Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku pystyy yhdenillanjuttuun?

Vierailija
24.07.2021 |

En moralisoi mutta ihmetyttää siis se että vaikka kykenisi vehtaamaan jonkun baarituttavuuden kanssa, miten käytännön toteutus ja fyysinen suoriutuminen onnistuvat. Saatille lähdetään yleensä siinä joskus loppupuolella yötä - olenko ainoa joka on silloin jo ihan väsynyt? Laskuhumala ja nukutus. Sen lisäksi kakattaa tai ainakin pierettää aivan tajuttomasti, joten mikä helpotus päästä omaan vessaan yksin tuuttaamaan. Yleensä on hirveä nälkäkin ja mielessä pomppii vain pizzan- tai lasagnenjämät jääkaapissa. Jos menette jonkun baaripokan kämpille, onko teillä mitään tällaisia ongelmia koskaan vai olenko vain tullut vanhaksi...

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naimisissa olossa on ainoa huono puoli, että ei enää periaatteessa voi harrastaa niitä yhdenyön juttuja. Kaipaan niitä sinkkuusajoilta eniten.

N46

Vierailija
22/83 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naimisissa olossa on ainoa huono puoli, että ei enää periaatteessa voi harrastaa niitä yhdenyön juttuja. Kaipaan niitä sinkkuusajoilta eniten.

N46

Tietääkö puolisosi menneisyydestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon, mistä puhut; aikanaan baari-illan paras hetki oli se, kun mukavan, sosiaalisen illan jälkeen pääsi kotiin ja voi mättää napaansa jotain ruokaa ja mennä nukkumaan. MUTTA kun oli nuori (kolmekymppinen ja sitä nuorempi) niin todellakin riitti energiaa siihen, että ensin tanssi itsensä hikeen ja sen jälkeen valvoi lähes aamuun saakka hauskaa pitäen nuoren uroksen kanssa. Sitten muutaman tunnin unet ja ehkä vielä uusiksi ennen kuin lähdettiin omille teillemme. (Joskus vietettiin viikonloppu perjantai-illasta sunnuntai-iltapäivään yhdessä, mutta ne olivat poikkeuksia)

Vierailija
24/83 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pystynyt yhdenyön juttuihin. Olen estoinen, minulle jonkun vieraan kanssa sänkyyn meneminen on jotain aivan järkyttävää. Sääli, että romanttinen rakkaus on kuollut maailmassa.

Vierailija
25/83 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä yhden yön juttuja harrastaa deittien päätteeksi myös, ei aina baarista. Kun on tarpeeksi puutteessa niin homma hoituu ja kiva herätä aamulla naisen vierestä, voihan se johtaa useampaan kertaan myöhemmin.

Vierailija
26/83 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46

Minä taas en kaipaa niitä ollenkaan, päinvastoin. Yhden yön jutut olivat parempi vaihtoehto kuin olla ilman seksiä, mutta ei niissä mitään kaivattavaa ollut.

Vierailija
27/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut yhden yön panoa.

En pysty seksiin ilman tunnesidettä, rakastelu ja intohimo on mulle niin paljon isompi juttu kuin pelkkä pano.

Vierailija
28/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan kokeillut. En tykkää koskettaa vierasta ihmistä.

Ja olen erittäin seksuaalinen ihminen.

Vierailija
29/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä muilla mene tunto alkoholista? Jos juon enemmän kuin kaksi alkoholiannosta, en enää kiihotu.

N41

Vierailija
30/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakottamalla itsensä. Esim. naisista alle 30% jää hyvä fiilis irtojutuista. Voisin veikata, että näissä baarijutuissa vielä pienempi prosentti.

Höpöhpöpö.

Minä harrastin pelkkiä yhdenyön juttuja ihan omasta halustani 18-35 v. Tykkäsin niistä.

N46

Olen liikuttunut.

Vierailija
31/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi harrastanut yhden yön juttuja. Ihan pari kertaa. Enempää ei kyllä ehtinyt, kun viimeinen yhden yön juttu jäikin koko viikonlopuksi ja siitä eteenpäin. Nyt 10v naimisissa.

Vierailija
32/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä muilla mene tunto alkoholista? Jos juon enemmän kuin kaksi alkoholiannosta, en enää kiihotu.

N41

Ei mulla ainakaan. Ehkä jos joisi aivan järjettömiä määriä, mutta en ole ikinä juonut niin paljoa, että sammuisin ja menettäisin muistin. Onneksi koska krapula on jotain aivan infernaalista ihan ilmankkn.

Vierailija
33/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että voi alkaa vaan jotain vierasta ihmistä koskettelemaan. Ei ole koskaan nuorenakaan tehnyt mieli mitään irtoa.

Sama juttu. Olen myös miettinyt, että täytyy olla aika älytön luotto ihmisiin, jos jonkun tuntemattoman tai lähes tuntemattoman päästää heti iholle. Vai onko kyse nimenomaan jonkinlaisesta jännityshakuisuudesta, kun ei yhtään tiedä mikä kahjo siitä toisesta osapuolesta paljastuu? En pystyisi, ikipäivänä.

Vierailija
34/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko impulssikontrolli, olematon vastuunkanto, epävakaa persoonallisuus + läheisyydenkaipuu naisilla. Kyllä noilla onnistuu.

Vierailija
35/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena harrastin joskus, tänä päivänä en uskaltaisi.

Vierailija
36/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko impulssikontrolli, olematon vastuunkanto, epävakaa persoonallisuus + läheisyydenkaipuu naisilla. Kyllä noilla onnistuu.

Eiköhän miehilläkin ole läheisyydenkaipuuta. Miehillä on kaikki samat tunteet kuin naisillakin. Samaa lajia ovat.

Vierailija
37/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hirveästi harrastanut yhden yön juttuja. Ihan pari kertaa. Enempää ei kyllä ehtinyt, kun viimeinen yhden yön juttu jäikin koko viikonlopuksi ja siitä eteenpäin. Nyt 10v naimisissa.

Otan osaa, 10 vuotta naimisissa on pitkä aika :-(

Toivotaan että joskus vapaudut! Tsemppiä sinulle avioliiton kamalalla polulla.

Vierailija
38/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-/19-vuotiaana tuli muutaman kerran lähdettyä jonkun kivan tyypin matkaan, hyvin riitti energia siihen aikaan, joskus vieläpä lähdin parin tunnin yöunien jälkeen kouluun ja jätin edellisiltana tavatun miehen nukkumaan kämppääni. Onnekseni olen kohdannut vain kivoja tyyppejä, joten hyviä muistoja noista vain jäi. Viimeisimmmästä tyypistä tulikin aviomieheni myöhemmin.

Vierailija
39/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että voi alkaa vaan jotain vierasta ihmistä koskettelemaan. Ei ole koskaan nuorenakaan tehnyt mieli mitään irtoa.

Sama juttu. Olen myös miettinyt, että täytyy olla aika älytön luotto ihmisiin, jos jonkun tuntemattoman tai lähes tuntemattoman päästää heti iholle. Vai onko kyse nimenomaan jonkinlaisesta jännityshakuisuudesta, kun ei yhtään tiedä mikä kahjo siitä toisesta osapuolesta paljastuu? En pystyisi, ikipäivänä.

Känni nyt toki vaikuttaa arvostelukykyyn, mutta kyllä sen pystyy ihmisestä aika nopeasti näkemään onko ns. turvallinen. Ja jos sitä ei osaa arvioida (tai jos toinen on joku psyko joka osaa peittää todellisen luontonsa) niin ei siinä auta vaikka tapailisi puoli vuotta ja vasta sen jälkeen menisi sänkyyn. Toiset ihmiset on kyllä sellaisia, että haluavat aina uskoa hyvää kaikista, vaikka toinen olisi selkeästi aivan epävakaa. Tämä on taas sitten ihan eri juttu. Näille ihmisille elämä on täynnä riskejä.

Vierailija
40/83 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Toisille seksi ei merkitse mitään. Se on kuin kättely tai jumppa eikä tunnu missään. Toiset taas eivät pysty siihen ilman tunnesidettä ja tunnelmaan virittämistä. Pystyyhän toiset ihmiset helposti myös tappamaan toisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän