Miten joku pystyy yhdenillanjuttuun?
En moralisoi mutta ihmetyttää siis se että vaikka kykenisi vehtaamaan jonkun baarituttavuuden kanssa, miten käytännön toteutus ja fyysinen suoriutuminen onnistuvat. Saatille lähdetään yleensä siinä joskus loppupuolella yötä - olenko ainoa joka on silloin jo ihan väsynyt? Laskuhumala ja nukutus. Sen lisäksi kakattaa tai ainakin pierettää aivan tajuttomasti, joten mikä helpotus päästä omaan vessaan yksin tuuttaamaan. Yleensä on hirveä nälkäkin ja mielessä pomppii vain pizzan- tai lasagnenjämät jääkaapissa. Jos menette jonkun baaripokan kämpille, onko teillä mitään tällaisia ongelmia koskaan vai olenko vain tullut vanhaksi...
Kommentit (83)
En osaisi ryhtyä paritteluhommiin kenenkään sellaisen kanssa johon en ole ihastunut ja josta en ole ehtinyt jo vähän haaveilla. Jotkut sanoo että paree hoitaa sex pois alta heti ensin jotta siitä ei synny mitään ongelmaa myöhemmin ja alkaa sitten tutustua. Oookei... siis miten siihen seksiin pitäisi sitten ryhtyä, mistä se halu pitäisi tulla jos ei toista yhtään tunne?
Myös minulle yhdenillan jutut on ihan mysteeri, en ole koskaan harrastanut. Minulle kiinnostus syntyy vasta tutustumisen kautta, enkä laske jotain baarissa tms. tapaamista tutustumiseksi.
Sitä olen myös miettinyt, että ihmiset yleensä haisee pahalle loppuillasta, henki ja hiki löyhkää ja alapää on muhinut ja likainen. Minä ainakin haluaisin siinä vaiheessa käydä suihkussa ja pestä hampaat ennen mitään intiimiä kontaktia, enkä mitään seksuaalista halua saisi viriteltyä likaisen ja haisevan partnerin kanssa. Miten ihmiset tekee, menevätkö likaisena sänkyyn tuntemattoman kanssa?
Minä menin heti sänkyyn, ja siellä oltu nyt kimpassa 40 vuotta. Ja nyt on kaikkein parasta seksiä.
...tai kyllä me välillä noustaankin sängystä! :D :D
En tiedä. Ite en käy baareissa, mut vaikka kävisin, en vois kuvitellakaan harrastavani seksiä jonkun tuntemattoman kanssa, olkoon miten hyvännäkönen tahansa
N19
FWB ja yhdenillan jutut on omasta mielestä kiva tapa tutustua uusiin ihmisiin. Rento seksi ilman sitoutumista jne. Kunhan muistaa suojat niin kokemus on yleensä mukava molemmille :)
Enemmän saisi olla yhdenyön juttuja.
Miten se hygienia, edelleen kiinnostaa että menevätkö ihmiset yhdenillanjutun kanssa sänkyyn haisevina ja peseytymättömänä?
Vierailija kirjoitti:
En osaisi ryhtyä paritteluhommiin kenenkään sellaisen kanssa johon en ole ihastunut ja josta en ole ehtinyt jo vähän haaveilla. Jotkut sanoo että paree hoitaa sex pois alta heti ensin jotta siitä ei synny mitään ongelmaa myöhemmin ja alkaa sitten tutustua. Oookei... siis miten siihen seksiin pitäisi sitten ryhtyä, mistä se halu pitäisi tulla jos ei toista yhtään tunne?
Tästä olen samaa mieltä. En tunne vetoa tuntemattomiin. Näyttäähän moni kaunis nainen haluttavalle, mutta kun tuttuus puuttuu, puuttuu samalla kaikki. Kuin auto ilman pyöriä.
Mä en tajua edes miten irtoseksiin johtava tuntemattomien kohtaaminen voi tapahtua, ja missä. No siis joo, baarissa kun humalatila poistaa estoja, mutta siis nk. normaalissa elämässä. Mietin vaan näitä jotka sanovat olevansa seksuaalisesti aktiivisia ja joilla kumppaneita voi olla kolminumeroinenkin määrä jossain elämänvaiheessa. Ei kai ne kaikki ole kännissä baarissa tavattuja. Miten se sitten tapahtuu? Ja pitävätkö monet itseään koko ajan valmiina seksiin, ihan työarjessakin? Aina on ihanat alusvaatteet, varmuusvälineitä mukana jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua edes miten irtoseksiin johtava tuntemattomien kohtaaminen voi tapahtua, ja missä. No siis joo, baarissa kun humalatila poistaa estoja, mutta siis nk. normaalissa elämässä. Mietin vaan näitä jotka sanovat olevansa seksuaalisesti aktiivisia ja joilla kumppaneita voi olla kolminumeroinenkin määrä jossain elämänvaiheessa. Ei kai ne kaikki ole kännissä baarissa tavattuja. Miten se sitten tapahtuu? Ja pitävätkö monet itseään koko ajan valmiina seksiin, ihan työarjessakin? Aina on ihanat alusvaatteet, varmuusvälineitä mukana jne.
Tätä olen miettinyt itsekin. Ei kukaan voi paria sataa petikumppania kerätä pelkästään baareissa pilkun aikaan hillumalla. Niitä on pakko pokata jostain ihan muualta keskellä arkista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi en koe seksiä minkäänlaisena herkkänä ja tunteellisena läheisyyden ilmaisuna, vaan enemmän ns panemisena.
Ihmisten aivokemia on kyllä niin erilaista tässä asiassa... minulle se että joku näkee minut alasti pimpula paljaana ja tunkeutuu sisääni on yksityisyyden ja intimiteetin viimeinen tyyssija, salainen puutarha
Anteeks mutta... pimpula? Ei pysty lukemaan mitään sen jälkeen kirjoittamaasi tosissaan, voi yäh.
Vierailija kirjoitti:
Myös minulle yhdenillan jutut on ihan mysteeri, en ole koskaan harrastanut. Minulle kiinnostus syntyy vasta tutustumisen kautta, enkä laske jotain baarissa tms. tapaamista tutustumiseksi.
Sitä olen myös miettinyt, että ihmiset yleensä haisee pahalle loppuillasta, henki ja hiki löyhkää ja alapää on muhinut ja likainen. Minä ainakin haluaisin siinä vaiheessa käydä suihkussa ja pestä hampaat ennen mitään intiimiä kontaktia, enkä mitään seksuaalista halua saisi viriteltyä likaisen ja haisevan partnerin kanssa. Miten ihmiset tekee, menevätkö likaisena sänkyyn tuntemattoman kanssa?
Just näin ja sit kun oon saanut pussit tyhjennettyä (paljaalla) ventovieraan sisään toivon että se haiseva nainen lähtisi pois. Yleensä ei lähde ennen aamua. Onneksi humala ja tyydytys saavat nukahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi en koe seksiä minkäänlaisena herkkänä ja tunteellisena läheisyyden ilmaisuna, vaan enemmän ns panemisena.
Ihmisten aivokemia on kyllä niin erilaista tässä asiassa... minulle se että joku näkee minut alasti pimpula paljaana ja tunkeutuu sisääni on yksityisyyden ja intimiteetin viimeinen tyyssija, salainen puutarha
Anteeks mutta... pimpula? Ei pysty lukemaan mitään sen jälkeen kirjoittamaasi tosissaan, voi yäh.
No etupylly paljaana sitten.
Miska kirjoitti:
FWB ja yhdenillan jutut on omasta mielestä kiva tapa tutustua uusiin ihmisiin. Rento seksi ilman sitoutumista jne. Kunhan muistaa suojat niin kokemus on yleensä mukava molemmille :)
Rento seksi tuntemattoman kanssa..? Ei onnistu myöskään minulta. Kokeiltu on. Miehet ovat esittäneet ihastunutta ja halukasta, mutta sitten tositilanteessa ovat arvostelleet kehoani ja olleet tosi kylmiä ja seksi on ollut lähinnä kamalaa, kun olen mennyt niin lukkoon saamastani kohtelusta. En missään nimessä lähtisi enää tällaiseen.
Tyhmänä toimin näin joskus, kun kuvittelin, että pitää - tämä on se nykymaailman malli eikä
parempaa ole tarjolla. Ehkä 1-2 ns. yhdenillanjuttua tai hyvin nopeasti treffien jälkeen tapahtunutta seksiä on ollut, eikä ole mun juttu. Baarista en ole ketään matkaani ottanut.
Nyt olen viisaampi ja etenen aidosti omien tunteideni mukaan.
Mä en oo ikinä muuta kuin pussannut ekalla tapaamisella. Tällä menettelyllä löytyi vaimo.
M73
Mä muutin omaan kämppään 90 luvun alussa. Ja koko 90luvun harrastin yhden yön / viikonlopun suhteita ! useita ! 2000 luvun alussa löysin nykyisen vaimon , mentiin naimisiin , lapsi jne,
ollaan vieläkin naimisissa ! Mut kyllä mä Lämmöllä vieläkin muistelen niitä yhden yön juttuja, erityisesti muutamia naisia . Olisin voinu haluta ehkä enemmänkin ? Mut se jäi siihen
Mutta mikään ei kaduta EI pätkääkään ! Tekisin kaikki samat uudestaan . Jos ajassa taaksepäin mentäs ?
Terveisiä kaikille
Lapset maailmalla, ja vaimo hyvin kylmä. Ja on yritetty kaikki eikä mitään tapahdu.
Alkoi vaimolla tulla text, ja outoja reissuja. Pikkuisen alkoi herätä epäilys. Tein virheenja katsoin puhelimen text viestit.
Järkytyin oli kuva seisovasta kalusta, se halusi kuulemma lisää.
Tein päätöksen, nuori nainen oli ollut kiinnostunut minusta.
Laitoin text että voitaiskos tavata
Eka tapaamisella sänkyn, sain panna paljaalla, esileikiksi nuolin pillun puhtaaksi nii että nainen sai eka orkun. Siitä alkoi meidän suhde joka oli kiihkeä, ja antoi molemmille mitä halusimme. En katsonut enää vaimooni, en onnitellut synttärinä en jouluna en Nimppari na.
Vaimokin alkoi kiinnostua minusta, kysyin että eikö vieras enää halua tyhjentää sinuun.
Tuli itku, oli kuulemma ollut tyhmä.
Minä en ole tyhmä, käyn vieläkin
Sitä nuorta naista tyydyttämässä.
Enkä kadu vaan elän elämääni.
Sellainen joka ei halua taas tapailla mielellään eikä kiintyä kovin
En tiedä pystyisinkö vai en mutta en kyllä voi kuvitella tilannetta missä haluaisin yhden illan suhdetta tai irtoseksiä.