisen takia (helteet ja aikainen herätys). Tarkkuutta vaaditaan, mutta siihen ei vaan ole aina pystynyt.

Vierailija
2/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä pesulassa 4 päivää. Työhön kuului pestyjen lakanoiden ja pussilakanoiden nostamista kuivauslinjan klipsuihin. Sitten painettiin nappia ja siirryttiin seuraavaan. Muuta siihen ei sitten kuulunutkaan. Onneksi siihen aikaan uuden työn löytäminen oli helppoa, loppukesän vietin grillikipsalla.

Myös mainosten jakaminen omakotitaloalueella 30 asteen pakkasessa söi naista rotan lailla. Ja ei, kumpaankaan hommaan en enää alkaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastotyö, jossa työpaikan ilmapiiri oli jäätävä. En lähtisi uudelleen, vaikka mitä maksettaisiin.

Vierailija
4/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti. Hyi helvetti. Tein sitä viikon ja lopetin.

Vierailija
5/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon porraskäytävän peruspesu, johon kuului vesi-imurin raahaaminen manuaalisesti kerroksiin ja takaisin. Ja oli helle.

Yökerhon siivous sunnuntaina oli myös paha rasti. Siellä käyt maan alla olevan baarin ypöyksin läpi, 6 tuntia siihen meni. 

Molemmat kesätöitä.

Vierailija
6/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti. Henkisesti todella kuluttavaa ja rikkovaa hommaa, jota tein aivan liian kauan. Muuta työtä ei ollut saatavilla, joten oli vähän pakko kitua. Palkkaa tuli kohtuu hyvin, mutta pää meinasi hajota.

Vierailija
7/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isossa siivousfirmassa töissä opintojen ohella. Työ itsessään oli ihan ok. Tuurasin pari kertaa sairastunutta siivoajaa ison kaupan siivoustiimissä. Se oli yhtä helvettiä. Parikymmentä vuotta samassa paikassa olleet tätöset olivat kehittäneet huippuunsa "näyttää siistiltä vähällä vaivalla-taidon". Suurin osa ajasta tupakoitiin roskakuilun ääressä ja kerrottiin parhaita keinoja varastaa hyllyiltä huomaamatta. Saman kaupan kalatiskiltä en ole uskaltanut ostaa mitään... Normaalisti siivosin kaksi toimistoa ja yhden pankkikonttorin illassa, viikonloppuisin tein peruspesuja kouluille, toimistoille, pankeille yms... (siis vahaukset vanhojen vahojen poistoineen yms.) Työ oli yksitoikkoista, mutta hyvin sillä opinnot kustansi. Voisin tehdä työtä uudestaankin, mutta tuohon kauppaan en enää menisi siivoamaan... 

Vierailija
8/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivilkkaan lapsen hoito 12-vuotiaana. Mansikanpoiminta oli paljon kivempaa. Minä siis olin 12, lapsi 6-vuotias. 

Vierailija
9/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellisiivoojana

Vierailija
10/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:59"]

Siviilipalvelusmiehenä työskentely, jatkuvassa univajeessa.

[/quote]

Älä valita, olisit mennyt armeijaan jos ei kelpaa.

Vierailija
11/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt hirveän hirveitä töitä ole tullut tehtyä. Siivoustyö joskus lukiossa kesätyönä oli aika kypsää, kun siitä ei maksettu ihmeitä ja toisaalta se oli aivan hemmetin tylsää.

Jotain yksittäisiä työkeikkoja, jotka on olleet aika kypsiä tietty löytyy. Esim. toinen siivouskeikkatyö, jossa piti putsata toimintansa lopettaneen ison leipomon koneita. Duunareilla oli kait hanskat tippuneet viimeisen vuoron jälkeen just siihen mihin oli, ja siellä oli jotain pari viikkoa kuivuneita ja osittain homehtuneita leipiä ja sämpylöitä noiden pitkien kuljettimien väleissä yms. Näitä sitten keräiltiin pari päivää jätesäkkeihin. Kivat homealtistukset :)

Vierailija
12/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help desk

Vierailija
13/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatopaikan siivoaminen oli turhauttavaa, epämiellyttävää ja oksettavaa.

Vierailija
14/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:28"]

Kaatopaikan siivoaminen oli turhauttavaa, epämiellyttävää ja oksettavaa.

[/quote]

Ruumiiden siivoaminen on vielä inhottavampaa vaikka kuolema onkin ihan luonnollinen asia. Olin ruumishuoneella kesätöissä 2008.

Vierailija
15/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuskin työ. Ihan koiran hommaa.

Vierailija
16/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillikioskilla pe-la välisinä öinä.

Vierailija
17/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

prostituutio. en pysty nauttimaan seksistä enää ollenkaan.

Vierailija
18/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolasiivous ja erityisesti maanantaisin ja pyhä(ryyppy)päivien jälkeen. Viimeinenkin mielenkiinto alkoholin juomiseen meni siinä kun siivosi lasinsiruja, oksennusta ja luoja tietää mitä eritteitä pari vuotta. On jotenkin vaikea uskoa, että aikuiset ihmiset pystyvät saamaan sellaisen sotkun aikaan. Itse en koskaan ole ollut niin kännissä, että voisin heittää roskat minne sattuu, rikkoa laseja, kaataa juomia, oksentaa sinne minne vatsalaukun sisältö nyt sattuu purskahtamaan ja sivuuttaa täysin sen, että jonkun se sotku täytyy siivota. Ei koskaan ikinä enää sitä työtä vaikka olisi maailman viimeinen työ tai no jos hinnasta sovitaan, mutta tunnetusti siivouksella ei pääse rikastumaan.

Vierailija
19/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä päiväkodissa ja se oli ehdottomasti hirvein työkokemukseni. Olen ollut myös mansikanpoimijana useana kesänä, töissä snagarilla, eläinten parissa, hoitanut paria lasta iltatöinä... Mutta päivàkoti ja lauma lapsia - aaarrrggh. Never again. Nyt ylempi korkeakoulututkinto ihan muualta kuin hoitoalalta, eli tuskin tarvitseekaan koskaan päiväkotiin uudestaan mennä.

Vierailija
20/601 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan baarissa hullujen humalaisten haukuttavana, etenkin pe-ja la-illat. Tein useamman vuoden. Ravintolatyö oli kivaa viinikassana ja varaston ja toimiston puolella (olin myös alkoholivaraston hoitaja) mutta se asiakaspalvelu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi