Miksi tuo Twitter on vielä ihmisten käytössä?
Tai mikälie SEX olikaan nykyään. Onko tuo nyt ihan paras virallinen viestintäkanava kuitenkaan?
Kommentit (18)
on se parempi kuin propagandaa päivittäin julkaiseva valtamedia...
No mikä olisi parempi?
Kaikki nykyiset somekanavat ovat tavalla tai toisella menneet huonoiksi, mutta näillä mennään ennen kuin joku keksii uuden ja paremman ja tarpeeksi trendikkään, että iso määrä ihmisiä siirtyy sinne ja vetää muutkin mukanaan.
Nimi vain vaihtui. Ja jotain E-Flopin omituisuuksia tuli.
Twitter aka X on parempi kuin koskaan ennen. Olen alkanut käyttää X:tä päivittäin viime aikoina.
Hyvä kysymys. Täynnä vääriä mielipiteitä jos minulta kysytään.
Itse liityin siihen ensi kertaa niin kuukausi sitten. Sehän on aivan järkyttävä. Ihmiset, jotka siellä suureen ääneen mesoavat, ovat ihan helvetin sekaisin päästään - eivätkä itse edes ymmärrä sitä.
Se on kylläkin nykyisin X ja vain sieltä näkee mitä muslimit tekee Euroopassa. Luuletko, että Hesari tai Yle kertoo puukotuksista? M28
Vierailija kirjoitti:
Woke olet.
Tunteisiin meni kun pitää alkaa haukkumaan. Säälin sinua ja tunteitasi.
Nykyään hyvä kun siellä kaikki ryccä, antivaxx ja muu paskapropaganda menee läpi.
Vierailija kirjoitti:
No mikä olisi parempi?
Kaikki nykyiset somekanavat ovat tavalla tai toisella menneet huonoiksi, mutta näillä mennään ennen kuin joku keksii uuden ja paremman ja tarpeeksi trendikkään, että iso määrä ihmisiä siirtyy sinne ja vetää muutkin mukanaan.
Mitä väliä lopulta muulla, kuin että ihmiset tietävät arvopohjansa ja oman tarinansa niin hyvin kuin mahdollista. Ei somea tarvita siihen mitä puolustaa jos toki paikka tulee. Tai ehkä se kannattaisi selvittää näillä kulmilla viimeistään.
X on loistava. Vituttaahan se Tahoja, että lännen paskomisesta levitetään sensuroimatonta tietoa kansalaisille.
Ei sitä ihmiset käytä vaan äärikiihkoilijat.
Vierailija kirjoitti:
Se on kylläkin nykyisin X ja vain sieltä näkee mitä muslimit tekee Euroopassa. Luuletko, että Hesari tai Yle kertoo puukotuksista? M28
Kuulostaa että pidät sitä paikkaa uutistalona. Se ei ole sellainen, vaan sosiaalinen media. Sieltä voi löytää linkkejä uutisiin eri alustoille. Olen sua lähes 10v. vanhempi, ja aloittanut netinkäytönkin aikaisemmin. -AP
Vierailija kirjoitti:
X on loistava. Vituttaahan se Tahoja, että lännen paskomisesta levitetään sensuroimatonta tietoa kansalaisille.
Mikähän tämä taho on, Kreivi Draculan pahistiimi Transylvaniassa? -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että pidät sitä paikkaa uutistalona. Se ei ole sellainen, vaan sosiaalinen media. Sieltä voi löytää linkkejä uutisiin eri alustoille. Olen sua lähes 10v. vanhempi, ja aloittanut netinkäytönkin aikaisemmin. -AP
pointti on ehkä se, että siellä on nykyään ainakin linkkejä. ennen "pahoja" uutisia sensuroitiin. ja legacy media ei raportoi kaikesta.
lukijana on tärkeää tietää enemmän kuin mitä legacy media/mainstream media syöttää sinulle.
T. Eri
Paljon parempi jo, mitä Twitter kun woke huutoa vaimennettu