Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku pystyy yhdenillanjuttuun?

Vierailija
24.07.2021 |

En moralisoi mutta ihmetyttää siis se että vaikka kykenisi vehtaamaan jonkun baarituttavuuden kanssa, miten käytännön toteutus ja fyysinen suoriutuminen onnistuvat. Saatille lähdetään yleensä siinä joskus loppupuolella yötä - olenko ainoa joka on silloin jo ihan väsynyt? Laskuhumala ja nukutus. Sen lisäksi kakattaa tai ainakin pierettää aivan tajuttomasti, joten mikä helpotus päästä omaan vessaan yksin tuuttaamaan. Yleensä on hirveä nälkäkin ja mielessä pomppii vain pizzan- tai lasagnenjämät jääkaapissa. Jos menette jonkun baaripokan kämpille, onko teillä mitään tällaisia ongelmia koskaan vai olenko vain tullut vanhaksi...

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn, mutta sanotaanko näin että näistä ”yhden yön jutuista” ei ole yksikään tullut baarista kuten oletetaan ja näitä olen nähnyt toisiakin kertoja tai jäänyt joku kiintymys juttu yhteen yhden illan kaveriin kun tuli tunteita peliin. Kaverin kautta illan istujaisis ja ajattelin antaa mennä kerran täs eletään ja tehdä jotain repäisevää ja antaa mennä vaan ja nauttia. Fyysistä vetovoimaa oli ja oli sen verran kova, ei nimenomaan mikään oma itsekäs ”halu”tehdä vain jtn. Vaan oli niin suuri vetovoima tähän mieheen johon illan mittaan tutustuin.

Vierailija
82/83 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miska kirjoitti:

FWB ja yhdenillan jutut on omasta mielestä kiva tapa tutustua uusiin ihmisiin. Rento seksi ilman sitoutumista jne. Kunhan muistaa suojat niin kokemus on yleensä mukava molemmille :)

Rento seksi tuntemattoman kanssa..? Ei onnistu myöskään minulta. Kokeiltu on. Miehet ovat esittäneet ihastunutta ja halukasta, mutta sitten tositilanteessa ovat arvostelleet kehoani ja olleet tosi kylmiä ja seksi on ollut lähinnä kamalaa, kun olen mennyt niin lukkoon saamastani kohtelusta. En missään nimessä lähtisi enää tällaiseen.

Tyhmänä toimin näin joskus, kun kuvittelin, että pitää - tämä on se nykymaailman malli eikä

parempaa ole tarjolla. Ehkä 1-2 ns. yhdenillanjuttua tai hyvin nopeasti treffien jälkeen tapahtunutta seksiä on ollut, eikä ole mun juttu. Baarista en ole ketään matkaani ottanut.

Nyt olen viisaampi ja etenen aidosti omien tunteideni mukaan.

On niitä erilaisiakin miehiä. Jotka ovat aivan liekeissä sinusta eikä arvostele sinua esineellistävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miska kirjoitti:

FWB ja yhdenillan jutut on omasta mielestä kiva tapa tutustua uusiin ihmisiin. Rento seksi ilman sitoutumista jne. Kunhan muistaa suojat niin kokemus on yleensä mukava molemmille :)

Rento seksi tuntemattoman kanssa..? Ei onnistu myöskään minulta. Kokeiltu on. Miehet ovat esittäneet ihastunutta ja halukasta, mutta sitten tositilanteessa ovat arvostelleet kehoani ja olleet tosi kylmiä ja seksi on ollut lähinnä kamalaa, kun olen mennyt niin lukkoon saamastani kohtelusta. En missään nimessä lähtisi enää tällaiseen.

Tyhmänä toimin näin joskus, kun kuvittelin, että pitää - tämä on se nykymaailman malli eikä

parempaa ole tarjolla. Ehkä 1-2 ns. yhdenillanjuttua tai hyvin nopeasti treffien jälkeen tapahtunutta seksiä on ollut, eikä ole mun juttu. Baarista en ole ketään matkaani ottanut.

Nyt olen viisaampi ja etenen aidosti omien tunteideni mukaan.

On niitä erilaisiakin miehiä. Jotka ovat aivan liekeissä sinusta eikä arvostele sinua esineellistävästi.

Ei ole juurikaan. Ne ovat kaikki kamali ukkoja, jotka etsivät vain pano reikää. Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi