Kanadalaisäidin oudot raskausarvet
Niin, siis jotain kanadalaisnaista on pilkattu raskausarvista. http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288721392726.html Ei niin tietenkään saa tehdä, mutta tuossa kuvassa mun huomiota kiinnitti ei ne arvet vaan tuo navan kohta. Onko sen napakin jotenkin revennyt vai mitä ihmettä tuossa on tapahtunut? En pilkkaa vaan ihan oikeasti kysyn, kun en ole ikinä nähnyt tuollaista.
Kommentit (54)
tuossa on kuva
Ei se ensimmäinen kuva, vaan toinen, jossa pinkit bikinit päällä.
Voi hitto ihmiset on ilkeitä! Onneksi on oma ranta, niin ei tarvitse olla muiden pilkattavana.
Ihme meininkiä. Minä olen ihan pokkana mennyt ryppyisen raskausarpimahani kanssa bikineissä joka vuosi, eikä kukaan ole kommentoinut.
No mutta tottahan se on. Tuollainen maha on ruma... Ei sitä ehkä kannata sille mennä sanomaan, mutta jotkut vain on tyhmiä.
Tuo näyttää vielä hyvältä minun masuun verrattuna...
Ainakin mulla maha jotenkin repesi raskausaikana. Aiemmin se oli ihan siisti ja pieni nappi, litteä. Odotusaikana tietysti iho kiristyi siitä kohdasta ja napa jotenkin levisi. En muista tarkkaan, tuliko siitä vertakin, mutta nyt vuosienkin jälkeen se on semmoinen kuoppa, ihan erilainen kuin ennen raskautta. Ei noin syvä ja iso monttu kuin noissa kuvissa, mutta kuitenkin. Napakorua ei sellaiseen kannata hankkia, ei tosiaan ole nätti. Mutta ihminen muuttuu muutenkin ajan kuluessa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:30"]
Siis toihan on kuvituskuva, ei liity juttuun. Ei siinä navassakaan ole mitään kummaa.
[/quote]
On tuo siihen juttuun liittyvä kuva, joku linkkasikin jo facen.
Kai ihmisillä sitten vain on tuollaisia toiselta puolelta ihan ammottavan kraaterin näköisiä napoja "luonnostaan"? Minusta vain näyttää oikeasti tosi kummalliselta.
Ei sillä että hänelle silti olisi saanut naureskella.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:51"]
Hyi saatana hyvä että oon poika
[/quote]
Toivottavasti sinusta tulee joskus mies.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:51"]
[/quote]
[/quote]
Miks?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:51"]
[/quote]
Mielenkiintoista että vertaat itseäsi johonkin viisi lasta synnyttäneeseen äitiin. Oletko joskus toivonut olevasi tyttö?
[/quote]
En
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:51"]
[/quote]
[/quote]
Miks?
[/quote]
Sinähän olet se, joka aiheuttaa naisille tällaisia jälkiä mahaan.
Toivottavasti et silloin ole samaa mieltä, kun oma tyttöystäväsi on samassa jamassa.
[/quote]
Se on eri asia
Ihan normaalilta näyttää. Mun maha on aika paljon kamalampi.
Enkä usko tuon kuvan oleva kyseisestä äidistä.